Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-11, 07:55   #251
Soti
Nytt Medlem
 
Soti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
Soti er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

God morgen, dere!

3/10: 74 kg
10/10: 70,5 kg
17/10: 68,9 kg
24/10: 68,9 kg

Vekta står altså stille. Forstår det er normalt at det flater litt ut etter hvert, men hadde jo vært kjekt å gått ned noen hundre gram, bare for motivasjonen sin del... .
Har ikke vært særlig flink til å ta meg tid til gåturer. Hvordan er det med dere? Tar dere daglige 30-minutters gåturer som jeg forstår er anbefalt i kombinasjon med kuren? Hvordan opplever dere at dette funker? Pleier noen av dere gjøre styrkeøvelser i tillegg?

__________________



Soti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 08:08   #252
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

God morgen
Her var vekta stille denne uka også. Stått stille i to uker nå. Skikkelig nedtur!
Og det kommer nok ikke til å være de store forandringe på neste veiedag. Skal i bryllup på lørdag, og da SKAL jeg kose meg litt az
Haff kjenner man blir litt.. ikke motløs akkurat med.. hadde det bare vært bitte litt nedgang.. bare litt så jeg hadde sett fremgang.. men neida.. *furte litt*

Håper det går bedre for dere andre

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 09:25   #253
junana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 24
junana er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Veiedagen igjen:
Vekt 03.10: 77,2
Vekt 10.10: 76,8
Vekt 17.10: 75,7
Vekt 24.10: 76,2: opp 0,5 kg, grrr.

Har ikke vært flink til å drikke vann, også har jeg nok spist litt for mye. Kjedelig, men da er det bare å skjerpe seg og håpe på bedre resultat om en uke.

junana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 14:07   #254
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

OI! Det virker som om "soppkuren" min fungerer. Jeg aner ikke om jeg er i ketose, men dietten jeg går på har resultert i et vekttap på 2.1 kilo! Jeg er meget fornøyd. Dietten er utrolig tøff og det er flere dager hvor jeg bare har lyst til å gråte. Jeg teller ned dager til jeg kan fortsette med ketolysekuren..kun 10 1/2 dager igjen nå

Jeg følger med på forumet altså og jeg ser noen stangnerer, STÅ BARE PÅ..ikke gi opp

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 16:49   #255
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg veide meg på fredag og da hadde jeg gått ned 1.5 kg. Men jeg hadde omgangssyken i forrige uke, så er usikker på om jeg kommer til å gå litt opp igjen nå som jeg er frisk. Men håper selvfølgelig ikke det

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 16:58   #256
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

jeg gikk på ketolyse i 10 uker å mistet 10,3 kg. det ernå 4 uker siden jeg sluttet, eller gikk ut av ketose å skulle ha lov til litt mer. men jeg er dårlig på å begrense meg når først litt er lov. så skal fortsette litt til på ketose.

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 17:45   #257
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hei gratulere til dere som har gått ned
Heier også på de som har stått stille
Jeg selv gikk ned 0,4 kg syntes selv det var litt lite, men er jo nesten en pakke med smør Min kjære hadde tatt av 1,8 kg og han har ikke såå mye å miste
Jaja skal være glad pilen peker nedover

106 kg start vekt 03.10.11

103 kg -3 kg 10.10.11

102,2 kg - 0,8 kg 17.10.11

101,8 kg - 0,4 kg 24.10.11 skulle ønske det var mere

- 4,2 kg totalt jippi

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 18:56   #258
gurooo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 26
gurooo er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

10/10: 95,1 kg.
17/10: 94 kg.
24/10: 93 kg.

Heia meg og gratulerer til alle dere andre der ute!

__________________


gurooo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 19:49   #259
Soti
Nytt Medlem
 
Soti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
Soti er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Ja, så bra! Godt det går nedover for noen av oss (selv om det ikke ble meg i dag). Har akkurat vært ute å gått en tur (i VINDEN) for å få litt høyere gir på forbrenninga. Herlig. Anbefales!

