Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Smoothies / drikke

Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Smoothies / drikke Her kan du dele dine opprkrifter på drikker som er gode å drikke på et lavkarbokosthold. Har du funnet den optimale smoothie?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-10, 06:58   #101
libra
Juniormedlem
 
libra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nordpå
Innlegg: 19
libra er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Mmmmm dette var godt Laga meg denne kjempegode drikken til frokost i dag. Sitter å nyter den og hører på regnet som plasker mot ruta

libra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 15:14   #102
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Er det nokon som har peiling på om eggemelka toler å stå, typ fleire timar, utan å skilje seg og bli ufyseleg? Eg tenkte på å kanskje lage kvelden før og ta med på jobb, og drikke kaldt. Eg laga latte i helga av eggemelk og espresso, og det var jo berre snydens godt! Kald versjon blir jo som ein iskaffi, tenkte eg.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 15:26   #103
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Jeg lager den som regel dagen før, avkjøler den på benken og setter i kjøleskap til dagen etterpå. (har også med på jobb, og har i kaffen) Går helt fint, kan klumpe seg om du den ikke er helt avkjølt før du setter den i kjøleskapet, da..

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 15:34   #104
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Jeg lager den som regel dagen før, avkjøler den på benken og setter i kjøleskap til dagen etterpå. (har også med på jobb, og har i kaffen) Går helt fint, kan klumpe seg om du den ikke er helt avkjølt før du setter den i kjøleskapet, da..

Ah, glimrande! Takk for info! Då skal eg teste det i kveld.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 19:01   #105
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

siste jeg gjorde var å lage kakao til meg selv og ungene av eggemelk. Jeg bare tilsetter kakaopulver og litt søtt og vips er det en deilig og fyldig kakao. På termos holder den seg lenge...

En frokostfavoritt hos meg er usøtet, men med litt kakao og litt kaffe. Det blir en spennende smak... Har ikke prøvd med kanel, men burde det også.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 08:44   #106
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Kor lenge held eggemelka seg i kjøleskapet, i lukka boks/flaske? Har nokon testa det? Tok med meg på jobb i dag, og lurer på om det held seg til i morgon om eg ikkje drikk opp alt i dag.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 08:47   #107
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Jeg lagde min siste på søndag - holdt kald hele tiden. Og drakk opp siste rest i dag.
Om det gikk bra får vi se om noen timer, men det verken lukte eller smakte merkelig
(men jeg ville ikke latt det gå noe lengre enn de, tror jeg....)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 08:51   #108
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

OK, takk Areola! Då kan det hende eg lar siste skvetten stå igjen til i morgon. Det er jo mettande, dette!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 19:57   #109
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Nam! detta var kjempegodt jeg var sååå skeptisk, men jeg angrer ikke på at jeg prøvde...

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 15:01   #110
higgi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 19
higgi er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

mmm...
Var skikkelig skeptisk.
Jeg er i grunnen ikke så veldig glad cafè au lait o.l. Har bare drukket det en sjelden gang, for jeg synes det er altfor mektig.
Men dette her, det var jo kjempegodt!

Jeg har kjøpt en stor miksebolle, så jeg lager store posjoner. Drikker den lunken eller kald et par dager etterpå.

De siste gangene har jeg mikset eggene til de skummer lett. Siden har jeg tømt smøret sakte inn mens jeg mikser. Og så vannet til slutt da. Er den måten jeg har klart å fått den mest fyldig på.

Gosh... fikk lyst på en kopp i skrivende stund

__________________
When was the last time...
-you did something for the first time?
higgi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 12:05   #111
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Fy søren så godt det var med eggemelks latte! Mye bedre enn med melk og føler meg ikke oppblåst etterpå!

__________________
Min Journal -> http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35177 Min blogg -> http://Tomsverden.blogg.no
Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 12:27   #112
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Etter å ha lest på det svenske forumet kolhydrater i fokus, så viser det seg at man også bare kan blande ingrediensene uten å vispe opp skum, også kjøle ned dette og oppbevare i kjøleskap og bruke en skvett i kaffen. .

Det er jo ypperlig - da antar jeg at jeg som ikke har stavmikser godt kan bruke vanlig mixmaster eller blender til å blande sammen ingrediensene og så bare bruke melkeskummeren

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 11:00   #113
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Noe SÅ godt :shock:

Smelta 50g smør, og hadde i 2 dl kokende vann. Heiv dette i kjøkkenmaskinen, siden jeg ikke har stavmikser. Oppi med de to eggeplommene og en stor teskje bakekakao. 2 dråper vaniljeessens, opp i koppen, og en liten dæsj tynn kaffe med et par suketter oppi.

Tidenes mocca-kakao!!! *slafs*

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 18:57   #114
Vannmannl
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 2
Vannmannl er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Dette var nyyyydelig!! *Lykke*

Vannmannl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 07:53   #115
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

"Gjenoppdager" denne her nå, da jeg prøver å øke fettprosenten i kosten så mye som mulig. Med én eggeplomme og 30g smør blir dette en frokost med 96% fett - og den inkorporerer den doble espressoen min. Heeelt fantastisk!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 11:23   #116
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

"Gjenoppdager" denne her nå, da jeg prøver å øke fettprosenten i kosten så mye som mulig. Med én eggeplomme og 30g smør blir dette en frokost med 96% fett - og den inkorporerer den doble espressoen min. Heeelt fantastisk!

