Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-13, 23:22   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Oppdaget i starten av mai at det lak grønn (!) væske fra høyre bryst! Klødde liksom, og da jeg sjekket, kom det grønn guffe ut. Ble redd, og fikk legetime pronte.
Legen undersøkte meg, fant ingen kuler, men pga jeg var engstelig, henviste hun meg til mammografi. (Jeg venter enda på time, er ikke prioritert foran de med palpable kuler). Legen mente på at det sikkert var en betent/irritert melkegang som tømte seg....

Puppen har vært litt øm/ilinger innimellom, men væskingen holdt opp etter 10 dager. Opphold i ca to uker nå, men ikveld merket jeg at det væsket igjen, lysere, gulere (melkeaktig?).

Noen som har opplevd dette, og at det ikke var farlig? ER så kjempebekymra!!

Legen tok hormon-prøver, og alt var ok, litt høy på prolaktin, men innenfor normalen.....Ikke ammet på 10 år.

Håper på erfaringer og...trøst.....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 23:25   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd d?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Oppdaget i starten av mai at det lak grønn (!) væske fra høyre bryst! Klødde liksom, og da jeg sjekket, kom det grønn guffe ut. Ble redd, og fikk legetime pronte.
Legen undersøkte meg, fant ingen kuler, men pga jeg var engstelig, henviste hun meg til mammografi. (Jeg venter enda på time, er ikke prioritert foran de med palpable kuler). Legen mente på at det sikkert var en betent/irritert melkegang som tømte seg....

Puppen har vært litt øm/ilinger innimellom, men væskingen holdt opp etter 10 dager. Opphold i ca to uker nå, men ikveld merket jeg at det væsket igjen, lysere, gulere (melkeaktig?).

Noen som har opplevd dette, og at det ikke var farlig? ER så kjempebekymra!!

Legen tok hormon-prøver, og alt var ok, litt høy på prolaktin, men innenfor normalen.....Ikke ammet på 10 år.

Håper på erfaringer og...trøst.....

Jeg fikk både melkespreng og tendenser til råmelk etter at jeg begynte p hormonspiral. Har du begynt nylig med noen hormongreier?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 23:26   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd d?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk både melkespreng og tendenser til råmelk etter at jeg begynte p hormonspiral. Har du begynt nylig med noen hormongreier?

Nei. Ikke annet enn metformin.....Og jeg lekker kun fra ene brystet....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 07:50   #4
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd d?

Mest sannsynlig er det cyster som er fylt med denne væsken, det er melkegangene som skaper små væskefylte blærer. Det er ikke farlig, bare litt plagsomt.

Jeg har tømt en stor slik cyste og jeg gruet meg veldig. Det var bare teit, for vondt var det ikke.

Lykke til på mammografi (og sikkert ultralyd om de finner cyster).

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 08:42   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Er det ikke dette som er galaktore?
http://nhi.no/symptomsjekk/kvinne/br...iser-1388.html
Ser ut som det kan oppstå oftere ved PCOS - har du det?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 10:01   #6
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Er det ikke dette som er galaktore?
http://nhi.no/symptomsjekk/kvinne/br...iser-1388.html
Ser ut som det kan oppstå oftere ved PCOS - har du det?

Ja, jeg har pcos. Men får man det da kun på ene brystet?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 10:03   #7
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd d?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Mest sannsynlig er det cyster som er fylt med denne væsken, det er melkegangene som skaper små væskefylte blærer. Det er ikke farlig, bare litt plagsomt.

Jeg har tømt en stor slik cyste og jeg gruet meg veldig. Det var bare teit, for vondt var det ikke.

Lykke til på mammografi (og sikkert ultralyd om de finner cyster).

Tusen takk for svar! Det er dette legen min også tror, cyste/irriterte melkeganger (?)
Hadde du det på ene brystet? Kan du fortelle litt hvordan det var for deg?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 14:19   #8
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd d?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Tusen takk for svar! Det er dette legen min også tror, cyste/irriterte melkeganger (?)
Hadde du det på ene brystet? Kan du fortelle litt hvordan det var for deg?

Jeg har på begge brystene, masse små cyster i begge brystene som ble oppdaget på mammografi/ Årsaken til at jeg tok kontakt med legen var at jeg fant en kul, en stor kul og fikk panikk, i tillegg hadde jeg hatt smerter i det ene brystet. Det føltes ut som om det ene brystet var tungt og varmt på en måte, men ikke på samme måte som brystbetennelse. Etter hvert så jeg at det lakk grønnlig væske fra begge brystene. Jeg har stort sett brukt sorte bher, mens nå har jeg i div. andre farger også, og det er merke etter en dag. Bruker bare paddede bher nå da, så det lekker ikke gjennom heldigvis.