__________________



Soti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 22:58   #260
Knut ned til 90kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Innlegg: 34
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Veiedag:
03/10 - 110,0kg startvekt
10/10 - 105,4kg ned 4,6kg
17/10 - 104,3kg ned 1,1kg
24/10 - 103,0kg ned 1,3kg
Totalt ned 7 kg

__________________

__________________________________________________ __
1.oktober 2011 - 110 kg
Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 06:43   #261
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

700 gram ned fra forrige uke. Er veldig fornøyd med å gå smått, men jevnt nedover.

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 10:28   #262
Viktor4u
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 87
Viktor4u er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hallo Ketolikker

Dagens inveining var rett og slett nedslående, men ikke uventet. Har nemelig sett på vekten hver dag, og den vingler opp og ned, men trenden er nedover, så da får slike øyblikks målinger være kun for å dele.
Men her er de faktiske tall:

03.10-----104.5--- Startvekt
10.10-----102.5--- -2.0kg---
18.10-----101.6--- -0.9kg---
25.10-----102.2--- +0.6kg---

Har lagt til meg ny uvane, jeg har startet å drikke PepsiMAX, og det skal det bli slutt på, med virkning fra i dag.

Ellers så kan de kylling nuggetsen som Himelae anbefalte , anbefales supergodt var det.

Har hatt en bra treningsuke, med 1 time styrketråkk, 2 timer intervall trening, 3 timer rolig, kjenner det fortsatt i beina ( Kansje det er 0,6 kg).
Ser at man skal ha aktivitet hver dag 30 min gange, men det gjør vel ikke no med 1 eller 2 viledager. Skal på igjen med styrketråkk i dag.

Det er utrolig at jeg ikke klarer å gå ned, jeg trener mye, spiser nå etter ketolyse, men nei ikke noe ned.

Har en mistanke om at jeg ikke spiser nok fett, får nok i meg mer en nok vann / protoiner, men ikke nok fett. Er forresten ikke helt sikker på hvor mange gram eller %vis fett man skal ha i seg pr dag. Men mistenker at jeg er under hva som er lurt.

Men som andre her inne gir jeg ikke opp, bare justere på saker å ting

Ha en flott ketolsk dag og uke

Knut til 90: Hva spiser du av fett, hvordan ser din diett ut ?

MVH

__________________
Viktor4u

Min Journal.. fra kjukkas til kjekkas

Viktor4u er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke helt Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 10:44   #263
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Veide meg ikke i går, siden jeg har sklidd ut og sliter. Prøvde å dra meg strengt inn igjen fra i går (etter en helg full av kaker, hulk), men det skar seg om kvelden da jeg bakte brød til resten av familien. Og nybakt brød er faktisk helt umulig å motstå når man først er på karbokjøret. I dag har jeg også spist både brød og en banan, men siden jeg skal tilbringe resten av uka (inkludert helgen) på hotell og vet det går i dass uansett, er det greit på en måte. Denne ukas mål er herved omdefinert til å komme gjennom uten å bryte helt sammen.

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:47   #264
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Hallo Ketolikker

Dagens inveining var rett og slett nedslående, men ikke uventet. Har nemelig sett på vekten hver dag, og den vingler opp og ned, men trenden er nedover, så da får slike øyblikks målinger være kun for å dele.
Men her er de faktiske tall:

03.10-----104.5--- Startvekt
10.10-----102.5--- -2.0kg---
18.10-----101.6--- -0.9kg---
25.10-----102.2--- +0.6kg---

Har lagt til meg ny uvane, jeg har startet å drikke PepsiMAX, og det skal det bli slutt på, med virkning fra i dag.

Ellers så kan de kylling nuggetsen som Himelae anbefalte , anbefales supergodt var det.

Har hatt en bra treningsuke, med 1 time styrketråkk, 2 timer intervall trening, 3 timer rolig, kjenner det fortsatt i beina ( Kansje det er 0,6 kg).
Ser at man skal ha aktivitet hver dag 30 min gange, men det gjør vel ikke no med 1 eller 2 viledager. Skal på igjen med styrketråkk i dag.