Men du spiser noe mere protein til da vel? For en eggeplommer for LITE protein til et helt måltid alene uansett hvordan man vrir og vender på det.. Jeg bruker 2 hele egg om jeg skal ha det som frokost og selv da er det egentlig for lite protein.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 11:26   #117
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Det er jo ypperlig - da antar jeg at jeg som ikke har stavmikser godt kan bruke vanlig mixmaster eller blender til å blande sammen ingrediensene og så bare bruke melkeskummeren

Vispen på stavmiksen min har takket for seg, så bruker jeg selve miksedelen(staven) og det fungerer like bra.
Ellers funker det også å helle på termos og ha med på tur! Prøvd det flere ganger nå og det har aldri skilt seg. Lager dette som min kakao på tur, kanskje jeg tar mindre fett i om det det mye fett i den andre maten. Også bruker jeg cocosa om jeg har det, ellers usalta smør.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:17   #118
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Men du spiser noe mere protein til da vel? For en eggeplommer for LITE protein til et helt måltid alene uansett hvordan man vrir og vender på det.. Jeg bruker 2 hele egg om jeg skal ha det som frokost og selv da er det egentlig for lite protein.

Som "frokost" ser jeg meg fornøyd om jeg får i meg noe som helst, og da helst fett - så dekker jeg proteininntaket utover dagen. Ingen fare for at jeg får i meg for lite, jeg er glad i kjøtt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 16:30   #119
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Nam! detta var kjempegodt jeg var sååå skeptisk, men jeg angrer ikke på at jeg prøvde...

Den kan jeg signere, når jeg tenkte på den råe eggeplommen og det smelta smøret. Men dette var nydelig. Fikk ikke melka veldig steamet da, men nydelig.

Noen som har prøvd å putte vann (varmt eller kaldt), smelta smør og en eggeplomme i en melkesteamer fra nespresso? Hadde vært veldig praktisk.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 12:20   #120
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Har blitt forkjøla, og haar så lyst på noe varmt å drikke! Og jeg er så lei te!

Kjipt å være forkjøla siden jeg er vandt til å drikke varm melk med honning i eller solbærtoddy når jeg har vært dårlig, og jeg er en skikkelig cappucino-holiker ( gah xD )

Så NÅ er det ut på kjøkkenet for å prøve!!

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 12:47   #121
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Oh, namm!!!! Dette skal lages flere ganger. Og med denne kan man variere i det uendelige!

Jeg smelta 40 g usalta smør. Tok smøret, 1 ts splenda og 2 dl kokende vann i en bolle. Skummet dette litt med stavmikser før tok oppi 1 eggeplomme, og mikset enda mer.
Helte oppi en shaker(for morro skyld) og tilsatte espresso (2 ts pulver og en dæsj vann) og enda en ts splenda.

Det ble over 2,5 dl med "latte" og nesten en dl med herlig skum xD

Kan tenke meg og ha i enda mer espresso senere.

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 23:04   #122
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Halleluja, dette var VIRKELIG godt! Hadde litt for mye stevia i denne gangen, men det blir ikke siste gangen jeg lager eggemelk, så det justerer jeg til neste gang. (brukte forøvrig stevia med sjoko-smak, så det ble *litt* som kaffe mocca.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 17:33   #123
Anwell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 22
Anwell er på en erverdig vei

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Sitat:

Men du spiser noe mere protein til da vel? For en eggeplommer for LITE protein til et helt måltid alene uansett hvordan man vrir og vender på det.. Jeg bruker 2 hele egg om jeg skal ha det som frokost og selv da er det egentlig for lite protein.

Jeg bare lurer, hvordan smaker denne drikken med hele egg da? Kunne godt tenk meg dette til frokost, klarer ikke spise mye tidlig om morgenen. Men ikke turd å prove med hele egg.
Syns den er kjempe god med egge plommer og litt kaffe. Mmm, en av mine favoritter

Anwell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 18:40   #124
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Anwell, her.

Jeg bare lurer, hvordan smaker denne drikken med hele egg da?

Smaker greit, det. Liker den nok aller best med bare plommer, men iblant er eg for lat til å dele egga, og veit ikkje heilt kva eg skal bruke kvitene til seinere, så da deiser eg heile egget oppi. Er ikkje stor skilnad på smaken, da.

Syns no eg

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:23   #125
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Eggehvite skal helst varmebehandles før den spises

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar

Emneord
caffè latte, eggemelk, kaffe, melkefritt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Glutenfri og melkefri lavkarbo-kost moma Lavkarbo generelt 1 19-11-08 18:56
Melkefri lavkarbo Enid Lavkarbo generelt 20 18-08-08 20:20
Lavkarbo café-produkter Bergen27 Spørsmål og svar 6 12-07-08 15:04
oppdatert liste og melkeerstatning kate Blodtypedietten 2 01-06-06 13:51
Barn på Melkefri diett & Lavkarbo Summer Barns kosthold 12 10-11-04 14:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no