Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-12, 16:56   #2526
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opel Svima - jeg kjøper barer fra Atkins som jeg tar i stedet for ED-barer. Det er jo ikke 100 prosent korrekt ED, men etter hvert et økonomisk spøprsmål for meg. ED blir veldig dyrt i lengden, og disse barene funker som mellommåltid eller nødmat i farta. Prisen er under en tredel av ED-barene.
Min ernæringsveileder sier at Atkinsbarene er OK. De man får kjøpt i Norge er veldig store, de amerikanske man får på Iherb er mindre - noen ned i 120 kalorier, de fleste mellom 150 og 170.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 18:57   #2527
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

He he, det gjelder nok de fleste av oss som har passert 30 og født barn. Og hvor ofte går en naken rundt og spreder.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 19:02   #2528
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Opel Svima - jeg kjøper barer fra Atkins som jeg tar i stedet for ED-barer. Det er jo ikke 100 prosent korrekt ED, men etter hvert et økonomisk spøprsmål for meg. ED blir veldig dyrt i lengden, og disse barene funker som mellommåltid eller nødmat i farta. Prisen er under en tredel av ED-barene.
Min ernæringsveileder sier at Atkinsbarene er OK. De man får kjøpt i Norge er veldig store, de amerikanske man får på Iherb er mindre - noen ned i 120 kalorier, de fleste mellom 150 og 170.

Ja, Hexenberg sa også at Atkins var helt grei erstatning, men da en halv bar av det store barene.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 00:49   #2529
Opel Svima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 21
Opel Svima er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Opel Svima - jeg kjøper barer fra Atkins som jeg tar i stedet for ED-barer. Det er jo ikke 100 prosent korrekt ED, men etter hvert et økonomisk spøprsmål for meg. ED blir veldig dyrt i lengden, og disse barene funker som mellommåltid eller nødmat i farta. Prisen er under en tredel av ED-barene.
Min ernæringsveileder sier at Atkinsbarene er OK. De man får kjøpt i Norge er veldig store, de amerikanske man får på Iherb er mindre - noen ned i 120 kalorier, de fleste mellom 150 og 170.

ED er så absolutt et kraftig innhogg i lønningen, så der kjenner jeg meg igjen.
Jeg sliter med å ha råd til ED samt mat til 2 unger, jeg er enslig mor.

Da skal jeg jammen meg lete frem noen Atkins barer og bestille på IHerg, det er en suverent sted å bestille fra


Jeg leser her at flere enn meg har problemer med smak og konsistens på mange av ED produktene.

Jeg bruker en annen protein shake enn ED sin, den jeg drikker er også GENIAL når du trener.
Den gjør at du for 25% bedre utbytte av treningen, og sånn sier man jo ikke nei til
https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg
Jeg synes sjokolade smaker kjempegodt, du får også kjøpt denne i XXL butikker.

Denne shaken fikk jeg GOO på av Hege Hasler Barhaughøgda, kostveileder hos ED.

__________________
______________________________
http://eurodietten.blogspot.com/
Opel Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 22:24   #2530
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

da har jeg selvfølgelig ventet til siste sekund med å bestille nye varer..føler alltid at jeg har så himla mange esker rundt forbi men nå er det altså bare noen pakker med omelett igjen(grrrøss). vurderer om jeg skal løpe ned på helsekosten før forelesning imorra og kjøpe meg noen atkinsbarer! takk for tips! har alltid lurt på det,men glemmer å spørre veileder hver eneste gang!
noen av dere som vet om de derre fedon-barene er ok i forhold til nødserstatning? har skjønt at kjeksene som er av fedon merke er noe a la det samme som ed kjeksene..?
ser at vekta går nedover,men det gjør liksom resten av kroppen også håper at den "tar seg sammen" etterhvert, for er rimelig lite gira på den bukplastikkoperasjonen..
Får bare kjøre på med zumba!funker jo tydeligvis fryyyyktelig bra for de på reklamen(de bytter jo t.o.m hode også innimellom ser det ut til...)

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 21:03   #2531
Trixiex
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 30
Trixiex er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hvordan er det å spise sent? Ser at jeg noen dager ikke kalrer å holde et jevnt intervall på 3-4 timer og da mister jeg på en måte et måltid om jeg ikke skal spise fryktelig sent. Mange mener at å spise etter kl 20 ikke er heldig.

Hva skal jeg prioritere: alle måltider, eller klokkeslett?

Trixiex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 23:05   #2532
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Trixiex, her.

Hvordan er det å spise sent? Ser at jeg noen dager ikke kalrer å holde et jevnt intervall på 3-4 timer og da mister jeg på en måte et måltid om jeg ikke skal spise fryktelig sent. Mange mener at å spise etter kl 20 ikke er heldig.

