Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny sjokolade?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-05, 14:24   #1
t75
Nytt Medlem
 
t75 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Bor vest i landet :)
Alder: 48
Innlegg: 8
t75 er ny på veien

Ny sjokolade?

Hei vet ikke om jeg skriver dette på riktige plassen nå? Men jeg MÅÅÅ bare få gi dere navnet på en sjokolade jeg har funnet.Jeg jobber i Mix og har derfor muligheten til å snuse litt rundt i butikken på sjokoladene.Å jeg fant!!!! SWISS PREMIUM,chocolat stella står det på den.Ikke tilsatt sukker og det beste av alt 28 g karbo pr 100 g.NAM,NAM denne smakte himmelskt.Veldig likt freia sin helnøtt Ikke tull engang!!!Er dette kansje gammelt nytt
Kansje dere har hørt om denne for lenge siden,men denne må dere bare smake på.
Som dere ser jobber jeg i Mixbutikk med MASSE nammenam,men flink som jeg er "bare se ikke røre" eller det vil si røre må jeg jo og for i går fyllte jeg på med smågodt,og jeg fikk luktet på masse gode lukter og jeg var fornøyd med det

__________________
t75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-04-05, 14:33   #2
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av t75

Veldig likt freia sin helnøtt

Betyr det at det er nøtter i den??? Hørtes kjempegod ut i alle fall - den må absolutt prøves! Men du som jobber i Mix, vet kanskje (eller kan finne ut) hva som er i det sukkerfrie snopet deres?

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-05, 15:07   #3
t75
Nytt Medlem
 
t75 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Bor vest i landet :)
Alder: 48
Innlegg: 8
t75 er ny på veien

Ja det er hasselnøtter i den..nam.
Jeg vet ikke hva som er i det sukkerfrie snopet (smågodtet regner jeg med du mener)
Men skal jammen prøve å finne det ut.Kommer tilbake på det!

__________________
t75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-04-05, 15:21   #4
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av t75

Hei vet ikke om jeg skriver dette på riktige plassen nå? Men jeg MÅÅÅ bare få gi dere navnet på en sjokolade jeg har funnet.Jeg jobber i Mix og har derfor muligheten til å snuse litt rundt i butikken på sjokoladene.Å jeg fant!!!! SWISS PREMIUM,chocolat stella står det på den.Ikke tilsatt sukker og det beste av alt 28 g karbo pr 100 g.NAM,NAM denne smakte himmelskt.Veldig likt freia sin helnøtt Ikke tull engang!!!Er dette kansje gammelt nytt
Kansje dere har hørt om denne for lenge siden,men denne må dere bare smake på.
Som dere ser jobber jeg i Mixbutikk med MASSE nammenam,men flink som jeg er "bare se ikke røre" eller det vil si røre må jeg jo og for i går fyllte jeg på med smågodt,og jeg fikk luktet på masse gode lukter og jeg var fornøyd med det

Denne har jeg prøvd! kjempegod.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 07-04-05, 15:39   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

STELLA ja, den er det mange her inne som har forelsket seg i. Det er flere typer av den, jeg liker best den med crunch.
Vi selger den i helsekosten og.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-04-05, 19:00   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Stella er den beste sukkerfrie sjokoladen på smak synes jeg. Og etter min vurdering må det være den som gir lavest GI og nettocarbs også, i.o.m det er brukt både laktitol og aspartam/acesulfam K. Laktitol har GI på ca. null, i motsetning til maltitol som har GI på 25. Stella kan ikke påvirke blodsukkeret det døyt!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 08-04-05, 01:21   #7
t75
Nytt Medlem
 
t75 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Bor vest i landet :)
Alder: 48
Innlegg: 8
t75 er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av MHM

Stella er den beste sukkerfrie sjokoladen på smak synes jeg. Og etter min vurdering må det være den som gir lavest GI og nettocarbs også, i.o.m det er brukt både laktitol og aspartam/acesulfam K. Laktitol har GI på ca. null, i motsetning til maltitol som har GI på 25. Stella kan ikke påvirke blodsukkeret det døyt!

Å ja!! la dette stemme!! Jeg er så grusomt glad i sjokolade og veldig kresen . Hadde ikke trodd en "ja" sjokolade smakte så godt

__________________
t75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 13:36   #8
pysa
Ubekreftet Medlem
 
pysa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 47
Innlegg: 104
pysa er ny på veien

har alle mix butikkene denne.... skal lete med en gang!!

__________________
PYSA









pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 23:41   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Den er himmelsk god,og fullverdig erstatning for helnøtt,ja,men alt med måte er stikkordet.Ikke noe særlig å fly på do i eningen Så er den ganske dyr,men god

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
85% sjokolade dingpot Atkins kosthold 24 06-08-08 22:35
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
Tips om sjokolade guro Kake/dessert og snacks 19 20-12-04 09:45
7 gode grunner til å spise sjokolade! Summer Livets lyse side 0 17-09-04 11:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no