Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Klesstil - dine drømmeantrekk?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-12, 23:52   #51
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hun er ikke så rik hun heller, men hun prioriter å kjøpe designervesker og designersko. Vi tuller med at hun kommer til å ende på luksusfellen, men det skal sies at hun bruker faktisk ikke penger hun ikke har og ikke kjøper hun sånn at hun må leve på vann og brød i perioder heller. Den veska til 30.000 rettferdiggjør hun ved å si at andre kjøper bunad til 30.000 som de bruker en gang eller kanskje to i året, mens hun hadde brukt veska si hver uke. Jeg tror hun ender med å kjøpe den.

Sant nok. Det handler om prioriteringer. Har man råd og det er det man ønsker å prioritere så er jo det greit. Vi har to barn i hus vi da, så her går det klesbudsjettet til barna så klart. De vokser jo ut av alt på en to tre. Heldigvis arver minsten masse fra storesøster

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 00:20   #52
Kroll
Medlem
 
Kroll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 278
Kroll er ny på veien

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Min største drøm når det gjelder klær er å få på meg en skinny-bukse uten stretch! Jeg har en del bukser, men bruker de som regel aldri da jeg egentlig ikke føler meg veldig vel i dem.

Det blir en stor dag å kunne gå inn i butikken å kunne plukke ut det jeg helst har lyst på, ikke det jeg tror muligens kan passe. Det kommer til å skje en dag, til da må jeg bare være tålmodig!

Kroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 00:24   #53
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Kroll, her.

Min største drøm når det gjelder klær er å få på meg en skinny-bukse uten stretch! Jeg har en del bukser, men bruker de som regel aldri da jeg egentlig ikke føler meg veldig vel i dem.

Det blir en stor dag å kunne gå inn i butikken å kunne plukke ut det jeg helst har lyst på, ikke det jeg tror muligens kan passe. Det kommer til å skje en dag, til da må jeg bare være tålmodig!

Heier på deg jeg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 04:11   #54
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Kroll, her.

Min største drøm når det gjelder klær er å få på meg en skinny-bukse uten stretch! Jeg har en del bukser, men bruker de som regel aldri da jeg egentlig ikke føler meg veldig vel i dem.

Det blir en stor dag å kunne gå inn i butikken å kunne plukke ut det jeg helst har lyst på, ikke det jeg tror muligens kan passe. Det kommer til å skje en dag, til da må jeg bare være tålmodig!

Jeg har stor tro på at den dagen kommer, og heier på deg. Det er fint å kunne sette seg et mål som ikke har med vekten og gjøre.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 12:51   #55
Kroll
Medlem
 
Kroll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 278
Kroll er ny på veien

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Heier på deg jeg

Opprinnelig lagt inn av Colt-pixy, her.

Jeg har stor tro på at den dagen kommer, og heier på deg. Det er fint å kunne sette seg et mål som ikke har med vekten og gjøre.

Takk begge to!
Det er veldig deilig å kunne ha noen andre mål ja,noe å se frem til. Og denne gangen VET jeg at jeg vil nå det målet etter hvert, noe som er veldig rart. Dette er jo bare noe jeg har drømt om før, og aldri egentlig trodd at jeg ville nå. Selv på andre "slankekurer". Lavkarbo

Kroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 13:17   #56
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg har en fin lilla kjole som jeg kjøpte på auksjon for en stund tilbake. Har ikke fått brukt den, men målet mitt er å komme inn i den til jul

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 13:10   #57
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Har fått meg et drømmeantrekk jeg bare MÅ komme inn i. Målet mitt. En skinnjakke, en svart kjole jeg kjøpte på nett, et par høye svarte boots og en hvit strømpebukse m. svarte roser.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 22:53   #58
Piripi
Juniormedlem
 
Piripi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Molde
Innlegg: 40
Piripi er på en erverdig vei

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Åååh, på midnatt.no var det mye rååååstilig!! Takk for tipset der

Jeg har vel egentlig samme stil som før, etter vektnedgang på 20 kg har jeg kunnet bruke klær som har ligget i klesskapet i 5-6 år på vent. Jeg bruker mye jeans og singletter med cardigans/gensere. Ellers elsker jeg kjoler, også til hverdags. Har mange, mange kjoler til allslags bruk.

__________________
Piripi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 18:50   #59
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Piripi, her.

Åååh, på midnatt.no var det mye rååååstilig!! Takk for tipset der

Jeg har vel egentlig samme stil som før, etter vektnedgang på 20 kg har jeg kunnet bruke klær som har ligget i klesskapet i 5-6 år på vent. Jeg bruker mye jeans og singletter med cardigans/gensere. Ellers elsker jeg kjoler, også til hverdags. Har mange, mange kjoler til allslags bruk.

Det er det altså. Når jeg får penger skal jeg bestille derfra, helt klart. Elsker kjoler jeg og. Har et hav av kjoler, men bare et fåtall jeg kommer inn i.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 21:16   #60
Piripi
Juniormedlem
 
Piripi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Molde
Innlegg: 40
Piripi er på en erverdig vei

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Kom på et plagg jeg gleder meg til å føle meg komfortabel i; shorts! Har ikke brukt shorts på godt over 10 år. Går heller i kortbukser.

__________________
Piripi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 21:28   #61
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Piripi, her.

Åååh, på midnatt.no var det mye rååååstilig!! Takk for tipset der

En farlig side :P Hvorfor måtte jeg lese dette Mange flotte kjoler der inne

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dine favoritter blåbær Generell diskusjon 13 30-07-10 13:46
Dine mål og delmål? alvepiken Mer enn 30 kg overvekt 28 03-05-09 01:35
Hvilken klesstil har du? mofe Generell diskusjon 44 28-07-05 12:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no