Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tror jeg har gitt meg jeg...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-07, 19:09   #1
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei
Unhappy

Tror jeg har gitt meg jeg...



Dette var nok ikke kuren for meg. Kommer til å fortsette litt lavkarbo,men ikke så me fett ol. Jeg gikk ned 5 kilo den første uken på kuren,men har ikke gått ne NOE den siste mnd. Skeiet ut EN gang,så det skal vel ikke ha noe å si? Stixen har vært ros/lilla hver eneste kveld. Selv med den utskeielsen..Eller kanskje jeg bare tar en pause og starter på igjen om noen uker...

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:12   #2
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

hvor mye skal du ned da?...har du spist mye meiriprodukter? lr drukket mye lettbrus?

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:16   #3
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Har kanskje spist en del meieiprodukter..smørgrøt ble frokost hver dag..det eneste jeg fikk ned på morgenen.

Drukket veldig lite brus.Skal ned 10 kilo til..Det VAR 15

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:22   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Det er alt for tidlig å avgjøre at dette ikke er kuren for deg.

1. Du har holdt på en kort stund
2. Du har hatt en sprekk

Det er ikke slik at alle raser ned mange kilo i uken på kuren, noen må finne ut akkurat hva de kan spise og hvor mye. Kanskje du spiser for lite fett, drikker for lite vann eller spiser for mye proteiner.

Om du virkelig ønsker dette kan du legge ut noen dagsmenyer og be folk se på disse og komme med råd.

Hva har du å tape? Annet enn flere kilo?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:27   #5
Monna
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 50
Innlegg: 37
Monna er på en erverdig vei

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Du har all sympati fra meg Sliter med det samme. Gikk ned litt over 3 kilo på 3 daga, og etter det har det stått bom fast - og jeg begynte på kuren 12. oktober. Har gitt kroppen min "frist" ut november, og hvis det ikke skjer noe til da så tror jeg og at jeg gir meg. Så jeg HÅPER det blir noe action her snart


Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.



Dette var nok ikke kuren for meg. Kommer til å fortsette litt lavkarbo,men ikke så me fett ol. Jeg gikk ned 5 kilo den første uken på kuren,men har ikke gått ne NOE den siste mnd. Skeiet ut EN gang,så det skal vel ikke ha noe å si? Stixen har vært ros/lilla hver eneste kveld. Selv med den utskeielsen..Eller kanskje jeg bare tar en pause og starter på igjen om noen uker...

Monna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:30   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Vel, på feks. Grete Roede ville du kanskje gått ned like "lite", men jevnere fordelt, feks. 1 kg i uken. Så egentlig har du jo hatt knallresultater. Kroppen gidder sjelden å rase ned først 5 kg og så rase videre ned kort tid etterpå, med mindre det er satt igang drastiske tiltak (som feks. vektoperasjon). Jeg synes du har hatt et kjempeflott resultat og at det er altfor tidlig å si at dette ikke er noe for deg.

Men om du ikke trives med å spise slik blir det jo noe annet. Kanskje Lindberg er bedre da? Men jeg tror du vil mislykkes ganske kraftig om du forventer å rase ned, uansett hvilken "diett" du velger.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:05   #7
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Altså..jeg forventet ikke å rase ned alle 15 kg med en gang...Men jeg har holdt på siden starten på oktobe,og vekte har ikke rørt seg enang etter de ørste kiloene..

det er kjempevanskelig å sjonglere mellom hva jeg kan og ikke kan spise. Ikke liker jeg det fettet heller... Blir for mye,rett og slett.

Min dag var/er slik:
frokost: hav porsjon smørgrøt
Lunsj: enten salat med skinke eller kylling eller eggerøre med spekemat.
Middag: elg,gris,fisk,kylling,ku..med blomkål og creme fraiche
Kvelds: Egg og bacon.

Innimellom kan jeg ta noen friboldrops.MÅ ha noe i munnen noen ganger når sulten kommer og jeg ikke kan spise. (jobb ol) Har spist en del baconcrisp å

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:08   #8
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Etter det jeg ser, så spiser du veldig lite grønnsaker.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:29   #9
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

det er jo masse grønnsaker i salaten og blomkål til midagen. Som regel litt tomat til spekematen å. Sammen med purre

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:36   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Viss du kutter ut baconcrispen tror jeg kanskje det kan bli bedre. Baconcrisp er salt og det samler mye vann i kroppen altså... Det gjør spekemat også

Og tilsett litt ekstra smør eller olje i sauser ( da skjuler du fettet)

Du hadde en PANG-start første uka. Og jeg kan trygt si at kroppen trenger å omstille seg for å klare følge med på dette...

