Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lurer på å ta en pause...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 20:44   #1
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Lurer på å ta en pause...

jeg begynner å bli ganske lei denne maten nå... og i tillegg går jeg jo ikke ned i vekt, og i dag har magen blitt mer oppblåst... jeg har ikke spist noe jeg ikke skal, og har følt meg flink hele tiden, men jeg klarer snart ikke mer... har bestilt ketolysetablettene nå, og tror de kom i dag så jeg får hentet de ut i morgen. vil de hjelpe på vekten?
sitter her og tenker at jeg skulle tatt meg en pause på ett par uker, men igjen, jeg føler meg sååå bra når jeg spiser ketogent... men likevel er jeg lei denne maten jeg spiser... er sånn at jeg omtrent brekker meg ved ordene bacon og egg, og i dag lagde jeg ostelasagne som ble megamislykket gr jeg kjøpte en annen ost... så da gikk den i bosset...

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:47   #2
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: lurer på å ta en pause...

Høres ut som du varierer kosten for lite. Hvor mange ganger er det egentlig nødvendig å spise egg og bacon i løpet av ei uke?

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:55   #3
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: lurer på å ta en pause...

jeg startet med å sise bløtkokte egg til frokost første uken... så har jeg spist omelett... og bacon har jeg brukt i middager innimellom, men jeg er ikke glad i det... derfor jeg er lei egg, og bacon liker jeg ikke så godt fra før... kun om jeg kjøper ekstra sprøtt bacon, men det har de ikke på den nærmeste butikken her, så det har jeg ikke fått fatt i på en stund...
aner ikke hva jeg skal ha til frokost om jeg ikke skal ha egg i en eller annen form...

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:58   #4
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: lurer på å ta en pause...

Les frokostråden... Det er masse du kan variere med til frokost... Og om du virkelig ikke skulle finne noe annet så kan du maule pålegg... Nam!

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:32   #5
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: lurer på å ta en pause...

Hva med å lage deg knekkebrød da eks.nannahs sine her inne ,eller Gerds frokostoller/frokostbrød.Da kan du ha det til frokost.Jeg spiser ikke egg og bacon hver dag,Det har jeg bare innimellom.
Viktig å prøve nye oppskrifter og lage opp litt mat slik at det blir lettere tilgjengelig.Etter jeg begynte å prøve meg mer frem på kjøkkenet så er det blitt mye enklere,jeg savner ikke tilbake til gamle kostholdet mitt.
Håper du kommer inn i det igjen

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:40   #6
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: lurer på å ta en pause...

Spiste kokt egg hele første uka, men ikke siden.. liker hverken omelett, speilegg, CC eller skyr som mange spiser. Men det er mye annet godt. Idag brukte jeg agurkskiver med pålegg på. Har også spist salatblader med pålegg og ruller de sammen. Man må tenke litt annerledes har jeg funnet ut.. håper du ikke gir opp

(og hvor mye hvitost jeg har spist siste mnd...kjære vene)

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:46   #7
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: lurer på å ta en pause...

middagsrester funker veldig fint som frokost, bare varme i microen

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:07   #8
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: lurer på å ta en pause...

Min frokost og kvelds siste uka har vært : burgere (kjøttdeig,salt,pepper og altiettdryss) Med Kavli Bacon skiveost på og bacon opp på der igjen, til dette har eg isbergsalat og cherrytomat, NAM sier eg bare, eg var også lei maten en stund men so fann eg ut denne godbiten og da var motivasjonen på topp igjen

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:35   #9
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: Lurer på å ta en pause...

------


Sist redigert av Etherena : 27-05-11 kl 20:46.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:42   #10
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Lurer på å ta en pause...

Til frokost i dag spiste jeg 2 skiver med kaviar og majones til 2 bløtkokte egg. Frokost i morgen blir reker i majones. Jeg er på en majonestripp hver morgen og kommer antageligvis til å fortsette med det til jeg blir lei majones. Da bytter jeg ut frokostene mine med noe annet. Jeg kan ikke huske når jeg hadde omelett eller egg og bacon sist så det er lenge siden og jeg ble litt fysen på det da jeg leste denne tråden. Jeg kuttet det ut sikker på grunn av at jeg var lei, akkurat som med ribba og annet. Blir du lei må du bare kutte det ut og fyre på med noe annet. Keep it interesting!

Det er så mange oppskrifter og ideer jeg har fått fra dette forumet og andre steder på nettet. Jeg har en liste med hva jeg må prøve en dag som jeg ikke helt får plass til så lenge apetitten for majones består

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:09   #11
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Lurer på å ta en pause...

ja, jeg spiste meg 2 vanlige ristede brødskiver i går kveld med sjokolade på, så nå er jeg klar igjen... får prøve å holde dette litt til, men jeg går jo ikke ned i vekt, så derfor irriterer det meg så grenseløst... jeg kunne jo spist alt det jeg har så lyst på siden jeg likevel ikke går ned i vekt liksom...

