Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-13, 16:47   #20776
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Prøvde, men det sto ingenting der om oppdatering, bare at appen alt var installert ...

Det burde bety at du har siste oppdateringen, men hvis du ikkehar oppdatert den de siste dagene er det merkelig ... Har du satt telefonen på automatisk oppdatering når du er tilkoblet Wifi?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 04-08-13, 03:01   #20777
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor må alltid de fineste bringebærene befinne seg inne i det største brenneslekrattet?!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-08-13, 03:08   #20778
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor må alltid de fineste bringebærene befinne seg inne i det største brenneslekrattet?!

Fordi brennesler liker bringebær.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 05-08-13, 14:56   #20779
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

http://www.adressa.no/nyheter/nordtr...cle8042147.ece

Jeg hadde gjerne tatt imot en skrott. Kjøttet er nok like godt det selv om det har fått seg noen dunk inne i hengeren og kanskje til og med har fått litt luft på seg! Oj oj...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 05-08-13, 16:03   #20780
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Fordi brennesler liker bringebær.

Eller fordi begge er "branntomtvekster" som gjerne gror der hvor det er en del næring i jorda og godt med lys....

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 05-08-13, 20:15   #20781
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om en neglelakk som sitter godt? En som ikke flasser etter et par dager...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 05-08-13, 20:55   #20782
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Noen som vet om en neglelakk som sitter godt? En som ikke flasser etter et par dager...

for at en lakk ikke skal flasse raskt bør du bruke underlakk og overlakk ellers vil de aaaaller fleste flasse etter noen dager. men ellers har jeg mye god erfaring med Essie og OPI sine. Ruby Kisses er heller ikke dum.

I tillegg kan det handle om selve neglen. Mine negler er skjøre og hos meg flasser lakk ganske raskt uansett - samme dagen om jeg ikke bruker over- og underlakk.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-08-13, 21:00   #20783
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

for at en lakk ikke skal flasse raskt bør du bruke underlakk og overlakk ellers vil de aaaaller fleste flasse etter noen dager. men ellers har jeg mye god erfaring med Essie og OPI sine. Ruby Kisses er heller ikke dum.

I tillegg kan det handle om selve neglen. Mine negler er skjøre og hos meg flasser lakk ganske raskt uansett - samme dagen om jeg ikke bruker over- og underlakk.

Takk, kluten. Jeg har vel aldri vært så nøye med under -eller overlakk... Og liker veldig godt billige på salg. Disse merkene har jeg ikke hørt om. Men jeg skal sjekke dem ut nå.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 06-08-13, 00:33   #20784
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Essie er bra!
Ellers kan enhver neglelakk sitte greit med noen forhåndsregler, i hvert fall hos meg. Selv gidder jeg ikke å bruke under/overlakk, men er nøye på å vaske hendene skikkelig og skrubbe med neglebørste og ikke smøre hendene med noen krem i forkant. Så legger jeg to tynne lag og lar dem tørke skikkelig mellom hvert lag. Om jeg ikke biter på dem eller spiller gitar e.l., varer lakken gjerne i en uke.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-08-13, 00:53   #20785
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har 3 katter, en kattunge på ca 14 uker. Han har funnet ut at han kan tisse i alt han kan gå oppi... baljer, dusjen, og hundens seng...

Hva gjør jeg for å stoppe dette?

Alle kan gå ut, men de må hoppe litt fra taket, og det klarer ikke denne enda. Litt kort i beina.

Og ja, han har to kasser med kattesand inne, som tømmes/ryddes flere ganger om dagen.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-08-13, 01:33   #20786
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fjerner alt som kan virke fristende og tisse på; spesielt myke ting som tepper, etc er utrolig fristende for en liten nybegynner. I tillegg får ikke kattunger hos meg være på mer enn et rom (stua) frem til jeg ser de er stuerene.
har katten først begynt og tisse spesielle steder så må lukten fjernes slik at den ikke tror det er doen sin. Etterpå dekker jeg til "den nye doplassen" med aluminiumsfolie og følger med som en hauk slik at jeg får plassert den lille i doen så snart jeg ser den planlegger noe.
Siden katter er naturlig renslige dyr og i tillegg hater og gå på aluminiumsfolie, har det gått greitt og få dem stuerene her i huset.
Men jeg håper jeg misforstår; du lar ikke en 14 uker kattunge gå fritt ut så snart han blir lang nok i bena?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 06-08-13, 02:00   #20787
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har hatt den ungen siden han var 6 uker, de har fritt område bak huset, ingen trafikk og ingen folk, de må bare hoppe litt.
Han har brukt kassen fra dag 1, og det er nå han begynner å gå andre steder.

Alle mine katter er vaksinerte, chippet og kastrerte, de har det bra her!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-08-13, 07:01   #20788
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har skjønt at kattene dine har det bra.
Om katten plutselig har begynt og tisse overalt og UVI er utelukket, så ville jeg brukt folie over de nye doene frem til han skjønner at de er forbudt område.
Brukte folie i vinduskarmen min i et par måneder før kattene her gav seg og lot meg få lov til og ha blomstene der.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 06-08-13, 08:44   #20789
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Noen som vet om en neglelakk som sitter godt? En som ikke flasser etter et par dager...

