Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Muskelstimulator/bailine

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-08, 12:44   #51
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Gracella: Den de har på trimform.no, er det helt den samme som Bailine???
Lyst på sånn Smiske litt med mamma kanskje ho vil være med å spleise

Jeg vet ikke, jeg finner ikke noe bilde av Bailine sine apparater, men det er sikkert det samme.
Ellers virker det som om Bailine er mer et helhetlig konsept.
I infoboka til trimform, legges det like mye vekt på å bruke apparatet til behandling av forskjellige plager som på den oppstrammende effekten.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 22:15   #52
Dovregubben
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 1
Dovregubben er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Nå har jeg lest innleggene her og føler at jeg hvertfall ikke har gjort et dårlig valg ettersom jeg valgte å kjøpe et apparat fra trimform!
Men så fort innleggene her slutta da!
Lurer på hvor det ble av samtalen, eller om det bare ble slutt på den?

Dovregubben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 02:59   #53
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Muskelstimulator/bailine

Har prøvd og var veldig fornøyd. Hadde tenkt å begynne igjen nå, bare vært litt treig..., men det funker!!!

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 09:43   #54
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Jeg har brukt ultratone og har hatt en FANTASTISK effekt av det.. bare etter to timer med ultratone merket jeg dramatisk forskjell på "lovehandels", styrke i armer og ben..
Fantastisk oppfinnelse.
Har 3 timer tilgode, som jeg håper å få tatt snart inneimellom all skolegang, unger, og fritidsaktiviteter..

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 10:08   #55
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailine

Jeg har også hatt veldig bra resultater. Har gått ned 47 cm! Veldig fornøyd. Begynte i slutten av oktober og allerede i des hadde jeg klart målet mitt.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 10:51   #56
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Jeg har brukt ultratone og har hatt en FANTASTISK effekt av det.. bare etter to timer med ultratone merket jeg dramatisk forskjell på "lovehandels", styrke i armer og ben..
Fantastisk oppfinnelse.
Har 3 timer tilgode, som jeg håper å få tatt snart inneimellom all skolegang, unger, og fritidsaktiviteter..


Ultratone??? Hva er det? Er det enda en fin oppfinnelse for sofagriser som meg?

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:26   #57
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Det er en muskelstimulator som går dypere enn Bailine.
Mer info her

Virkning ? Samme som gjelder der som gjelder på Bailine. Noen har god effekt, noen merker ikkeno. Men nå har jeg prøvd det meste og det er ingen slike maskiner som virker på meg.

Jeg fikk prøve Ultratone som førsøksperson gjennom en venninde av meg som driver SPA senter for et par årsiden. Ingen effekt, men nå har det hatt den et par års tid og de har veldig mange kunder som har veldig veldig bra effekt.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 11:50   #58
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailine

Ultratone er den eneste medisinsk godkjente muskelstimulatoren, den har over 700 forskjellige funksjoner og virker dypere enn bailine.
Pris, og hvordan det fungerer er igrunn likt..

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 19:45   #59
Skøyerfjeset
Juniormedlem
 
Skøyerfjeset sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hadeland
Innlegg: 34
Skøyerfjeset er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

merker jeg ikke er særlig imponert - foreløpig! ikke akkurat støl .. merker ikke noenting i kroppen at jeg har "tatt" 900 sit-ups.. spørs om jeg gidder å betale 450 kr for dette! Må se i morgen på bailine.. kanskje det er bedre!

Hva ble konklusjonen din etter å ha prøvd begge deler?