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:28   #12
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Lurer på å ta en pause...

Okay.... for det første.... "jeg føler meg sååååå bra når jeg spiser ketogent"
Der har du setninga du skal bite deg fast i. Joda, dette er ment som en slankekur, men det er også en livsstilsendring. Det handler om å behandle kroppen sin pent, og om å bli sunnere. Kroppen din har det bra nå, lytt til den, ikke til søtsuget som kanskje skriker til deg (ref. brødskiver med sjokolade på).

Så.... du har ikke gått ned i vekt, sier du, men har du gått ned i størrelse? Bruker du målebånd for å se om du faktisk mister noen cm her og der? For mange har dette vært redningen. Man kan faktisk bli mindre uten å gå ned i vekt.... muskler bygges, serru.

Stå på.... det løsner snart

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:31   #13
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lurer på å ta en pause...

Du burde virkelig prøve gerd sine frokostboller eller mine rundstykker. De smaker veldig godt med både syltetøy, leverpostei uten kh, oster og kjøtpålegg.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:38   #14
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Lurer på å ta en pause...

ja, nå har jeg bestemt meg for å starte på ny frisk fra mandag, for da har jeg sannsynligvis fått inn noen kroner så jeg får kjøpt inn litt... da kan jeg jo prøve noen rundstykker el.l... ja, har gått inn mange cm, men så fikk jeg mensen (går på p-sprøyte, så skal egentlig ikke ha mens), og da este jeg ut igjen... derfor ble jeg motløs en stund, men fra mandag er det på'an igjen... får bruke helgen til å finne ut hva jeg skal lage osv...

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:48   #15
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Lurer på å ta en pause...

Men kjære deg.... mensen = oppsamling av vann. Ikke mist motet. Det forsvinner igjen. Du har jo ikke plutselig lagt på deg fett over natta

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:57   #16
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på å ta en pause...

Du virker ikke særlig motivert, og du har mange la oss kalle det "unnskyldninger" for å "ta pause". Hvor lenge har du holdt på nå?

Du har heller ikke gått ned særlig mye - men det kan jo avhenge av hvor lenge du har holdt på. Du spiser lite variert og spiser ikke (foreløpig) ketolysetablettene. Sånn sett så følger du da ikke ketolyse til punkt og prikke, fordi ketolyse har faktisk fordelen av å være et veldig variert kosthold. Sjekk ut Gerd sine sider for inspirasjon, hun har tatt bilder av sine mange deilige retter også!

Jeg spiser også lite egg og bacon faktisk...

Kanskje kan du ha nytte av et par uker på spisdegslank for en boost. Boost nr 1 er at du vil gå ned i vekt, boost nr 1 er at du vil få et helt annet syn på og inspirasjon til hvordan du kan legge opp måltidene dine. Det koster fra 500 kr pr uke (for ALLE måltider i ei uke) til rundt 1000. Den første er det mer brødmat i, den andre mer generell lavkarbomat i alle varianter.
Du slipper å tenke fordi all maten ligger i frysen - og i perioden kan du bruke tiden til å planlegge litt mer framover, lage deg din egen oppskriftsbok feks.

De aller fleste av oss her inne blir matlei med jevne mellomrom, jeg også. Da spiser jeg den samme maten dag ut og dag inn. "Heldigvis" for meg er det ingen alternativ å "ta pause" fra lavkarbo - så jeg blir tvunget til å søke litt på nett, lage en plan, lese Gerd sine sider bla osv for å få i gang et mer sprekt kosthold.

Nå er jeg så heldig å være i syden på besøk hos min venninne, og jeg har allerede fått masse inspirasjon til nye retter!
Feks svinekotelett med ratatouille (som var sinnsykt godt, gratinert med mozarella på toppen og kokt ferdig i ovnen), helt kylling marinert med oljer og krydder og stekt i ovnen, stekte grønnsaker og en deilig salat med tomat, agurk, feta og litt oliven til...

Det handler nok (av egen erfaring) å ta seg selv i nakken med jevne mellomrom og gå gjennom kostholdet. Alternativet er å gå tilbake til vanlig mat - spise seg bevisstløs gjennom dagene og lure på hvorfor i helv.. buksa i passer lengre en dag... og det tror jeg ikke du vil

Noter ned alt godt ved lavkarbo for DIN del og heng på kjøleskapet. Skriv ut oppskrifter som ser spennende ut og heng på ei tavle. Lag MINST en ny rett 2 ganger i uka!

Dette klarer du nok kjempefint - ønsker deg lykke til

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:01   #17
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på å ta en pause...

Mitt frokost/luns-triks når (rimelig sjeldent, men dog ) om jeg skulle være litt matlei.