Håper du prøver litt til, jeg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:37   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Viss du kutter ut baconcrispen tror jeg kanskje det kan bli bedre. Baconcrisp er salt og det samler mye vann i kroppen altså... Det gjør spekemat også

Og tilsett litt ekstra smør eller olje i sauser ( da skjuler du fettet)

Du hadde en PANG-start første uka. Og jeg kan trygt si at kroppen trenger å omstille seg for å klare følge med på dette...

Håper du prøver litt til, jeg

Og du har gått ned like mye på en uke som andre bruker opptil 3-4-5 uker på....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:41   #12
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Lurt å høre på Gerd, kloke dama
Har du målt cm?

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 21:23   #13
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Du har gått ned 5 kg på ganske kort tid. Det er vanlig at man når platå etter platå, og det eneste som hjelper er å se på menyen, endre på den og se om det hjelper.

Jeg stod stille på 5 kg i nesten 5 uker. Nå står jeg stille på 9, og har gjort det siden 17okt.

Platåene er en tålmodighetsprøve uten like, men man må bare stå på!!!!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 21:40   #14
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Takk,damer Skal holde ut litt til. Prøøve å kutte ut baconsvoret..men hvor kanjeg få fett fra ellers..hehe. Syns det er vanskelig. Middag er å vanselig. Siden ungene mine ikke er glad i rene kjøtt/fiskeprodukter Mellomste kaster opp av det..Så jeg har jo laget 2 middager. Da blir det sent og vi er slitne. Prøver å forbrede dagen før,men det er ikke enkelt.. Skal gi det et forsøk ti.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 21:53   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Alle liker vel gode sauser? Fløtesaus? Sandefjordsmør? Smeltet smør? Smør på grønnsakene? Rømme? Dressinger og kalde rømmesauser? Tzatziki basert på seterrømme i stedet for yoghurt? Jeg spiser mye sånt.
Ellers; oster, avokado (nydelig med fyll av fetaost og rømme og krydder), fet salami ...

Hvis jeg var deg ville jeg brukt litt tid, satt meg ned med søkemotoren her på forumet og søkt på oppskrifter tilpasset ketolysekuren eller lignende filosofier. Så ville jeg skrevet ned de jeg syntes var interessante, og laget en liste der jeg valgte ut en middag for hver dag. Jeg gjør det hver uke og det hjelper enormt. Slipper å tenke, og det passer MEG ypperlig, med teflonhjernen min.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 22:04   #16
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Alle liker vel gode sauser? Fløtesaus? Sandefjordsmør? Smeltet smør? Smør på grønnsakene? Rømme? Dressinger og kalde rømmesauser? Tzatziki basert på seterrømme i stedet for yoghurt? Jeg spiser mye sånt.
Ellers; oster, avokado (nydelig med fyll av fetaost og rømme og krydder), fet salami ...

Hvis jeg var deg ville jeg brukt litt tid, satt meg ned med søkemotoren her på forumet og søkt på oppskrifter tilpasset ketolysekuren eller lignende filosofier. Så ville jeg skrevet ned de jeg syntes var interessante, og laget en liste der jeg valgte ut en middag for hver dag. Jeg gjør det hver uke og det hjelper enormt. Slipper å tenke, og det passer MEG ypperlig, med teflonhjernen min.

Jeg HAR gjort det.. Liker ikke tzatziki..Og kalde rømesauser vet jeg ikke hvordan jeg lager.. Smør bruker jeg masse. Kald rømme å. Men føler ikke det blir nok,og at det heller blir for mye meieriprodukter.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 00:22   #17
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Forstår deg veldig godt
Jeg når man går på noe så ekstremt forventes det at det går litt jevnt ned. Men du gikk ned mer enn de fleste på 1 uke.
Og dette med middager kjenner jeg meg så godt igjen på, aldri vært så stressa og følt at mat er ett pes før jeg begynte på denne kuren 2 mennesker, 2 middager det er jammen ikke gøy og når jeg er alene med 2 barn HELE tiden er det begrensa hvor mye tid jeg har på matlagning og planlegging hele tiden. Men jeg håper jeg vil få inn en rutine etterhvert og at eldste som spiser middag vil begynne å like maten jeg lager på ketolyse, ellers er det stor sjanse for at dette ikke vil gå.

