Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Eat

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-04, 21:45   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Eat

Noen som kjenner til konseptet EAT?
Og kan noen i tilfelle forklare meg hva dette er for slags "trosretning" innen kostholdsverdenen? Jeg har kikket litt i en brosjyre (nei, kursboka var det), og må innrømme at jeg ikke helt klarer å plassere dette.

Det er liksom litt Atkins-aktiv og litt blodtypediett + masse kosttilskudd fra Nature's Own! Må da være mest penge-jag bak dette? Eller tramper jeg noen på føttene og banner i kirka samtidig nå?

For meg blir det på samme måte som om du MÅ kjøpe kosttilskudd fra Pharma Nord for å følge Atkins, og det stemmer liksom ikke helt for meg.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 21:49   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Natures Own blir fryktelig dyrt i lengden. Det dyreste kosttilskuddet jeg noen gang har brukt....ikke var det så mye bedre heller.

Har heller aldri hørt at man må kjøpe kosttilskudd fra Pharma Nord for å følge Atkins ...........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 21:55   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Du finner masse på: www.eat-web.com

Men sånn grunnleggende slik jeg har forstått det:

  • Atkins Induksjon så vedvarende vekttap
  • Tilpassing til blodtypedietten
  • Ender med det som kalles Steinalderkosthold
Spennede... men det er mye annet jeg vil lære også...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 14:13   #4
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Eat er Kjempe bra. Den perfekte inngangsporten til et lavkarbo kosthold.
De promoterer natures sine produkter, men det er fritt valg om man vil bruke kosttilskudd og fra hvilken produsent.

Natures har gode produkter, men sinsyke priser.

Eat gir mye allrond kunskap om lavkarbodietter og kosthold, kosttilskudd og trening generelt.

Anbefales på det sterkeste og særlig for nybegynnere.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 15:53   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Som den nysjerrigper jeg er,har også jeg kikket litt på eat og ba om opplysninger angående kurslederjobb i eat.

Fikk til svar at første kurs var 25mars i mandal og at de skule ringe meg
Det var jo ikke det jeg var ute etter, hadde faktisk håpa på å få noen opplysninger jeg. Så jeg svarte ikke på telefonen da den ringte:-)

Til slutt fikk jeg en ny mail,hvor jeg sa at det passet ikke akkurat nå allikevel.

I dag kom det brosjyrer fra eat i posten,men jeg er like klok.

Kanskje jeg skulle tatt den telefonen allikevel????

Tipper at en må påkoste kurset selv og at det er derfor de er så ivrige etter å få meg med:-)

herbalife driver også med diverse lugubre saker,de har jeg fått mer enn nok av.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 16:17   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Eat ledes av Kenn Hallsteinsen, som skriver masse i Mat&Helse. Kostholdet er Atkins, og jeg synes det virker som et fornuftig opplegg. De fokuserer på blodprøver før og etter kurset, og det synes jeg gir et positivt signal. Eat scoret også bra i Mat & Helse sin test av ulike "slanke"-kurskonsept (kom etter dr. Lindberg sine kurs).
Herbalife har også jeg i vrangstrupen, Natures Own er greit. Men best er jo Shine Club da (www.shineclub.com).....

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 15-03-04, 15:35   #7
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Eat er selvfølgelig ute etter å tjene penger , derfor får man relativt lite info uten å gå kurs. Mest info får man av å lese hjemmesiden deres.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra Medscape om Atkins og fett Maz Lavkarbo generelt 4 21-02-05 15:03
Eat International Begod Lavkarbo generelt 1 06-02-04 19:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no