Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-13, 22:53   #2651
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk skal du ha. Denne skal jeg prøve. Jeg har faktisk veldig lyst på tomatsmak. Har holdt meg unna også tomat i hele fase 1. Jeg så i en liste at det ikke skulle være tomat i fase 1, men i en annen liste så det ut som det var greit. Jeg har holdt meg unna for sikkerhets skyld.
Sånn grønnsaksbuljong, kjøttbuljong/fond, det er altså lov for oss? Det åpner jo litt nye muligheter.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 22:57   #2652
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tomat står på liste 2 (samme liste for fase 1 og 2), du kan spise inntil 250g av de grønnsakene som er listet opp:

Grønnsaker, liste 2 (opptil 250 g/dag)
Gresskar
Grønne bønner
Grønnkål
Gul og rød paprika
Knutekål
Løk
Purre
Rosenkål
Rødkål
Sukkererter
Tomat

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 09:14   #2653
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Prøvde ut et tips jeg fikk på Lindbergklinikken idag - å fryse Cappucinoen og spise den som iskrem. Da ble den faktisk mye bedre. Neste gang tror jeg at jeg vil prøve å fryse karamelldesserten.

Jeg prøvde dette, men det blie ingen høydare for meg. Da er den bedre som den er.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 16:29   #2654
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Noen som vet om man kan spise 1-2 ss med soya yoghurt i fase 2? Jeg liker ikke oljedressing, blir fort sur i magen. Det står at man kan bruke tofu, det er jo omtrent det samme. Er lite kcal og kbh også. Har sendt mail til ED men de svarer jo aldri!

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 22:49   #2655
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hva som egentlig er lov, vet jeg ikke. Sannsynligvis skal man vente til fase 3. Men jeg har bl a spist lavkarbo-knekkebrød med hvitost gjennom hele fase 1 og 2. Så og si hver lørdag har jeg spist kylling m/ost, bacon og fløtesaus, og noen fredager har det blitt taco m/rømme, ost og saus.Har drukket light-brus hver lørdag også, uten at noe av dette har fått merkbare konsekvenser for min vektnedgang. Kanskje hadde jeg gått ned et par kilo mer om jeg hadde unngått dette, men jeg vil gjerne trives også Du kan jo prøve deg fram, og se hvordan kroppen din reagerer på det?

Servicen hos Eurodiett er desverre ikke så mye å skryte av, men så lenge dietten fungerer er jeg fornøyd uansett

Lykke til

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 20:58   #2656
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei
Cool

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har det gått 5 uker, og etter 5 uker i fase 2 har jeg gått ned 12 kg! Woho! Så dette funker! Jeg har ikke vært sulten eller fått episoder med cravings. Synes dette er ett helt topp opplegg!

Jeg pratet med lege på Fedon klinikken, og det var helt greit å spise litt av dette i fase 2;
1-2 ss med mager kesam/lett rømme
litt skinke,magerost,reker,egg el. på rundstykkene
litt ost er lov som "krydder"

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 15-10-13, 21:59   #2657
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med kjempeflott resultat.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 08:53   #2658
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med et knallbra resultat Høres ut som om du får god oppfølging der du er også. Kjekt å ha, spesielt i begynnelsen. Helt enig i at dette er et kjempefint opplegg, og lett å følge er det også. Man trenger knapt å tenke selv, kan bare gå å hente seg mat når man er sulten. Ypperlig for min ME, ihvertfall. Fortsatt spent på hvordan det blir i fase 4, det er den som blir den store utfordringen. Å ikke ramle utpå igjen når karbomengden øker og blodsukkeret stiger..

Jeg er snart ferdig slanket, faktisk. Føles rart å si det, så uvant. Men herlig! Opprinnelige målet i første runde er passert, og målet denne runden er like rundt hjørnet. Har flyttet det endelige målet bittelitt lenger ned. Jeg vil da ifølge bmi fortsatt være overvektig, men ifølge meg selv og de rundt meg ser jeg normalvektig ut. Jeg vil bare se 6-tallet først, så stopper jeg

Lykke til, alle sammen (selv om det ikke er så mange av oss ED-tilhengere her inne)

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 19:22   #2659
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Spennede Lille, at du snart er ferdig slanket og skal begynne i fase 4. For meg var det der det skar seg sisst. Så denne gangen skal jeg være supernøye med overgangen til vanlig kost. Når jeg kommer dit, vil jeg veldig gjerne høre om dine erfaringer.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 20:28   #2660
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Flott jobbet til deg også Lille!
Jeg er nesten glad det er lenge til jeg må begi men utpå fasene med vanlig kosthold. Og det blir leeeenge til jeg kan det!

Jeg har også ME( og fibromyalgi), så det har hjulpet masse å kunne hente seg noe lettvint på de dagene som er værst! Det har også blitt bedre, er ikke like trøtt, noen symptomer har blitt bedre, mens andre som fks irritabel tarm er litt værre. Men gir ikke opp av den grunn!


Legen og sykepleieren jeg går til på Fedon klinikken i Stavanger er helt fantastiske. Jeg har aldri møtt ett mer sympatisk menneske enn Dr. Paal Norheim! Samme gjelder Merete, sykepleieren,

Jeg tror nok oppfølgning over lengre tid(jeg skal ha det resten av livet tenker jeg) er nøkkelen til suksess!


Jeg er veldig nyskjerrig på hva dere ED'ere gjør i julen om dere er i fase 3a?