Jeg bruker Isadora sine lakker, de sitter godt (med blank under/overlakk på plass) og er lette å legge. Er også viktig som Photo påpeker at neglene ikke er fettete før du begynner å legge på. God tid er også essensielt slik at lakken får tørket skikkelig mellom lagene.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 06-08-13, 09:55   #20790
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og angående neglelakk må jeg nesten komme med et tips som jeg selv bare ramlet over. Kjøpte neglelakkfjerner på Rema 1000 av alle steder. Kjente ikke igjen designet, men det sto neglelakkfjerner, så jeg bare raska jeg den med meg. Den var genial! Den har en slags skumpute med et hull i midten i boksen, så man putter bare fingeren nedi og dreier om et par ganger, og lakken er all gone! Maybelline ekspress, mener jeg den heter. Måtte bare tipse, for jeg har sølt så mye neglelakkfjerner utover meg selv, nedi vasken, dratt neglelakk utover fingrer og trykt så hardt med bomullen at jeg har fått vondt i fingertuppene. Så dette var litt sånn revolusjonært for meg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-08-13, 12:44   #20791
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Støtter Photo her. I <3 Maybelline express neglakkfjerner! (Men, denne er ikke noe særlig i kombinasjon med lakker med glitter i. Jeg har forelsket meg litt i sugar crush serien til IsaDora i sommer, og ødelagt svampen i Maybelline boksen pga glitteret i de lakkene.)

Et annet tips for å rengjøre neglene før man påfører lakk er å ta en kjapp runde med neglelakkfjerner først.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-08-13, 13:05   #20792
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

enkel fjerning av glitterlakk: fukt en pad med lakkfjerner, legg på neglen, dekk fingertuppen med alu.folie og vent i ca fem min. ta av folien og dra (ikke løft!) paden ut og av neglen. voila.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 06-08-13, 14:55   #20793
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for mange negltips.

Jeg er nøye på at neglene er rene og tørre før jeg lakker. Jeg kunne kanskje hatt litt mer tålmodighet mellom lagene, ser jeg...
Så nå skal jeg prøve det, pluss de merkene som dere har foreslått.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 06-08-13, 15:06   #20794
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Takk for mange negltips.

Jeg er nøye på at neglene er rene og tørre før jeg lakker. Jeg kunne kanskje hatt litt mer tålmodighet mellom lagene, ser jeg...
Så nå skal jeg prøve det, pluss de merkene som dere har foreslått.

En hurtigtørkende topcoat kan være lurt for den utålmodige (og klumsete ) ...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 06-08-13, 15:11   #20795
Veronicakar
Juniormedlem
 
Veronicakar sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Hordaland
Innlegg: 37
Veronicakar er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor får man alltid ekstra lyst på de tingene man ikke kan få? (mat. godteri. mannfolk.. osv.)

__________________


Veronicakar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-08-13, 15:56   #20796
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Noen som vet om en neglelakk som sitter godt? En som ikke flasser etter et par dager...

Depend gellack Sitter i ca 14 dager på meg uten å flasse. På andre opptil 3 uker.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-08-13, 18:36   #20797
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen forklare meg litt hva Ebay er og hvordan det virker? Selges man brukte ting og utstyr der, eller selges nye butikk ting? Hvordan vet man hvor dyrt det blir å få varen tilsendt? Kan man kjøpe ulike varer fra en butikk, eller må man finne en og en ting og kjøpe hver ting fra ulike selgere? Og hvordan betaler man ? Dette er jo fra utlandet.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-08-13, 20:33   #20798
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kan noen forklare meg litt hva Ebay er og hvordan det virker? Selges man brukte ting og utstyr der, eller selges nye butikk ting? Hvordan vet man hvor dyrt det blir å få varen tilsendt? Kan man kjøpe ulike varer fra en butikk, eller må man finne en og en ting og kjøpe hver ting fra ulike selgere? Og hvordan betaler man ? Dette er jo fra utlandet.

Når jeg har handlet på ebay så pleier det å stå på hva summen blir i norske kroner i tillegg til pund/dollar og om selgeren sender til Norge og evt. porto. Jeg bruker paypal til å betale, utrolig enkelt, bare noen få tastetrykk - man får hele tiden beskjed om hva man skal trykke. Det eneste negative er at det tar 2-3 dager å få inn pengene fra vanlig bankkonto og over på paypal-kontoen, det er nemlig ikke alltid jeg har så mange kronene på den.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-08-13, 21:11   #20799
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet ca hvor mye det koster å blokke ut en sølvring? Jeg fikk den av kjæresten min og er ment å være på lillefingeren, men synes den er litt i veien ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-08-13, 22:30   #20800
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som vet ca hvor mye det koster å blokke ut en sølvring? Jeg fikk den av kjæresten min og er ment å være på lillefingeren, men synes den er litt i veien ...

Sist jeg spurte om noe av det samme fikk jeg beskjed om ca 200,- Men det er ganske lenge siden...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no