Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

"Sjokolade/nøttekuler"

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-11, 12:11   #1
Christinalchf
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 2
Christinalchf er på en erverdig vei

"Sjokolade/nøttekuler"

Hei hei!

Jeg er helt ny på dette, og gjør det egentlig kun for å sjekke ut hva som skjer med kroppen min om jeg lever strict på lavkarbo. I og med at jeg jobber som personlig trener, syns jeg det er greit å kjenne ting på kroppen selv- fremfor å bare lese meg til ting og deretter gi råd til folk som trenger hjelp.

Over til spørsmålet mitt:
Jeg eksperimenterte litt på kjøkkenet akkurat, og lurer på om noen kan fortelle meg om dette er noe jeg kan spise uten at det blir helt feil?

"Sjokolade/nøttekuler"
50g mandler
50g paranøtter
10g kokosmasse
60g cocosa exstra virgin
10 g yaconsirup
10 dråper stevia english toffee
50 g sukrin
20 g økologisk kakaopulver
30 g fløte

Mikset alt med stavmikser og har satt de i silikonformer i fryseren.

Jeg elsker sånne kuler! Jeg pleide å ha dadler i, men det går jo ikke lenger. Ser det ut som om jeg kan kose meg med 1/3 porsjon for eksempel i løpet av en dag?

Tusen takk for hjelpen på forhånd!

Mvh

Christina

Christinalchf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja, egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 12:15   #2
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Sjokolade/nøttekuler"