Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Noen som har vært borti dette?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-07-11, 15:01   #1
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Noen som har vært borti dette?

Hei

Jeg sluttet på p-piller rett før jul, for å stabilisere kroppen igjen før vi skulle begynne å prøve. Jeg har hver måned fått mensen rundt den 3 (pluss minus 3 dager), men den har aldri kommet senere enn den 6. Denne måneden har det ikke kommet noe... I dag føler jeg meg skikkelig guffen og tenkte jeg skulle ta en test, men den viser kun én strek. Hadde man lagt veldig, veldig mye godvilje til så ser man kanskje antydningen til en veldig tynn strek andre veien også, men jeg tror nok ikke det teller. Så tesen er altså negativ. Men hva gjør jeg hvis mensen ikke dukker opp? Hvor lang tid venter man før man går til legen? Og kan testen være feil? Har noen andre erfaring med dette?

__________________


Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 15:12   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært borti dette?

Hvis du pleier å få mensen rundt den 3. så burde testen være positiv 6. Men det kan jo ha skjedd ting rundt EL, som gjør at det er blitt forskjøvet? Det kan jo slå begge veier; at det ikke var nok HCG til å gjøre testen positiv enda eller at mensen kommer litt seinere. Hadde testet igjen om et par dager også evt gått til legen i starten på neste uke om det enda ikke har kommet noe mensen da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:37   #3
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som har vært borti dette?

Jeg tok en test 2 dager etter ventet mens men den viste negativ,da jeg tok test 1 uke etter ventet mens var den positiv.Er snart 7 uker nå.

Så den kan ha vist feil eller ikke slått ut skikkelig.Vent noen dager for så å ta test igjen.

Lykke til,.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:52   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært borti dette?

Jeg fikk negativ test da jeg var gravid nå, tok mange uker før jeg tok en ny som var positiv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har vært borti hCG? vito Lavkarbo generelt 27 17-04-12 21:47
Kunne dette vært noe? firth Livets lyse side 5 23-07-06 14:00
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 17:15
Hadde dette vært noe. Kristian Generell diskusjon 4 04-08-04 16:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no