Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Planlagt utskeielse?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-13, 14:52   #1
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Planlagt utskeielse?

Hei

HAr siden oppstart i begynnelsen av oktober ikke hatt noen sprekker. Ikke en liten brødbit, ikke et lite chipsflak, ingenting. Jeg må rett og slett være så streng med meg selv, er redd for at hvis jeg først begynner så klarer jeg ikke å stoppe

Men nå skal jeg altså snart reise på jentetur til London. Sitter og tenker litt rundt dette med maten når jeg er der. Er det verdt det å være "vanskelig" (som sikkert de andre tenker) i matveien, hele tiden tenke hva som har minst karboinnhold når vi er ute og spiser (og ikke nødvendigvis det som jeg har mest lyst på), ikke kunne kjøpe seg en isfrappuchino på Starbucks ( ), velge bort desserten når vi spiser osv.
ELLER
Er det ok å ta en liten planlagt utskeielse for noen dager (er snakk om tre dager), for så å fortsette når jeg kommer tilbake.. Blir det vanskelig å starte igjen? Vil vekta øke masse? Blir jeg dårlig av å spise karbo (det lurer jeg faktisk veldig på!).

Klarer rett og slett ikke bestemme meg for hva jeg vil altså

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 15:02   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt utskeielse?

Vær forberedt på at en større utskeielse kan føre til magesmerter, at du føler deg generelt dårlig og hyppige dobesøk... Så jeg ville ikke kjørt på med masse høykarbo helt brått nei. Men litt kan du jo prøve å unne deg.

Hvordan du takler det når du kommer hjem igjen vil jo vise seg... Om du har god selvkontroll og klarer å ta deg selv godt i nakken så går det nok fint. Bruk forumet her for det det er verdt om du trenger det! God tur og kos deg masse!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 15:07   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Planlagt utskeielse?

Jeg blir dårlig av det. Så for min del er valget enkelt.

Ikke lag for mye støy ut av det, bare spis det du vet du kan og la de andre spise sitt. Så legger de stort sett ikke merke til det. Om du velger å være "ikke fullt så lavkarbo" disse få dagene er det heller ikke noe stort problem, bortsett fra som sagt ay man lett blir dårlig av det.

Jeg spiste engang ett pizzastykke til lunch på et møte i Italia, av ren høflighet. Strengt tatt spiste jeg vel bare halve stykket. Resultatet var at jeg ble oppblåst og uggen, og satt på tre flystrekk etter hverandre full av luft. Ikke særlig praktisk eller behagelig....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 15:21   #4
january
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 35
january er på en erverdig vei

Sv: Planlagt utskeielse?

Jeg har aldri blitt fysisk dårlig av å ta pauser fra lavkarboen. Har heller ikke pleid å gå opp så mye i vekt, hvis det bare har vært en kort sprekk. Jeg har lagt på meg i vann, men det går bort igjen når jeg går inn i ketose.

Jeg synes derimot det er vanskelig å komme tilbake i sporet igjen. Ting tar litt av for meg når jeg vet at jeg likevel er ute av ketose, og tenker at jeg må spise alt jeg har lyst på når jeg først er utav ketosen. To dager blir fort til to uker for min del. De 3-4 dagene det tar meg å komme i ketose igjen er også ganske røffe, og jeg har sprukket mange ganger i løpet av de dagene. Men det handler om vilje og selvkontroll, mange klarer nok å ta seg i sammen mye raskere

Jeg skjønner at du har lyst til å kose deg, og unner deg virkelig det, så du må vurdere selv om du klarer å komme deg innpå igjen. Jeg har, på dager der jeg virkelig sliter, spist lavkarbo, men unnet meg et unntak eller to. Dette høres gjerne teit ut, men det funker for meg. Da føler jeg at jeg fortsatt er på lavkarbo, og at den lille slippen går fort å "redde inn igjen".

__________________



january er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 17:37   #5
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt utskeielse?