Lykke til uansett hva du velger

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 00:31   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

2 middager har jeg aldri lagt, ALT man lager på lavkarbo/ketolyse kan man jo bare legge poteter, pasta eller ris til og servere til alle??

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 00:40   #19
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

2 middager har jeg aldri lagt, ALT man lager på lavkarbo/ketolyse kan man jo bare legge poteter, pasta eller ris til og servere til alle??

Jada, det kan man. Men alle barn spiser ikke alt, og min sønn må få noe han spiser om han skal spise i det hele tatt. Og det er utrolig begrenset hva som er godkjent hos han, og pga situasjonen må han få det han vil og nå er ikke tiden for å stresse med at han skal smake ditt og datt for da ender det med at han ikke spiser i det hele tatt. Jeg hadde en liten periode hvor han MÅTTE smake og det endte tilbake til totalnekt.

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 00:41   #20
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

2 middager har jeg aldri lagt, ALT man lager på lavkarbo/ketolyse kan man jo bare legge poteter, pasta eller ris til og servere til alle??

Så her kan det ikke serveres til alle, desverre!

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 00:47   #21
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Om ikke alt kan serveres til alle, og man vil ned i vekt, så må man jo uansett lage 2 middager da? eller? Og jeg begynner også å lure på hva barna spiser til middag siden det ikke kan spises på ketolyse/lavkarbo. :gruble:

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 01:03   #22
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Han spiser veldig lite variert og jeg må lage 2 middager uansett, ja! Poenget er at jeg bruker lang tid på å planlegge middagene på ketolyse og er heller ikke vant til å lage middager slik fra bunnen av, hvertfall ikke etter at jeg flyttet for meg selv og har en unge som er slik i matveien som han er.

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 01:05   #23
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Så da liker de ikke følgende da

Kylling,lår vinger ,fileter.grillkylling
Kjøttkaker,karbonader,kjøttboller,kjøttsaus m tomat
alle sorter pølse m lavkarb
oksestek.biffer.entrecott,mørbrad,suppekjøtt,gulas j
fårikål,ragu,grytekjøtt
Alle sorter fiskeretter...alle sorter hjemmelaget suppe
pizza,spekemat,salater,ommeletter,gratenger...asså ....kom igjen!!
Noe av dette må de da kunne spise!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 01:14   #24
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 38
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Så da liker de ikke følgende da

Kylling,lår vinger ,fileter.grillkylling
Kjøttkaker,karbonader,kjøttboller,kjøttsaus m tomat
alle sorter pølse m lavkarb
oksestek.biffer.entrecott,mørbrad,suppekjøtt,gulas j
fårikål,ragu,grytekjøtt
Alle sorter fiskeretter...alle sorter hjemmelaget suppe
pizza,spekemat,salater,ommeletter,gratenger...asså ....kom igjen!!
Noe av dette må de da kunne spise!

veldig lite av dette spiser han!
Jeg har lagd hamburgerer, pizza, rent kjøtt delt opp i biter, fisk, kyllingfilet, kyllingvinger, taco, salat. Det er det jeg kommer på nå at jeg har lagd og min sønn på 3 år har ikke spist noe av dette.Det er ikke avanserte greier han krever i tilegg altså, langt ifra! Men det er det å stå å lage lage 2 middager, og jeg er ikke vandt til å lage middager fra bunnen av slik på ketolyse, mange middager er veldig enkle altså og jeg kommer sikkert over flere når jeg sitter å leter, søker, kommer på noe, men noen tar lang tid også. Men før har jeg kunnet kjøpt med fjordland, tomatsuppe på pose, pølsegryte fryst på pose osv.
Merker det er enklere i helgene når vi er hos pappaen når det er to jeg lager middag til, ikke like stusselig.

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 01:17   #25
Cilo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 44
Innlegg: 38
Cilo er ny på veien

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

veldig lite av dette spiser han!
Jeg har lagd hamburgerer, pizza, rent kjøtt delt opp i biter, fisk, kyllingfilet, kyllingvinger, taco, salat. Det er det jeg kommer på nå at jeg har lagd og min sønn på 3 år har ikke spist noe av dette.

Ja, og det kan jo være grunner til at barn spiser lite, de trenger ikke være "vanskelige"!

Skjønner godt at du synes det er trasig, jeg synes det er slitsomt å lage hver eneste middag fra bunnen av, selv om resten av gjengen min spiser det samme som meg, bare med tilbehør!

Cilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om utroskap AnnaV Generell diskusjon 42 14-02-08 12:56
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 16:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no