Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hva gjør dere for å "sprite opp" produktene?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-09, 20:59   #1
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Hva gjør dere for å "sprite opp" produktene?

Jeg har ikke smakt på alle ED-produktene ennå, men jeg er vel blant de heldige som ikke syns at det smaker så galt - iallfall ikke om man tilsetter litt krydderier og andre ting. Til nå har jeg spist:

- Omeletter - tilsetter paprika og grønnsaker. Det står i brosjyren at man kan tilsette cottage cheese, noen som vet om man kan tilsette det også på fase 1?
- Kyllingsuppe - tilsetter paprika, hvitløk og krydder. Kjempegod!
- Spinat-/brokkolisuppe - tilsetter kokt brokkoli og blomkål og masse frisk persille.

Barene, sjokoladepudding og sjokoladedrikk tar jeg som de er, jeg syns de er gode alle sammen.

Er det noen som har flere tips til hvordan man kan piffe opp disse produktene? Jeg syns det er så mye gøyere å spise mat som smaker godt... Pannekaken syns jeg også var ganske god, men savner jo noe sukker eller syltetøy på den da Noen som har tips på den?

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 23:20   #2
Starry Eyes
Medlem
 
Starry Eyes sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 118
Starry Eyes er ny på veien

Sv: Hva gjør dere for å "sprite opp" produktene?

Jeg synes kyllingsuppen er supergod, men best hvis jeg tilsetter en stor boks sjampinjong, som er min kjøtterstatning og gjerne litt bønnespirer, som jeg synes minner om spaghetti. Krydrer den ganske sterkt m salt/pepper, chilipulver og basilikum.
Omelettene tilsetter jeg også sjampinjong og purre/løk, og diverse krydder (pepper, salt, basilikum og gressløk).
Jeg hiver gjerne i en dæsj kardemomme i pannekaken, og lager små kaker som jeg siden har litt Splenda på. Det er vel ikke ideelt å bruke for mye søtstoff, men...
Prøvde med en skei kakao i pannekaken. Det var såder...
Man kan jo tilsette litt romessens til sjokoladeproduktene, evt mandelessens i vaniljepuddingen - det kan jo være tidvis godt, uansett er det noe annerledes.
Jeg sliter ekstremt med den sjokolade cereal'en - noen som har noen tips som kan få denne til å smake godt for meg?

__________________
Starry Eyes
Life is a shipwreck, but we must not forget to sing in the lifeboats. - Voltaire







Starry Eyes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 23:50   #3
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør dere for å "sprite opp" produktene?

Jeg er så heldig at jeg synes alle produktene er gode, unntatt de søteste I fase 1 og 2 gjorde som deg og tilsatte litt grønnsaker i omelettene. Jeg har lagd muffins av browniesene og fryst ned til "selskapsbruk", veldig kjekt å ha når jeg skal et sted og trenger et alternativ til kaker og sånt.
Lagd smoothie av pudding-, cappucino- og krem-miksene ved å blande med litt skummet melk og isbiter og kjøre i kjøkkenmaskin.
Som starry eyes hadde jeg kardemomme i pannekakemiksen.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:40   #4
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere for å "sprite opp" produktene?

Opprinnelig lagt inn av moma, her.

Jeg har lagd muffins av browniesene og fryst ned til "selskapsbruk", veldig kjekt å ha når jeg skal et sted og trenger et alternativ til kaker og sånt.

Smart! Det skal jeg prøve
Jeg syns egentlig også at de fleste produktene er ganske gode! Nå har jeg nettopp spist meg en stoooor porsjon salat med en porsjon ED-pasta i, kjempegodt og jeg ble veldig mett!

Vet dere forresten om det er lov å ha litt fetaost i salaten? Bare liiiiitt??

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 19:19   #5
Starry Eyes
Medlem
 
Starry Eyes sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 118
Starry Eyes er ny på veien

Sv: Hva gjør dere for å "sprite opp" produktene?

Whee- spiste sjokolade cereal'en i dag uten å vri meg i vemmelse. Tok noen dråper vaniljeessens og romessens i, og vips, så var det spiselig. Heldigvis må jeg kanskje si siden jeg har ca 13 pakker igjen...

__________________
Starry Eyes
Life is a shipwreck, but we must not forget to sing in the lifeboats. - Voltaire







Starry Eyes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor setter dere inn disse "tickerne" dere har? Lindis Generell diskusjon 5 27-08-08 09:57
Nå må jeg spørre dere proffer" hva jeg gjør galt nystolen Ketolysekuren 21 06-09-07 15:58
Hva når man gjør "alt riktig" og alikavell ikke går ned i vekt? Lollypop! Ketolysekuren 26 28-08-07 18:29
Er disse produktene "trygge"? Monen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 06-03-07 17:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no