Om det er ok at du skeier ut i 3 dager må jo være opp til deg å bestemme. Som flere nevner så kan du bli dårlig, da særlig luft i systemet, men ikke nødvendigvis. Det varierer jo fra person til person. Du kommer sannsynligvis til å gå opp i vekt, men det kommer i all hovedsak til å være vann. Det er ikke stort med fett kroppen klarer å lagre i løpet av bare tre dager uansett. Tre dagers moderate utskeielse er ikke all verdens, om man klarer å holde seg til det og ikke lar det skli ut.

Jeg syns du skal ta valget utfra hva du har lyst til å gjøre, og ikke la hensynet til andre være utslagsgivende. Det spiller vel ingen rolle for venninene dine om du er "vanskelig" eller ikke, da jeg antar det ikke er de som skal lage maten din Å velge greie lavkarboalternativer lar seg jo gjøre stort sett overalt.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 17:45   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av maeve, her.

Hei

HAr siden oppstart i begynnelsen av oktober ikke hatt noen sprekker. Ikke en liten brødbit, ikke et lite chipsflak, ingenting. Jeg må rett og slett være så streng med meg selv, er redd for at hvis jeg først begynner så klarer jeg ikke å stoppe

Men nå skal jeg altså snart reise på jentetur til London. Sitter og tenker litt rundt dette med maten når jeg er der. Er det verdt det å være "vanskelig" (som sikkert de andre tenker) i matveien, hele tiden tenke hva som har minst karboinnhold når vi er ute og spiser (og ikke nødvendigvis det som jeg har mest lyst på), ikke kunne kjøpe seg en isfrappuchino på Starbucks ( ), velge bort desserten når vi spiser osv.
ELLER
Er det ok å ta en liten planlagt utskeielse for noen dager (er snakk om tre dager), for så å fortsette når jeg kommer tilbake.. Blir det vanskelig å starte igjen? Vil vekta øke masse? Blir jeg dårlig av å spise karbo (det lurer jeg faktisk veldig på!).

Klarer rett og slett ikke bestemme meg for hva jeg vil altså

Som andre sier - det er vanskelig for noen andre å gjette om akkurat DU vil oppleve ubehag ved å "plutselig" spise høykarbomat. Det er nok ikke helt likegyldig hvilken type mat det gjelder, heller.


Eksempelvis går det ganske greit for meg å tillate noe mer sukker, men brødgreier - inkludert brødpanering, som jeg ble massivt eksponert for den gangen jeg prøvde å "slappe av" med kosten i england - gir meg umiddelbart betennelser, mageknip og en ekstra klesstørrelse eller to pga vann og luft. Men det er altså forskjell på hva forskjellige folk tåler og ikke tåler... heldigvis.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 20:34   #7
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Planlagt utskeielse?

Takk for svar!

Forstår jo selvsagt at folk ikke kan svare hvordan akkurat jeg reagerer, om jeg klarer å komme inn på rett spor igjen etterpå osv.. Var vel mest det at jeg lurte på andres erfaringer, og litt det at jeg håpte at jeg skulle bli enig med meg selv npr heg fikk skrevet det ned

Vil gjerne spise lavkarbo når jeg er der, men ser for meg at det kan bli vanskelig? Tenker for eks ni sultne damer som alle vil på f.eks Pizza Hut, hva gjør jeg da?

Lavkarbo faller meg så naturlig i hverdagen npr jeg kan planlegge, blir bare litt stressa når jeg ikke kan nettopp det

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 21:23   #8
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Planlagt utskeielse?

Hadde det vært meg (jeg skal forsåvidt til England om en knapp måned), hadde jeg gitt litt eff den lille stunden du er bortreist. Snakker ikke om å hive innpå med boller og brus, men tviler på at du får langvarige konsekvenser av en pizzabit og en øl, så sant du ikke har eksisterende trøbbel med magen når du spiser mer karbohydrater. Moderasjon er stikkordet om man velger å gjøre det slik, men etter min erfaring er det rett og slett slitsomt å skulle kreve spesialbehandling på tur, både for seg selv og andre, når det tross alt ikke vil ta livet av de fleste å slappe litt av en helg. Gjelder bare å ikke gi seg selv helt frie tøyler.

