Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-12-05, 08:03   #1
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Ikke at det er så aktuelt å kjøpe bli nå, men jeg har gått å drømt om en ny Passat i stedet for Golfen som både er liten og veldig kranglete med dørene sine i kulden. Men så mistet jeg litt lysten ...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110291

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 09:43   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Jeg blir helt målløs jeg.
Laget planer for å lure konene.

Enkelte mennesker lever så lavmåls liv at jeg blir lettere sjokkert over hva enkelte velger frivillig å gjøre med livet sitt. Jeg mener: Ha kommet så langt og tilsynelatende ha alt å plass for å leve et godt liv, også ødelegge alt på den måten.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 10:23   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Opprinnelig lagt inn av VG

For Volkswagen er saken ytterst pinlig, ikke minst siden selskapet i september varslet at de planlegger en omfattende kostnadsreduksjon som kan ramme 10000 arbeidsplasser

Sikkert noen som sitter og er irritert over at dette skulle komme ut akkurat nå som fagforeningslederne var på "deres side" og alt å det

Jeg må si at dette var svært uventet fra et Tysk selskap. Trodde de var så ordentlige og patentlige...

Men Guro, der er nok flere biler enn passaten som ryker. Audi, Lamborghini, Skoda, Seat, og enkelte Forder blir også dratt med i denne skandalen. Samme selskap eller samme fabrikk = de samme fagforeningslederene ...

skuffende.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 10:41   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Jeg må kanskje begynne å sykle da ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 10:47   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Opprinnelig lagt inn av guro

Jeg må kanskje begynne å sykle da ...

Er da andre merker du kan kjøpe.
Opel feks, min mann familie har aldri eid annet enn opler, helt siden 60-tallet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 11:16   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Siden det foreløpig ikke har kommet noe på bordet om feks Toyota (som jeg vet da)...så kan jeg jo anbefale Toyota Avensis st.vogn...Veldig fornøyd jeg.

Når det er sagt så tror jeg det finnes litt forskjellig både her og der (i store og små bedrifter) jeg, som ikke alle synes er like morsomt kommer på bordet....

Sikkert ikke enestående for Wolkswagen mener jeg....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 17:08   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Tror det foregår mye snusk og snask rundt om i alle mulige selskaper jeg. Det jeg blir mest overrasket over er at tydeligvis nordmenn blir så veldig SJOKKERTE når sånnt blir avslørt.

Blir ikke overrasket over sånne nyheter jeg. Men jeg syns det er synd at det er sånn - men overrasket?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-12-05, 06:21   #8
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

holder med anne og Toyota jeg , synest avensis både st.v og vanlig er kjempefine biler, og ikke minst gode å kjøre.. og så har man jo corolla som er akkurat passe stor for oss uten 4 unger ( selv om den fines i 7 seter og)

og så har man i tilegg, Nissan og Honda som er andre gode japanske biler.. Nå har vi en Nissan Primea, jeg er KJEMPE fornøyd med kjøreegenskapene, og så har vi hatt en Honda accord som var "Helt grei" etter min mening ( den var 95 moden da)

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-05, 19:12   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Sånn når vi var i gang med å boikotte....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-12-05, 20:29   #10
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg fikk plutslig ikke så lyst på ny Passat likevel jeg ...

Kvalmende.

Nestlé har jeg forresten boikottet før, pga markedsføringen av morsmelkserstatning (morsmelktillegg som det het før - som om det var noe som manglet i morsmelken!) i u-land.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no