Det er utrolig at jeg ikke klarer å gå ned, jeg trener mye, spiser nå etter ketolyse, men nei ikke noe ned.

Har en mistanke om at jeg ikke spiser nok fett, får nok i meg mer en nok vann / protoiner, men ikke nok fett. Er forresten ikke helt sikker på hvor mange gram eller %vis fett man skal ha i seg pr dag. Men mistenker at jeg er under hva som er lurt.

Men som andre her inne gir jeg ikke opp, bare justere på saker å ting

Ha en flott ketolsk dag og uke

Knut til 90: Hva spiser du av fett, hvordan ser din diett ut ?

MVH

Hei du

prosent fordelingen er ca 75% fett 20%prot og 5% karbo det er noen som må være litt forsiktig med fettet.... Torkild selv sier vel 21 g kcal pr kilo kropsvekt så bare og regne i vei for en fin vektnedgang. jeg må være litt forsiktig på fettet men også passe på at det ikke blir forlite fett så jeg ikke får søtsuget tilbake. lykke til

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 18:21   #265
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Hallo Ketolikker

Dagens inveining var rett og slett nedslående, men ikke uventet. Har nemelig sett på vekten hver dag, og den vingler opp og ned, men trenden er nedover, så da får slike øyblikks målinger være kun for å dele.
Men her er de faktiske tall:

03.10-----104.5--- Startvekt
10.10-----102.5--- -2.0kg---
18.10-----101.6--- -0.9kg---
25.10-----102.2--- +0.6kg---

Har lagt til meg ny uvane, jeg har startet å drikke PepsiMAX, og det skal det bli slutt på, med virkning fra i dag.

Ellers så kan de kylling nuggetsen som Himelae anbefalte , anbefales supergodt var det.

Har hatt en bra treningsuke, med 1 time styrketråkk, 2 timer intervall trening, 3 timer rolig, kjenner det fortsatt i beina ( Kansje det er 0,6 kg).
Ser at man skal ha aktivitet hver dag 30 min gange, men det gjør vel ikke no med 1 eller 2 viledager. Skal på igjen med styrketråkk i dag.

Det er utrolig at jeg ikke klarer å gå ned, jeg trener mye, spiser nå etter ketolyse, men nei ikke noe ned.

Har en mistanke om at jeg ikke spiser nok fett, får nok i meg mer en nok vann / protoiner, men ikke nok fett. Er forresten ikke helt sikker på hvor mange gram eller %vis fett man skal ha i seg pr dag. Men mistenker at jeg er under hva som er lurt.

Men som andre her inne gir jeg ikke opp, bare justere på saker å ting

Ha en flott ketolsk dag og uke

Knut til 90: Hva spiser du av fett, hvordan ser din diett ut ?

MVH


Du er sikker på at du ikke trener for hardt da? Det er vel ikke helt bra når man går på denne kuren? Man skal rett og slett ikke trenge å trene hardt. Og drikk vann. Og spis når du er sulten. Og prøv å kutt ut melkeprodukter, mel og sukker HELT en uke, HAHA..det er et HELVETE , men jeg holder på med det nå..og RASER ned..anbefales/anbefales ikke.. Ble du klok på dette?

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:14   #266
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Viktor kjekken:
Så gøy å se at du likte kyllingnuggetsene Jeg går å fantasere om de selv om dagen, blir nok fredagskosen min denne uka tenker jeg


Jeg har vært syk fra i går til i dag *dakar meg*
Fikk feber i går kveld og den holdt seg trofast hos meg til langt utpå dagen i dag, rett over 39. Etter en lang natt uten søvn, mye frysing, løping på do i et kjør (også det meste av dagen og kvelden i går) vondt i hodet, vondt å beveg på øynene og slapp som en fisk var det nesten en spennende opplevelse å skulle kjøre småtroll i barnehagen..
Men det gikk nå på et vis det også, og når jeg kom hjem var det rett under dyna igjen.. Når jeg så fikk dradd den tunge rumpa mi ut av senga igjen måtte jeg bare en tur på vekta.. den viste -1,3 kg fra i går Men. jeg regner med at alt fyker på igjen nå når jeg har begynt å få i meg mat igjen. Ikke spist allverdens i dag. prøver å konse meg om vannet, kjenner jeg har mistet mye vann i løpet av all dospringinga, tørst og nesten tørr i munnen hele tiden.. Så jeg får bare nyte synet av de "lave" tallene vekta viste meg i dag.. Og ikke gidde å bry meg når de kg er på plass igjen, sikkert alt i morgen