Forresten, er det ok å spise 100 gram dolmio classico i ett måltid? Jeg synes den jeg lager selv aldri blir like godt. Jeg kunne tenke meg å lage squash spagetti, nam! Det kan ikke være så mye sukker den inneholder? Ellers er tips til bedre tomatsaus godt mottatt!

Dolmio Næringsinnhold pr 100 gram:
Kalorier, kJ/kcal: 208/49
Protein, g: 1,4
Karbohydrater, g: 7,8
Fett, g: 1,4
Tre viktigste ingredienser i fallende rekkefølge: tomater (76%), tomatpuré (14%), sitronsaft
Inneholder sukker: sukker
Skal tilsettes: 300 g kjøttdeig
Serveringsforslag: 400-500 g kjøttdeig
Tilsetningsstoff: Nei

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 20:31   #2661
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Gratulerer med kjempeflott resultat.

Tusen takk!

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 03:12   #2662
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle ED'ere!

Jeg lurer på noe, hvorfor kan man bare spise 1 bar til dagen? Jeg har lest næringsverdien, og den er ganske like kjeksene,paprika snacks,rundstykkene osv.

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 13:44   #2663
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg ble fortalt at det er såpass mye søtning at 2 barer kan få en ut av ketode.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 19:53   #2664
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Er det noen som har lest den nye ED boken til Lindberg? Er den til å anbefale?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 21:53   #2665
Gravid 2014
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 19
Gravid 2014 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Er det noen som har lest den nye ED boken til Lindberg? Er den til å anbefale?

Både ja og nei. Står litt inspirerende oppskrifter og et par pasienthistorier, og en grundig forklaring på ED. Det er bra! Men så står det mye om det samme som står i de andre bøkene, om lindberg- kosthold generelt. Så lite nytt i den delen!

Gravid 2014 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 21:53   #2666
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei igjen!

I heftet står det at man kan spise opp til 250 g gresskar per dag, hvilket gresskar? Er det slike halloween gresskar man får i butikkene nå? Er det ikke høy/middels GI på gresskar? Har noen opplevd å falt ut av ketose pgr av dette ? Har såååå lyst å lage meg noen med gresskar!

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 21:54   #2667
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Må anta at alle typer gresskar er ok siden de ikke har spesifisert nærmere slik de har for paprika.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 22:01   #2668
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Etter en noe ufrivillig pause fra forumet er jeg nå tilbake - både på forumet og ED fase1.
Hele oktober har vært et eneste langt kjør på jobben, mye reising og lite tid til fokus på mat.
Har stort sett greid å spise 1 ED-måltid i form av kjeksene pr dag, men de øvrige er definitiv ikke noe og skryte av.....
Men nå er det full innstramming - fase 1 ble påbegynt i går.
Var jo ned hele 9 kg etter sommeren, men pga av de siste ukers stress og styr (=overtid) på jobb er ca 4 av dem tilbake
Mye vann , og 1,3 kg er allerede borte bare siden i går
Målet er å komme ned til 90 kg før jeg tar sommerferie i desember, så jeg har litt å jobbe med.
Tickeren blir oppdatert på mandag, da bør det meste av vannet være borte.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 22:07   #2669
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Må anta at alle typer gresskar er ok siden de ikke har spesifisert nærmere slik de har for paprika.

Hm, synes det er rart at dette er lov, siden GI er på 71. Men KBH er lavt, ned i 4 g per 100 gram. Blir litt skeptisk, men har kjøpt to store gresskar som jeg håper jeg får frøset og spist etterhvert.

Er litt redd for å stoppe ketosen!

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 12:23   #2670
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen tilbake, grotingeling

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 10:23   #2671
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Gravid 2014, her.

Både ja og nei. Står litt inspirerende oppskrifter og et par pasienthistorier, og en grundig forklaring på ED. Det er bra! Men så står det mye om det samme som står i de andre bøkene, om lindberg- kosthold generelt. Så lite nytt i den delen!

Jeg klarte ikke å la være å kjøpe boken likevel. Jeg er enig med deg i at det ikke var særllig mye nytt. Jeg er likevel glad for at jeg kjøpte den. Det er liksom greit å ha alt samlet. Og så er det likevel inspirerende å lese, selv om en del er repitisjon.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 22:45   #2672
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Lister meg stille inn her igjen ,,så står vel lykken en bi denne gangen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 22:10   #2673
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Den store felles ED-tråden

Sko ha listet meg inn her jeg også men vilje er det lite av for tiden....


Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 23:05   #2674
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Ikke enkelt med den viljen nei ,,et helv----- i grunn
men nå har jeg tre dager på ED og ikke skjeiet ut , min plan er og holde på i 6 små uker( prøver og overbevise meg selv at 6 uker er fort gjort)
har satt vekta bort ,så ikke den distraherer meg ,er den som pleier og ødelegge,,
håper på 6 kilo ned ,men ønske er 10 kilo og undrets tid er vel enda ikke forbi ,håper jeg
Så håper jeg at jeg klarer disse 6 små ukene,,,akurat nå er jeg temmlig sikker på at jeg gjør det ,,men ting forandrer seg veldig fort, så skal ikke være for høy i hatten

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 14:00   #2675
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg krysser fingrene for deg, Arkine!

Det med motivasjon og viljestyrke er en merkelig greie. Noen ganger er den bare der, mens den andre ganger er milevis unna og umulig finne.... Jeg skulle gjerne visst hvilke knapper jeg skulle trykke på for å hente den frem.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no