Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Februarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-12, 21:01   #26
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Naai, tror ikke det? Det sitter ikke i magesekkregionen, men mer i eggstokkregionen. Kjennes ut som det er tidenes verste eggløsning og menssmerter på en gang Men det er bedre nå enn det var altså. Jaja. Får lage en kopp te og lese litt i stedet, kanskje. I morra!! DAA! DA skal jeg en tur på mølla da. Hmf.

Nede til venstre i magen, og føles omtrent som menstruasjonskramper? Det kan være tykktarmen - så det er fullt mulig det er noe du har spist eller drukket!

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:54   #27
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Februarskravletråden 30+

Grattis med dagen Anarko

Jeg har vært lite innpå her. Jeg bare studerer og jobber, men nå har jeg slitt meg helt ut. Så, i morgen skal jeg ta meg helt fri og besøke en venninne før jeg skal spise indisk med gode venner. Det skal bli godt! Og så skal jeg i bursdag til en kompis på lørdag og etterpå skal vi på Garage på releasekonserten til bandet til en annen kompis. Det blir dødsbra. En skikkelig god helg med andre ord.

Håper dere alle får en flott helg!
<3

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 11:51   #28
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Grattis med dagen Anarko

Jeg har vært lite innpå her. Jeg bare studerer og jobber, men nå har jeg slitt meg helt ut. Så, i morgen skal jeg ta meg helt fri og besøke en venninne før jeg skal spise indisk med gode venner. Det skal bli godt! Og så skal jeg i bursdag til en kompis på lørdag og etterpå skal vi på Garage på releasekonserten til bandet til en annen kompis. Det blir dødsbra. En skikkelig god helg med andre ord.

Håper dere alle får en flott helg!
<3

Tusen takk Vimsen Høres ut som om du har en flott helg i vente Helgen ser ut til å bli bra her og. Eneste er at jeg våknet med øyebetennelse i dag, og det er veeeldig kjipt. Heldigvis har jeg fucithalmic liggende som kanskje, om jeg er heldig, får vekk posene under øynene til kvelden.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 14:23   #29
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Woooohoooo, i dag er jeg nede i 102,7 kg!! For en deilig start på helga! Nå ser jeg at målet mitt om å være under 100 til påske er innen rekkevidde God helg folks!

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 14:43   #30
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Woooohoooo, i dag er jeg nede i 102,7 kg!! For en deilig start på helga! Nå ser jeg at målet mitt om å være under 100 til påske er innen rekkevidde God helg folks!

Heldiggrisen! God helg

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 02:25   #31
january
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 35
january er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Hei alle!

Jeg er ny på forumet, i alle fall ny som mer eller mindre aktiv. Jeg skal inn på easylife-dietten på et eller annet tidspunkt, men sliter med motivasjonen og tiltakskraften.
Jeg klarte å gå ned mer enn 30 kilo fra september 2010 til april 2011, men hoppet da av dietten og sluttet å trene for å fokusere på eksamener, noe jeg angrer bittert på idag.
Føler det vanskeligste var å se selv vekttapet. Andre kommenterte at jeg hadde gått ned, og selv om jeg selvsagt merket at klær ble for store, følte jeg hele tiden at kroppen min så lik ut. Jeg hadde fortsatt de samme valkene, de hadde bare forandret seg. Dette, i kombinasjon med mine andre problemer, førte til at jeg kjapt gikk tilbake i gamle destruktive vaner og har nå trøstespist meg tilbake til 125 kilo.

Noen som har noen oppmuntrende ord? Føler meg helt energiløs for tiden, og har vanskelig for å se for meg at jeg skal klare å gi slipp på trøstematen min fordi jeg er så deprimert for tiden. Dessuten er jeg dritsur på meg selv fordi jeg har latt meg selv forfalle tilbake i gamle vaner og ikke minst gammel vekt.

january er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 10:35   #32
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Woooohoooo, i dag er jeg nede i 102,7 kg!! For en deilig start på helga! Nå ser jeg at målet mitt om å være under 100 til påske er innen rekkevidde God helg folks!