__________________


Skøyerfjeset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 12:12   #60
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Muskelstimulator/bailine

Hvis noen er interessert, så har jeg et Hjemmebruksapparat fra Trimform til salgs...
Det er kjempebra, har prøvd det en gang.
men jeg er ikke typen som har tålmodighet til å ligge med sånt flere ganger i uka, så derfor selger jeg det.
Ny pris 5000
Selges for 4000

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 06:56   #61
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Muskelstimulator/bailine

Prøvde bailaine en gang for noen år siden. Jeg gikk jo inn noen cm. Buksene ble større og jeg hadde mer overskudd. Gikk inn 5 cm over magen og 15 cm over lårene :P

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 14:36   #62
Gleden
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 3
Gleden er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Jeg har sånn maskin fra trimform. Kostet tolv tusen, nesten ikke brukt. Noen som er interessert, så kan jeg selge tar i mot bud send PM Ha en strålende dag da folkens


Sist redigert av Gerd : 19-10-09 kl 14:37. Årsak: fjernet e-postadresse
Gleden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 12:34   #63
blisunn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 2
blisunn er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Ultratone er den eneste medisinsk godkjente muskelstimulatoren, den har over 700 forskjellige funksjoner og virker dypere enn bailine.
Pris, og hvordan det fungerer er igrunn likt..

Bailine er NEMKO godkjent som betyr at den er medisinsk godkjent. Ultratone har nok dessverre ingen slik godkjennelse....
Dessuten er bailine et patentert produkt som ble utviklet på 1960-tallet - så at Ultratone går dypere enn bailine stemmer nok heller ikke....
Ultratone og bailine er basert på det samme - men prøver man begge deler kjenner man at bailine oppleves som 'hardere' trening.

blisunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:11   #64
Tønsbergvelværesenter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
Tønsbergvelværesenter er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Hei
Har man hatt keisersnitt og sliter med overflødig hud på maven har man rett til bukirurgi, noe som er den beste og eneste måten å fjerne overflødig hud på.

Men før og ca 2 mnd etter er det fint å bruke muskelstimulator for opptrening av musklaturen og sirkulasjon i huden

Mvh

Jeanette

Tønsbergvelværesenter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:16   #65
Tønsbergvelværesenter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
Tønsbergvelværesenter er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Hei
Har prøvd mange forskjellige muskelstimulatorer, mange er styrke messig helt på høyden med bailine, så her vil jeg si at smak og behag er avgjørende på hvilken klinikk man velger, om man har 10 eller 100 programmer har lite å si, det er for de med overvekt hvor dypt apparatet jobber som er viktig, stikking i huden er et tegn at det ikke er god kontakt med musklaturen. jeanette

Tønsbergvelværesenter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 18:47   #66
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Noen som har en bruksanvisning til Trimform-apparat liggende?

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:07   #67
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

Noen som har en bruksanvisning til Trimform-apparat liggende?

Hva trenger du?
Jeg tror du kan få bruksanvisning hvis du ringer de, men jeg har en og kan scanne noen sider til deg i mellomtiden.
Hvilket apparat har du?
Har du sjekket hjemmesidene deres? Kanskje de har dem liggende til nedlasting?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 18:02   #68
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Har en NS8. Jeg sendte de mail og spurte om de kunne hjelpe. Svaret var at den kunne bestilles, 300 kr for 90 sider!

Så jeg satte bare i gang jeg. Nå har jeg brukt den i en uke, og synes det fungerer greit. Ikke noe å si på stølheten i dag ihvertfall!
Tror derfor at jeg klarer meg uten.

Men tusen takk for tilbudet Gracella!

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 12:43   #69
lørenskog
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
lørenskog er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Tusen takk for info, Lavinia. Høres spennende ut. Jeg har også hatt lyst til å prøve dette, har tenkt på det mange ganger. Skal definitivt prøves ut nå.

Kan du fortelle litt mer? Hva det gjør, hvordan det funker o.l.?

Hei, jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke kaste bort pengene dine på Bailine. Jeg har selv vært eier av en Bailine salong så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg anbefaler deg å kjøpe boken deres til 198 kr den får du kjøpt i alle Bailine salonger. Følger du den kommer du til å gå ned masse i vekt.Men kast ikke bort 4200 for 10 behandlinger eller 6900 for 20 behandlinger for det er kostholdet som gir resultater. Da har jeg i stedet brukt de pengene på en personlig trener. Da får du ett varig vekt tap og skal love deg du ikke flyr rett opp i vekt igjen som du gjør om du slutter med Bailine.

lørenskog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 12:46   #70
lørenskog
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
lørenskog er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

noen som har slanket seg mye og prøvd muskelstimulator eller baillaine for å stramme inn huden`????