Kommer sikkert til å erte på meg enkelte her nå, men nå er det engang slik at vi alle er voksne mennesker (i mer eller mindre grad), og i stand til å ta egne valg.
Håper du koser deg masse på tur, London er herlig!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 21:45   #9
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Planlagt utskeielse?

Hvis det ikke er noen matvarer du blir dårlig av, ville jeg slappet litt av - tatt fornuftige valg når det er mulig, og spist litt ekstra karber når noe annet blir vanskelig.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 07:52   #10
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av maeve, her.

Takk for svar!

Forstår jo selvsagt at folk ikke kan svare hvordan akkurat jeg reagerer, om jeg klarer å komme inn på rett spor igjen etterpå osv.. Var vel mest det at jeg lurte på andres erfaringer, og litt det at jeg håpte at jeg skulle bli enig med meg selv npr heg fikk skrevet det ned

Vil gjerne spise lavkarbo når jeg er der, men ser for meg at det kan bli vanskelig? Tenker for eks ni sultne damer som alle vil på f.eks Pizza Hut, hva gjør jeg da?

Lavkarbo faller meg så naturlig i hverdagen npr jeg kan planlegge, blir bare litt stressa når jeg ikke kan nettopp det

De aller fleste pizzarestauranter har alternativer som salater osv. Jeg tar aldri "pause", og har ikke opplevd å ikke kunne finne mat jeg kan spise noe sted. I verste fall kjøper jeg feks en burger og kaster brødet.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:48   #11
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Planlagt utskeielse?

Jeg reagerer som Rin på hvete-eksponering, så de gangene jeg har vært på pizzarestaurant har jeg valgt pizza med glutenfri bunn. Ikke lavkarbo, men jeg slipper å bekymre meg for magesmerter i et døgn etterpå. Jeg har ikke hatt noe problem med å holde meg til slike av-og-til-utskeielser, men jeg har (som deg) tenkt nøye gjennom det på forhånd. HVA jeg skal skeie ut med og HVOR MYE. Hjemme har det vært uproblematisk å gå tilbake til mitt vanlige kosthold

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 12:50   #12
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Planlagt utskeielse?

Og hvis de foreslår pizza, kan jo du foreslå å velge noe mer spennende når man først er i utlandet og har muligheten til å oppleve nye ting

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 13:02   #13
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Og hvis de foreslår pizza, kan jo du foreslå å velge noe mer spennende når man først er i utlandet og har muligheten til å oppleve nye ting

SÅ sant! Vi var på en fantastisk tapas-restaurant når vi var i London - og bra indisk mat skal vel også være mulig å oppdrive Man MÅ jo ikke spise fish'n chips på pub

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 15:22   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Og hvis de foreslår pizza, kan jo du foreslå å velge noe mer spennende når man først er i utlandet og har muligheten til å oppleve nye ting

Min da-11-åring spiste 2xburger og 11xpizza i løpet av 14 dager på Kreta i fjor... Fjortisen varierte med noen runder pasta bolognese. Lille Gubben varierte litt mer, men også der gikk det ned noen brugere. Jeg prøvde moussaka, div. grillspyd og flere andre greske retter - selvfølgelig! Det er jo halve moroa!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 15:56   #15
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Min da-11-åring spiste 2xburger og 11xpizza i løpet av 14 dager på Kreta i fjor... Fjortisen varierte med noen runder pasta bolognese. Lille Gubben varierte litt mer, men også der gikk det ned noen brugere. Jeg prøvde moussaka, div. grillspyd og flere andre greske retter - selvfølgelig! Det er jo halve moroa!

