Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Julebord koster!!!!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-12-06, 19:12   #1
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Julebord koster!!!!

Grøss og gru... Var på julebord fredag, og tok en "fridag" med julemat, øl, baileys og chips utpå natta. Som den selvpineren jeg er, gikk jeg på vekta lørdag morgen, 3 kilo opp!!!!!! Hadde min "offisielle" veiedag i dag, og resultatet var fortsatt like ille. Til å grine av... Nå er det påan igjen til julaften, da blir eneste utskeielsen julemiddagen. Kjøpte cavalier konfekt i går, og har laget lavkarbo julekaker, så da er jeg beredt for alle slags juleselskap. Uff, skulle ønske julen kunne vente i et par måneder til.

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:23   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Julebord koster!!!!

Bare to uker til, så er julen over.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:23   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Julebord koster!!!!

Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.

eneste utskeielsen julemiddagen.

Julemiddagen er ikke noen utskjeielse da, bare du spiser de riktige tingene og kutter ut de gale.

Og de kiloene du la på deg forsvinner igjen ganske raskt hvis du spiser Atkins igjen. Det var mye vann du la på deg.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 14:20   #4
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebord koster!!!!

Koste meg litt på julebordet selv, med julepølser (lov), 1 potet (tvilsom), 1 oreokake fra 7-11 (fysjameg!) og litt hagen daas-iskrem (RED ALERT!).

Vekta gikk litt opp men gikk kjapt ned igjen også, så ikke se så tungt på det enda! Som donjuanwannabe sa så er det nok mest vann som forsvinner før du vet ordet av det :-)

Fortell oss gjerne hvordan det gikk på neste veiing, hvis det blir noe før jul da.

Har min egen veiing i morgen, og håper på en kilo til. Fredag er det juleavslutning og start på en liten pause for min del. Deilig hvit sjokolademoussekake på jobb.. mmmm!

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 14:59   #5
Fast-i-fisken
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 50
Fast-i-fisken er ny på veien

Sv: Julebord koster!!!!

Dette går bra. Du spiste jo ikke 3 kg mat, så dette er stort sett vann. Er nok borte i løpet av uka. Jeg var på julebord for en uke siden. Masse god mat. Spiste bare kjøtt og eggerøre jeg. Hvorfor fylle opp med poteter eller brød når det er så mye annet godt. så drakk jeg bare vin til. Gikk så fint så. Gjør det samme julaften. Er hos svigers. Jeg skipper poteten til ribba.

God jul

__________________
6.9.09: 81,1 kg
1.10.09: 76 kg
22.10.09: 74,1 kg
6.1.10: 77 kg full av julekarber
Mål: 72 kg i mai
Fast-i-fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Julebord! Får ikke bestemt meg! Monen Lavkarbo generelt 21 03-12-06 01:23
Hva koster soyaprotein marchus Atkins kosthold 7 28-07-06 22:08
Koster dette? line_84 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 7 11-06-06 20:23
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 14:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no