Alle dere andre: Jeg synes dere har vært kjempe flinke og har kjempe flotte resultater!

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:44   #267
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Hei!

Kan jeg også få være med i denne gruppa...? Jeg startet riktognok 20 september da, men men.

Jeg har en god del som skal av og regner med at det tar litt tid. Det er derfor hyggelig å ha noen "å følge" her inne, tror det hjelper!

Jeg har veiedag på tirsdager (veiing hver mandag morgen forbinder jeg så veldig med alle tidligere slankekurer...) Startet på 112,7 og er nå nede på 107,8 etter 5 uker. Det er jo ikke så verst, det...

Jeg har også laget min egen journal, hvis noen av dere vil gå inn og titte er dere hjertelig velkomne! http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48938

Lag en god dag, alle sammen!

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:39   #268
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Velkommen inn i gjengen Linda
Jeg begynte dagen før deg, og jeg fikk lurt meg inn her, og her er det alltid plass til fler

Gratulerer med en kjempe flott start. Du har jo gått ned kjempe fint i vekt!

Det er veldig koselig, og godt å ha dette forumet, jeg er veldig glad for at jeg fant veien inn hit. Godt å ha noen å dele tunge dager, dele tips, råd og erfaringer osv.
Eller bare å ha noen å snakke med! Hjelper veldig å ha noen som startet ca samtidig som en selv..
Håper du vil trives her

Hilsen Hilde

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:56   #269
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Er litt syk enda jeg.. Men skal vel egentlig ikke klage, så lenge jeg ikke er sinnsyk.. tror jeg

Feberen har sneket seg på besøk igjen en tur i dag.. Jeg er som et slakt. Får ikke gjort noenting. og jeg som har fullt program hele uka.. jaja..

Veieoholiker som jeg er.. så måtte jeg på vekta igjen en tur på morraen i dag. Bare for å se om de kg jeg hadde mistet forrige dagen var kommet på igjen.. Men det var de ikke.. vekta viste derimot -0,6 kg til. Det vil si -2 kg på to dager. Jeg tør ikke glede meg over det, for jeg regner med det er væsketap osv og at de kommer raskt på igjen i løpet av et par dager.. Men, det er jo litt gøy å se lave tall da.. hihi
Håper formen kommer seg snart, har bestilling på 3 etg bryllupskake til lørdag, til et bryllup jeg selv skal i. Da blir det jo en aldri så liten (les stor) sprekk tenker jeg.. Vet ikke hva vi får av mat, men skal nå være flink og hoppe over potetene.. så sant det ikke er fløtegratinerte poteter da. det er jo SÅ godt.. sukk... Men, kakene... de kommer jeg ikke til å klare å holde meg unna.. er man i bryllup så er det lov å kose seg litt!
Skal også lage ei bursdagskake til fredag.. så det er nok å gjøre med baking + alt annet som skal gjøres med en bonsj med unger, og hester....

Nå i disse regnbort/blåsbort dager synes jeg det kan være godt med ei god og varm suppe, å kose seg med..
Og jeg kom over ei oppskrift jeg virkelig kan anbefale, Meksikansk kjøttbolle suppe! Kosa meg stort på mandag da jeg laget den.. Hadde suppe til middag og kveldsmat den dagen

Oppskriften fant jeg her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41683

Jeg brukte kyllingkjøttdeig, og de kjøttbollene ble snadder gode! mmm.
Jeg er veldig glad i litt sterk mat. blir god å varm da
Hadde bare snaut en halv paprika i.. og bare litt stangselleri. ca en halv, siden jeg ikke er så kjempe glad i det. Smakte helt nydelig

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:52   #270
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Jeg lagde pannekaker til middag i går. Tror det var Ivory sin oppskrift jeg brukte. Fikk så sinnsykt vondt i magen av dem, fysj og fy. Jeg er litt sensitiv på mat som "klumper" seg i magen pga GBP-operasjonen min, lurer derfor på om det kanskje var fiberhusken som lagde problemene?