Har ingen problemer nå bortsett fra at det lekker litt og kjenner en kul her og der. Blir de vonde/ømme/store, tømmer de dem på sykehuset etter henvisning fra fastlege uten mammografi først.

Legen min sa først at ikke man kunne gjøre noe med det, men jeg sa at sånn ville jeg ikke ha det. Ergo fikk jeg henvisning til sykehuset for vurdering.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 14:25   #9
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Tusen takk for at du deler med meg....betyr mye for meg, å høre at det ikke trenger være det verste.

Lakk du samtidig fra begge brystene, eller var det av og til på ene, av og til på andre? Og sa de noe om hva cystene kommer av?

Jeg kjenner ingen kuler, men ende brystet blir liksom mere "spent" av og til. Og som sagt, først grønn væske, så opphold, og nå litt hvit/blankaktig væske. Ingen store mengder, men.....

Du må gjerne svare på pm om du heller vil. Tusen takk igjen!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 14:55   #10
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Tusen takk for at du deler med meg....betyr mye for meg, å høre at det ikke trenger være det verste.

Lakk du samtidig fra begge brystene, eller var det av og til på ene, av og til på andre? Og sa de noe om hva cystene kommer av?

Jeg kjenner ingen kuler, men ende brystet blir liksom mere "spent" av og til. Og som sagt, først grønn væske, så opphold, og nå litt hvit/blankaktig væske. Ingen store mengder, men.....

Du må gjerne svare på pm om du heller vil. Tusen takk igjen!

Jeg lekker fra begge brystene sånn litt daglig, men ikke veldig merkbart. Jeg har mange cyster og det går ikke bort før etter overgangsalderen. Jeg knepper ikke for å få det frem liksom, det bare er sånn. Jeg er ikke i overgangsalderen enda, men dette skjer før overgangsalderen og til overgangsalderen er ferdig.

Kanskje du blir noe klokere av å lese dette? :
http://medicalpicturesinfo.com/breast-cyst/

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 15:00   #11
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Tusen takk for svar. Fått mammografitime i slutten av juni....håper jeg holder ut, - veksler mellom relativt rolig og full panikk

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 15:02   #12
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Tusen takk for svar. Fått mammografitime i slutten av juni....håper jeg holder ut, - veksler mellom relativt rolig og full panikk

Jeg forstår tilløpet til panikk, men prøv å la være. Jeg var heldig og fikk mammografitime samme dag jeg ringte til legen og fikk ro med en gang.

Det går nok bra skal du se.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 15:04   #13
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Min lege sier at jeg nok ikke er prioritert, siden vi ikke kjenner noen kul. De kan jo - ifølge legen - ikke sette meg foran folk med palpabel kul, kun fordi jeg er redd. Og det forstår jeg jo...men....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 16:31   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Tusen takk for svar. Fått mammografitime i slutten av juni....håper jeg holder ut, - veksler mellom relativt rolig og full panikk

Ring og mas! Ikke slå deg til ro med å ikke bli prioritert! Snille piker kommer ikke først i køen, desverre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 16:48   #15
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ring og mas! Ikke slå deg til ro med å ikke bli prioritert! Snille piker kommer ikke først i køen, desverre!

Huff, jeg blir bare mere urolig når dere sier at jeg må mase meg fram i køen....lot meg delvis berolige av legen min, som mener at jeg ikke har kul, ikke blod i væsken....men nå blir jeg kjempestressa.....kanskje jeg må ringe og høre??

Men samtidig føler jeg meg som en idiot om jeg dytter nedover på timelista noen som har en kul....
Huff, jeg sliter litt jeg....


Sist redigert av Borealis : 30-05-13 kl 17:23.
Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 17:24   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Huff, jeg blir bare mere urolig når dere sier at jeg må mase meg fram i køen....lot meg delvis berolige av legen min, som mener at jeg ikke har kul, ikke blod i væsken....men nå blir jeg kjempestressa.....kanskje jeg må ringe og høre??

Men samtidig føler jeg meg som en idiot om jeg dytter nedover på timelista noen som har en kul....