Helt enig. Da jeg var på Kreta for massevis av år siden, spiste jeg veldig mye forskjellig, men en dag bestemte jeg meg for at jeg måtte jo også prøve hvordan burgerne var der. Så jeg gikk inn på ei burgersjappe som virket polulær blant de lokale og fikk den beste burgeren jeg noensinne har smakt. Jeg antar at det delvis er fordi grønnsakene smaker så mye mer der nede. Tomaten f.eks....

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 18:48   #16
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Og hvis de foreslår pizza, kan jo du foreslå å velge noe mer spennende når man først er i utlandet og har muligheten til å oppleve nye ting

Helt enig!!

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 20:25   #17
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Og hvis de foreslår pizza, kan jo du foreslå å velge noe mer spennende når man først er i utlandet og har muligheten til å oppleve nye ting

Haha, ja det er et veldig godt poeng

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 21:40   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Helt enig. Da jeg var på Kreta for massevis av år siden, spiste jeg veldig mye forskjellig, men en dag bestemte jeg meg for at jeg måtte jo også prøve hvordan burgerne var der. Så jeg gikk inn på ei burgersjappe som virket polulær blant de lokale og fikk den beste burgeren jeg noensinne har smakt. Jeg antar at det delvis er fordi grønnsakene smaker så mye mer der nede. Tomaten f.eks....

Jeg spiste burger en dag jeg også da, den var helt grei den, men det var jo så mye annen spennende mat! Fråtset derimot i friske aprikoser! Mmmmmm!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 01:13   #19
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Planlagt utskeielse?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg spiste burger en dag jeg også da, den var helt grei den, men det var jo så mye annen spennende mat! Fråtset derimot i friske aprikoser! Mmmmmm!

Ja, veldig mye god mat. Var der i 2 uker og spiste burger bare en gang

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 07:45   #20
Nikitaspin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Thailand
Innlegg: 5
Nikitaspin er på en erverdig vei

Sv: Planlagt utskeielse?

Jeg bor i Asia og har ikke hatt kokemuligheter her så spiser utelukkende på restaurant 3 ganger pr dag. Synes ikke det er noe problem å bestille mat uten karbohydrater og de har etterhvert vent seg til raringen som nekter å spise brød og ris. Jeg bestiller det jeg vil uten ris til, eller en burger uten brød med salat istedet. I verste fall spiser jeg tunfisksalat etc. I london skulle ikke det være noe problem å forklare til kelneren. Jeg har også et "frimåltid" i uken hvor jeg spiser karbohydrater og går likevel ned i vekt og har ikke problemer med det.

Nikitaspin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF moderat Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 13:20   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt utskeielse?

Dersom planlegging er en viktig forutsetning for deg, så kan du jo kanskje gjøre en av to ting? Du kan sjekke litt rundt på nettet hvilke gode restauranter som finnes i nærområdet der dere skal være, så kan du jo foreslå for venninnene dine at dere går dit! Tripadvisor er en fin og ganske omfattende side hvor folk som selv har vært gjester legger inn anmeldelser av bl.a. spisesteder.
Eller du kan teste å spise en liten brødskive eller pizzabit hjemme nå, så vet du hvordan magen din reagerer på eksponering for brødmat dersom du velger å gå for den løsninga.

Uansett - god tur! London er en spennende by!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 06:12   #22
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Planlagt utskeielse?

Takk for gode råd alle sammen
Tror jeg har bestemt meg! Jeg velger de beste alternativene der jeg er, og hvis jeg skeier ut så blir det med noe sukkerholdig og ikke med brødmat. Så får vi se hvordan det går

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Planlagt utskeielse, men ikke ut av ketose MissPivotal Ketolysekuren 2 24-09-11 13:46
Planlagt sprekk 1979 Ketolysekuren 28 14-09-10 08:48
Ang planlagt sprekk... Superteddy Ketolysekuren 14 23-02-10 17:41
Utskeielse ... Nuppe Generell diskusjon 8 25-10-09 22:39
Utskeielse Tonemi Mer enn 30 kg overvekt 2 12-10-09 10:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no