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 16:32   #271
LindaN
Medlem
 
LindaN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 94
LindaN er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Tusen takk for varm velkoms, Hilde! Og riktig god bedring til deg!! Ikke noe gøy å være syk, håper det går fort over!

Bryllup er bryllup, det er jeg enig med deg i. Det er jo ikke akkurat hver dag, det da! Ihvertfall ikke hos meg..hehe... Kos deg den dagen og fortsett med de gode vanene dine dagen etter, så går det helt sikkert bra!

Nå skal jeg i gang med middag her, skal lage kylling tikka masala etter en oppskrift jeg fant i forumet her, med jukseris til. Gleder meg til å smake! Glad hvis det blir odt, jeg er nemlig litt sjokkert etter å ha sjekket innholdsfortegnelser på div glass jeg har pleid å bruke tidligere, uncle Bens osv. Mye sukker, stivelse o.l. Ikke bra!

Men hjemmelaget, etter oppskrift fra lavkarbo.no, DET må jo bli bra!

__________________
---------------------------------
Lag en god dag - Klem, Linda
LindaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 17:57   #272
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Jeg lagde pannekaker til middag i går. Tror det var Ivory sin oppskrift jeg brukte. Fikk så sinnsykt vondt i magen av dem, fysj og fy. Jeg er litt sensitiv på mat som "klumper" seg i magen pga GBP-operasjonen min, lurer derfor på om det kanskje var fiberhusken som lagde problemene?

Huff da, det hørtes ikke godt ut! Hatt mye magevondt selv, så jeg vet hvor vondt det er
Håper det går fort over og at formen kommer seg raskt!
Jeg har prøvd å lage pannekaker ei el to ganger. syntes det smakte omelett jeg. ikke veldig imponert. Kanskje jeg må se om jeg klarer å spore opp den soppskriften du har brukt og kikke på den

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 17:59   #273
Himaele
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 45
Innlegg: 101
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Takk for det Linda
ja, bryllup er bryllup. Det er år i mellom hver gang vi blir bedt i slikt, så, da skal det koses

Ohh det hørtes virkelig spennende ut med kylling tikka masala!
Du må si hvordan det ble

__________________


Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 19:17   #274
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Himaele: Ser du er glad i fløtegratinerte poteter. Har du prøvd å erstatte poteter med sellerirot? Blir kjempe godt!
Slik gjør jeg det: Jeg heller litt olivenolje i en ildfast form, renser og skjærer sellerirot i skiver, har på et lag med ost og ønsket krydder. gjør dette ca. 3 ganger. Heller deretter litt fløte over og steker i ovnen i ca. 25-30 min på 220 grader.

__________________


bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 19:33   #275
gurooo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 26
gurooo er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av bumbleroot, her.

Himaele: Ser du er glad i fløtegratinerte poteter. Har du prøvd å erstatte poteter med sellerirot? Blir kjempe godt!
Slik gjør jeg det: Jeg heller litt olivenolje i en ildfast form, renser og skjærer sellerirot i skiver, har på et lag med ost og ønsket krydder. gjør dette ca. 3 ganger. Heller deretter litt fløte over og steker i ovnen i ca. 25-30 min på 220 grader.

Tusen takk for dette tipset! Elsker fløtegratinerte poteter

__________________


gurooo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober) Regret Lavkarbo generelt 211 28-11-11 20:41
Noen oktober 09 startere igjen? ketto Ketolysekuren 5 04-05-10 22:04
Bøssebærer 18. oktober? Krizzi Ketolysekuren 0 12-10-09 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no