Var slett ikke sånt ment, men det at du er så urolig er heller ikke bra, tenker jeg. Du dytter ingen nedover listen, du får bare en avlyst time eller sånt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 21:39   #17
Lakrisstang
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 1
Lakrisstang er ny på veien

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Jepp..... hadde det samme problemet som deg for et år siden.
Det væsket kun fra det ene brystet, først gult, så grønt, og hele brystet var ømt og litt varmt. Jeg antok at det var tett melkegang, eller en begynnende brystbetennelse, (hadde det da jeg ammet minstemann for over 12 år siden) så jeg masserte forsiktig med varmt vann i dusjen og klemte ut mer guffe. Det hjalp veldig. Væskingen stoppet og brystet føltes nesten som normalt. Men så kom det tilbake etter noen uker, og da var det også av og til litt spor av blod.
Da kjente jeg også en liten kul i selve brystvorten...........

Skjønner godt at du er engstelig, det var jeg også. Ventetiden fra henvisning til mammografi/ultralyd-time virket veldig lang. (Tror det var ca 3-4 uker)
Legen min sa også at det høyst sannsynlig bare var en cyste, og at jeg ikke skulle bekymre meg, men det er ikke alltid så enkelt, da

Jeg hadde fått time til både mammografi og ultralyd samtidig. (Unilabs) De fant ingen ting på mammografien, men legen oppdaget en cyste på ultralyden, og tok en prøve av/tømte den med en nål. Var faktisk ikke noe særlig vondt, og legen sa til meg at dette i 99% av tilfellene ikke var noe farlig, selv når det har blitt påvist blod i prøven. Høyst sannsynlig bare en betennelse.
Da var det bare å vente på prøvesvar. Det skulle bli sendt til fastlegen i løpet av uka. Men det varte og rakk, og jeg fikk ikke svar fordi da var selvsagt min fastlege på ferie.
Jeg ringte derfor til Unilabs selv, og sa at fastlegen var på ferie, og at jeg ville vite svaret på prøven. De var kjempekoselige, og jeg fikk beskjed om at det kun var en ufarlig cyste med betennelse, så jeg skulle ta en antibiotikakur. Jeg fikk da tilsendt papirene med prøveresultatene, siden fastlegen var borte, og dro på legevakten for å få antibiotikakur.

Fikk time til kontroll m ultralyd etter ca 4 mnd, og alt var ok. Har aldri merket noe mer siden.

Lykke til med ventingen, hør på legen din. Det er VELDIG sjelden noe å bekymre seg for.

Lakrisstang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tradisjonskost + egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 21:57   #18
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Tusen takk for svar, Lakrisstang, - setter stor pris på at du deler din erfaring.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 01:27   #19
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

En liten oppdatering:

Hatt mammmografi og ultralyd av begge bryst (+ u.l. av armhuler) og de fant ingenting!! Ikke en cyste engang. Han regner med at det er hormonelle endringer i brystvevet, og at vi kvinner dann og vann produserer væske utenfor ammetid. Dette er som regel ufarlig, men bør sees på, - spesielt om man også kjenner kul, og/eller væsken er vannaktig/blodig.

Puh, er jeg lettet idag!!!!!!!

Nå kan jeg glede meg til sommerferien

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 08:10   #20
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Så bra! God sommer!

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 16:29   #21
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Så bra! God sommer!

Tusen takk, det samme til deg

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 19:13   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

En liten oppdatering:

Hatt mammmografi og ultralyd av begge bryst (+ u.l. av armhuler) og de fant ingenting!! Ikke en cyste engang. Han regner med at det er hormonelle endringer i brystvevet, og at vi kvinner dann og vann produserer væske utenfor ammetid. Dette er som regel ufarlig, men bør sees på, - spesielt om man også kjenner kul, og/eller væsken er vannaktig/blodig.

Puh, er jeg lettet idag!!!!!!!

Nå kan jeg glede meg til sommerferien

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 21:22   #23
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Væske fra et bryst, - noen som har opplevd det?


Flott!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Muskelsmerter etter fall, noen som har opplevd det? benam Fysisk og mental helse 13 27-06-12 12:16
Noen som har opplevd å få vondt i magen/kvalme av lavkarbobrød? Tøsa! Generell ernæringsdebatt 6 04-08-11 11:24
Dette er helt vilt! Noen som har opplevd det samme? paprika Spørsmål og svar 9 10-08-10 20:30
Noen som har opplevd dette? (ang utskeiing) cilemora Spørsmål og svar 7 14-03-09 13:00
Noen som har opplevd dette? frk.slankelyst Stoffskifte / hormonproblemer 6 30-09-07 15:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no