Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Blir lokalkjendis på mandag

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-10, 14:54   #26
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Blir lokalkjendis på mandag

Flott å lese! Flink, du kan virkelig være stolt! Nettutgaven var ikke særlig lavkarbo da... Der står det strengt tatt at du har syklet deg ned i vekt. Forhåpentlig litt bedre forklart i avisutgaven?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 15:26   #27
raskall
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 52
Innlegg: 136
raskall er ny på veien

Sv: Blir lokalkjendis på mandag

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Flott å lese! Flink, du kan virkelig være stolt! Nettutgaven var ikke særlig lavkarbo da... Der står det strengt tatt at du har syklet deg ned i vekt. Forhåpentlig litt bedre forklart i avisutgaven?

Teksten i papir-utgaven var den samme som på nettavisen. Det ble litt mindre fokus på lavkarbo enn jeg ønsket, men jeg har jo faktisk også trent ekstremt mye de siste månedene. Men de fikk i hvertfall med at det å redusere karbohydratmengden var et sentralt punkt, så jeg fikk misjonert litt for lavkarbo. Jeg har også referert til lavkarbo.no i en kommentar under artikkelen. Håper det får mange inn hit.

Det som gleder meg mest med dette er faktisk alle de meldingene jeg har fått fra mennesker som har blitt inspirert og bestemt seg for å starte å gjøre noe. Det er en av hovedårsakene til at jeg blogger og da er det gledelig å få tilbakemelding om at jeg hjelper noen.

Jeg henviser forøvrig alle som spør hit til lavkarbo.no.

__________________




Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 18:54   #28
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Blir lokalkjendis på mandag

Gratulerer så mye - en fin artikkel! Håper virkelig du får deg sponsor til sykkel. Lykke til på "Den lille styrkeprøven"!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:16   #29
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Blir lokalkjendis på mandag

Kjempeflott artikkel og en utrolig flott jobb av deg

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
-6 kg fa mandag til i dag frustrert frue Livets lyse side 7 26-01-10 18:16
Veiedag mandag Tariana Atkins kosthold 1 12-01-09 09:27
Ny nilleuke fra mandag 10 ... michij Ketolysekuren 42 18-03-08 22:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no