Koker kakao av Santa Maria kokosmelk, litt sukrin/splenda og kakaopulver med ett par tynne, sprø osteknekkiser (laget på norvegia med litt løksalt og Chilliexplosion) ved siden av

Det er litt søtt, mye smak og man blir mett, varm, opplagt og ganske blid av det

Ellers applauderer jeg, som vanlig, Nerthus sitt innlegg!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:03   #18
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Lurer på å ta en pause...

ja, jeg skal ta meg selv i nakken... jeg har holdt på i 5 uker... gått ned 2,2 kg, opp igjen 800 gr, og ned igjen 200 gr siste uken.. men så kom mensen... uff... nei, jeg skal slutte å syte, men jeg vil virkelig se forandringer på vekten... jeg blir litt lei meg når jeg ikke går ned noe særlig... fikk ketolysetablettene i dag, så nå skal jeg planlegge uken i helgen... og nå må jeg huske tablettene også og se om det hjelper...

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 18:07   #19
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lurer på å ta en pause...

Hvis du liker avokado og reker så er det godt med det sammen med majones+ salt og pepper

  Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 19:42   #20
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Lurer på å ta en pause...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

jeg begynner å bli ganske lei denne maten nå... og i tillegg går jeg jo ikke ned i vekt, og i dag har magen blitt mer oppblåst... jeg har ikke spist noe jeg ikke skal, og har følt meg flink hele tiden, men jeg klarer snart ikke mer... har bestilt ketolysetablettene nå, og tror de kom i dag så jeg får hentet de ut i morgen. vil de hjelpe på vekten?
sitter her og tenker at jeg skulle tatt meg en pause på ett par uker, men igjen, jeg føler meg sååå bra når jeg spiser ketogent... men likevel er jeg lei denne maten jeg spiser... er sånn at jeg omtrent brekker meg ved ordene bacon og egg, og i dag lagde jeg ostelasagne som ble megamislykket gr jeg kjøpte en annen ost... så da gikk den i bosset...

Hei du. Ikke gi opp. jeg skulle ta meg pause bare noen uker i fjor. holdte på med ketolyse i 9 uker og gått ned 8kg. grunnen jeg sier at det er ikke lurt med pause er at her er jeg igjen etter 10 månedes pause og startvekt som er 8 kg mere en startvekt i fjor. har lagt på meg 16kg i løpet av 10 måneder. helt forferdlig det. kanskje du er en av de som ikke tåler melk og fløte og rømme. prøv å kutte ut en stund og få i deg nok olje. dette fungerer - bare på forskjellige måter. ikke gi opp

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 20:59   #21
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Lurer på å ta en pause...

takk for oppmuntrende ord... jeg hopper på ketolyse på mandagen igjen, for dette høykarbo-greiene har jeg ikke godt av kjenner jeg... i dag tror jeg at jeg har vært på do 10 ganger. skikkelig vondt i magen og løs mage. dette gidder jeg ikke mer, altså... så i morgen skal jeg tenke over hva jeg skal handle inn til uken sånn at jeg skal klare å holde meg til dette videre...

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 23:27   #22
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på å ta en pause...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

takk for oppmuntrende ord... jeg hopper på ketolyse på mandagen igjen, for dette høykarbo-greiene har jeg ikke godt av kjenner jeg... i dag tror jeg at jeg har vært på do 10 ganger. skikkelig vondt i magen og løs mage. dette gidder jeg ikke mer, altså... så i morgen skal jeg tenke over hva jeg skal handle inn til uken sånn at jeg skal klare å holde meg til dette videre...

Ville bare sende en oppmuntringshilsen til deg - regner med at du allerede gleder deg til mandag om du plages slik med magen i dag. Dette klarer du fint skjønner du, du må bare bruke den tiden det tar til å finne "din" måte å gjøre dette på. Og DER kommer dette fantastiske forumet inn som støttespillere og hjelpere Vi heier på deg alle sammen! (Snakker for alle jeg nå da, regner med det går greit hehe)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 00:24   #23
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Lurer på å ta en pause...

Tusen takk for oppmuntringen. ja, jeg skal nok klare dette. Jeg føler ikke for disse mageproblemene lenger. Gleder meg til mandag ja. Skal planlegge innkjøp i morgen og skrive meg en liste.

__________________
min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33720

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5acq58/]
ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 00:52   #24
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Lurer på å ta en pause...

Hei..
Jeg er drittlei egg nå, så jeg skjønner deg veldig godt Jeg har stått stille en stund nå og ble så lei, men begynte å lage meg proteinshake på morgenen.. knallgodt og gikk ned 2 kg på den første uka

Ta en titt innom journalen min for oppskrift.. Ikke gi opp!!

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pause? Mona_K Spørsmål og svar 23 10-08-10 15:07
Pause!? mih Ketolysekuren 4 07-01-10 11:23
Ketolyse-pause Dolly Ketolysekuren 8 26-05-07 22:44
Pause LilleVille Ketolysekuren 7 15-02-07 13:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no