Gratulerer

Jeg bare jobber for tiden. Og trener da. Prøver å få inn en tekopp med venner etter trening og sånt for å få dekket litt sosialliv i tillegg. Nå gleder jeg meg intenst til tirsdag, for da får jeg ny sofa Og til fredag, for da kommer min søster og hennes forlovede på besøk. Ser ut til å bli en fin kommende uke. En annen ting som er nytt er at jeg i går søkte på sykepleien. Så bortsett fra mor og samboer, er det kun dere som vet det. Så nå krysser jeg fingrene for å få komme inn

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 06:06   #33
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Målet mitt denne mnd var vel vektmessig å "sniffe" litt på 79 tallet. Det gjør jeg i dag. 79,6 kg. Kommer nok til å passere 80 etter måltid osv igjen en stund fremover. Men 70-tallet har jeg ikke sett på mange, mange år. Så jeg er egentlig litt målløs her jeg sitter.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:00   #34
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Målet mitt denne mnd var vel vektmessig å "sniffe" litt på 79 tallet. Det gjør jeg i dag. 79,6 kg. Kommer nok til å passere 80 etter måltid osv igjen en stund fremover. Men 70-tallet har jeg ikke sett på mange, mange år. Så jeg er egentlig litt målløs her jeg sitter.

Grattis!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:50   #35
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Målet mitt denne mnd var vel vektmessig å "sniffe" litt på 79 tallet. Det gjør jeg i dag. 79,6 kg. Kommer nok til å passere 80 etter måltid osv igjen en stund fremover. Men 70-tallet har jeg ikke sett på mange, mange år. Så jeg er egentlig litt målløs her jeg sitter.

Hurra!! Gratulerer

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 21:46   #36
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Klem på dere!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 08:09   #37
Ellep
Medlem
 
Ellep sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 101
Ellep er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Woooohoooo, i dag er jeg nede i 102,7 kg!! For en deilig start på helga! Nå ser jeg at målet mitt om å være under 100 til påske er innen rekkevidde God helg folks!

Gratulerer, det nærmer seg.
Det finnes jo en tråd her som heter: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben. Ikke lenge før du er der.
Jeg skal også dit, men det tar nok en stund til.

__________________


Ellep er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 01:31   #38
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg gikk ned veldig mye i fjor, og alt gikk helt fint, eller det vil si.. frem til november/desember. I denne perioden gikk jeg opp litt over 10kg, og de vil ikke av igjen. Jeg prøver alt, men ingenting funker. Jeg føler meg helt dårlig, og psyken min er helt nede. Er hjemme for helgen, og er invitert på fest på lørdag med folk jeg pleide å være med i vektnedgansfasen, som gav meg mye skryt og oppmuntring. Men sånn det er nå, så vurderer jeg å ikke gå like. Tror ikke jeg kommer til å takle det. Uff, jeg har virkelig ikke lyst til å ha det sånn...

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 14:07   #39
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Februarskravletråden 30+

Drepte vist tråden jeg, sorry... Endte opp med å gå, og hadde en kjempe fin kveld. Angrer ikke på at jeg gikk.

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 15:02   #40
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Neida du drepte ikke tråden. Jeg tror folk flest, om de er venner, skjønner at ting går opp og ned. Bra du gikk, og at du koste deg

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 16:10   #41
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Urk, nå må jeg skjerpe meg. Merker at ting har lett for å skli ut nå, med tanke på hvor lenge jeg har holdt på og hvor lenge ting har stått på stedet hvil.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 17:09   #42
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av january, her.

Hei alle!

Jeg er ny på forumet, i alle fall ny som mer eller mindre aktiv. Jeg skal inn på easylife-dietten på et eller annet tidspunkt, men sliter med motivasjonen og tiltakskraften.
Jeg klarte å gå ned mer enn 30 kilo fra september 2010 til april 2011, men hoppet da av dietten og sluttet å trene for å fokusere på eksamener, noe jeg angrer bittert på idag.
Føler det vanskeligste var å se selv vekttapet. Andre kommenterte at jeg hadde gått ned, og selv om jeg selvsagt merket at klær ble for store, følte jeg hele tiden at kroppen min så lik ut. Jeg hadde fortsatt de samme valkene, de hadde bare forandret seg. Dette, i kombinasjon med mine andre problemer, førte til at jeg kjapt gikk tilbake i gamle destruktive vaner og har nå trøstespist meg tilbake til 125 kilo.