Bailine strammer ikke inn huden din. Bruk heller pengene dine på noe annet som du er helt sikker på at hjelper deg. Jeg er tidligere eier av Bailine salong så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg hadde mange kunder med løs hud og de fikk ikke gode resultater.

lørenskog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 12:53   #71
lørenskog
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
lørenskog er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Prøvde bailaine en gang for noen år siden. Jeg gikk jo inn noen cm. Buksene ble større og jeg hadde mer overskudd. Gikk inn 5 cm over magen og 15 cm over lårene :P

Hei var det kun Bailine terapeuten som målte deg? Eller målte du selv også? Beklager å si det men de jukser på målingen. Å fulgte du noe spesielt kosthold.. for er nok kostholdet som gjorde at du gikk ned i vekt ikke selve muskelsimulatoren. Kan jeg få spørre hvor mye du betalte og hvor mange timer du tok. Kan tenke meg det var dyre cm

lørenskog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 12:57   #72
lørenskog
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
lørenskog er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Skøyerfjeset, her.

Hva ble konklusjonen din etter å ha prøvd begge deler?

For gud skyld ikke kast bort pengene din på Bailine! da har jeg i stede brukt pengene mine på en personlig trener. Eller så kan du følge boken til Bailine for den er bra du får den for 198 i alle Bailine butikker. For det er nemmelig den som gir resultatet ikke muskelstimulatoren. Masse lykke til

lørenskog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 13:04   #73
lørenskog
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
lørenskog er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Lavinia, her.

Etter alt dette bailinesnakke her inne fikk jeg ut fingeren og ringte ned til de på skøyen og nå har jeg vært der tre ganger alt på 7 dager. Tok dobbeltime i dag. Synes det er dødsdeilig å ligge der og lese mens jeg trener mage og rygg. Har noen prøvd timeglassfigur 3 programmet? Mistet nesten pusten første gang jeg testet det. Synes det er ganske hardt program men tenker det er effektivt. Det dummer er at jeg sliter med eksem og da stikker det ekstra mye i huden, men hjelper faktisk å ta kaffefilter på "elektrodene". Blir spennende å måle etter fem ganger og se om jeg har tatt av noen centimeter

Blir trist når jeg ser alle her inne som blir lurt av Bailine Når du blir målt pass på å se at ikke Bailine terapeuten setter fingeren i mellom huden din å måle båndet for da har hun allerede skaffet seg 10 cm. Å vær klar over at følger du ikke Bailine boken kommer du ikke til å få det resultatet du ønsker. For det er nemmelig kostholdet som gjør at du går ned i vekt. Det som er posetivt med Bailine er at det fungerer mot muskelsmerter. Men vil du bli sterk og slank så bruk i stede pengene dine på en personlig trener. Masse lykke til.

lørenskog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 13:12   #74
lørenskog
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
lørenskog er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

gler meg iallefall masse
og ja, må få hu til å måle først, ellers så er jo vitsen med en prøvetime litt sånn ikke helt
Men kan man virkelig få noe resultat etter en gang?

Pass på at målebåndet ligger stramt rundt områdene hun måler. ingen finger i mellom målebåndet og huden din. Det er nemmelig derfor Bailine kan ha garanti på behandlingene sine Få noen hjemme til å måle deg for målene står i boken og se om du får samme resultat på salongen.. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke kaste bort pengene dine på Bailine. Kjøp Bailine boken for den koster bare 198 kr og følg den så får du ett bra resultat. Ikke kast bort 4500 kr på muskelsimulatoren det er bare tull. Masse lykke til å går du for det så håper jeg du forteller det til oss her inne? Hvorfor er alle som driver Bailine konseptet slik som Kurt Bai tykk og hans datter vist de har en så fantastisk maskin? merkelig spør du meg.

lørenskog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete rode Svar med sitat
Svar

Emneord
bailine, muskelstimulator


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no