Noen som har noen oppmuntrende ord? Føler meg helt energiløs for tiden, og har vanskelig for å se for meg at jeg skal klare å gi slipp på trøstematen min fordi jeg er så deprimert for tiden. Dessuten er jeg dritsur på meg selv fordi jeg har latt meg selv forfalle tilbake i gamle vaner og ikke minst gammel vekt.

Dette klarer du. Du har jo klart det før Stå på!

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 17:56   #43
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Urk, nå må jeg skjerpe meg. Merker at ting har lett for å skli ut nå, med tanke på hvor lenge jeg har holdt på og hvor lenge ting har stått på stedet hvil.

Jeg var på fest i går. Kjenner jeg er blitt "mett" på det for en god stund nå slik at jeg kan bare holde mine gode vaner. Er ikke dårlig dagen-derpå, men ofte sulten, kan ikke trene, og trøtt. Så nå er jeg klar for ny uke med gode nye muligheter Men du Kitsu, skal du gå ned mer nå da?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 18:10   #44
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg var på fest i går. Kjenner jeg er blitt "mett" på det for en god stund nå slik at jeg kan bare holde mine gode vaner. Er ikke dårlig dagen-derpå, men ofte sulten, kan ikke trene, og trøtt. Så nå er jeg klar for ny uke med gode nye muligheter Men du Kitsu, skal du gå ned mer nå da?

Gikk opp igjen noen få kg etter jul. Ikke mye, men nok til at det irriterer. I tillegg til at jeg hadde et par-tre ekstra jeg ville ned i utgangspunktet. Er nok trening som må til, men jeg finner bare ikke tid og krefter til det. I tillegg er jeg megablakk, ellers skulle jeg joinet iTrain, om enn bare som et spark i ræven til meg selv.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 18:27   #45
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Gikk opp igjen noen få kg etter jul. Ikke mye, men nok til at det irriterer. I tillegg til at jeg hadde et par-tre ekstra jeg ville ned i utgangspunktet. Er nok trening som må til, men jeg finner bare ikke tid og krefter til det. I tillegg er jeg megablakk, ellers skulle jeg joinet iTrain, om enn bare som et spark i ræven til meg selv.

Du har jo vært mye syk i det siste. Er du frisk igjen nå? Trening er nok det som skal til nå ja

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 18:34   #46
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Du har jo vært mye syk i det siste. Er du frisk igjen nå? Trening er nok det som skal til nå ja

Er bedre enn jeg har vært siden jul, i alle fall. Kan jo hende at litt mindre stress på kroppen kan hjelpe og ja. Meg og stress går bare ikke overens.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 09:49   #47
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Syns vi har skravlet alt for lite i februar.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 11:53   #48
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Enig. Ikke at jeg er av de som har skravla mest, har bare ikke følt jeg har hatt noe å bidra med i tråden...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 13:28   #49
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Enig. Ikke at jeg er av de som har skravla mest, har bare ikke følt jeg har hatt noe å bidra med i tråden...

Har vært en travel mnd. Men får satse på at vi kommer tilbake med ny giv, våryre og skravlete i mars

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 13:36   #50
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har vært en travel mnd. Men får satse på at vi kommer tilbake med ny giv, våryre og skravlete i mars

Jaggu! Jeg har bestemt meg for å prøve på nytt her, jeg. Og denne gangen skal ikke fokus ligge på VEKT, men på MÅL og KLESPLAGG Jeg blir så opphengt i den der vekta at det er skummelt. I tillegg er jeg begynt å trene! Nå handler det bare om å få lagt inn treninga som en vane, og ikke som en må-jeg-gjøre-dette-daaaa... Skulle trene i går, men da jeg kom til treningssenteret så var det KØ både til møllene og ellipsemaskinene og romaskinene Jeg gikk hjem igjen... Men jeg prøver på nytt i dag, på dagen og ikke på kvelden. Satser på at det går bedre i dag!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Februarskravletråden 30+ Nupsida Mer enn 30 kg overvekt 148 04-03-11 19:09
Februarskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 121 01-03-10 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no