Hva skal jeg prioritere: alle måltider, eller klokkeslett?

jeg har blitt fortalt at det er veldig viktig å ikke kutte ut måltid da dette kan gå ut over forbrenninga. litt forskjellig hva som skrives om det å spise sent, så rimelig vanskelig å forholde seg til akkurat det..Jeg hadde spist alle måltidene, pleier som regel å bli en del sen spising på meg også og har ikke merket at det har hatt noen negativ effekt

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 23:09   #2533
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei, hei dere
Inn for å rapportere et vekttap på 2,3 kg denne uken . Noe jeg superfornøyd med!

Trixi: Iflg min kursleder hadde det ikke noe å si hva klokken var. Det er jo ikke store porsjoner vi kaster i oss ved hvert måltid uansett. Jeg har sitter kl 11 om kvelden og hivd i meg et ED måltid. No problem!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 23:14   #2534
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Idag gjorde jeg det helt store... glemte å ta med meg ED produkter på jobb . Så da ble det salat til lunsj og ikke noe før middag 5 timer senere. Skikkelig bommert!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en times trening. Det var deilig å få svettet litt.

Ellers er jeg enig at det gjør innhog i økonomien, men jeg ser samtidig at jeg bruker ikke lenger penger på godteri, sjokolade, potetgull, brus, etc. Og det er ikke billig det heller. Men det er når man ser totalprisen ved bestilling at man ser hvor mye penger som går ut. Vi har i Januar og Februar sett på hvor mye penger vi har brukt på mat, og det er ikke lite på en familie på 5. Blir spennede å se utslaget på Mars, som er da jeg startet på ED.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 23:16   #2535
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

He he, det gjelder nok de fleste av oss som har passert 30 og født barn. Og hvor ofte går en naken rundt og spreder.

Hei du!!! Hyggelig at du tar deg en tur innom..

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 13:00   #2536
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Idag gjorde jeg det helt store... glemte å ta med meg ED produkter på jobb . Så da ble det salat til lunsj og ikke noe før middag 5 timer senere. Skikkelig bommert!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en times trening. Det var deilig å få svettet litt.

Ellers er jeg enig at det gjør innhog i økonomien, men jeg ser samtidig at jeg bruker ikke lenger penger på godteri, sjokolade, potetgull, brus, etc. Og det er ikke billig det heller. Men det er når man ser totalprisen ved bestilling at man ser hvor mye penger som går ut. Vi har i Januar og Februar sett på hvor mye penger vi har brukt på mat, og det er ikke lite på en familie på 5. Blir spennede å se utslaget på Mars, som er da jeg startet på ED.

Ja, det er ikke noe billig-kur akkurat. Det blir spennende å høre hva mars utgjør totalt.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 21:45   #2537
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har jeg snart gått på ED i 3 uker og bare en uke igjen til jeg skal over til Fase 2. Gleder meg til å kunne spise et skikkelig proteinmåltid.
Fikk endelig tak i Omega 6 - bedre sent enn aldri

Merker at buksene ikke er så stramme lenger. Det føles deilig

Hvordan går det med dere andre, får dere i dere den deilig maten? *ironisk*

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 22:00   #2538
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med snart gjennomført fase1!her går det litt i miksing av fase1 og 2 fremdeles,de siste dagene har jeg vært konstant sulten,utrolig plagsomt!blitt litt lei av å lage salater og wok'e så har blitt heftig mye blomkålstappe.har sikkert økt omsetninga opptil flere ganger.. Ellers er det gøy å få tilbakemeldinger på at jeg har gått nedi vekt,klarer ikke helt å se det selv ennå, men merker det jo på klærne!det er stas! og der kokte blomkålen over gitt!

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 23:27   #2539
Trixiex
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 30
Trixiex er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lovinda123, her.

Gratulerer med snart gjennomført fase1!her går det litt i miksing av fase1 og 2 fremdeles,de siste dagene har jeg vært konstant sulten,utrolig plagsomt!blitt litt lei av å lage salater og wok'e så har blitt heftig mye blomkålstappe.har sikkert økt omsetninga opptil flere ganger.. Ellers er det gøy å få tilbakemeldinger på at jeg har gått nedi vekt,klarer ikke helt å se det selv ennå, men merker det jo på klærne!det er stas! og der kokte blomkålen over gitt!


Hvordan lager du blomkålstappe? Bare koker og moser, salt og pepper?

Trixiex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 23:34   #2540
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er faktisk veldig glad i noen av ED-produktene. Bringebærkjeks, barer med sjokoladetrekk, brownies og pasta går ned på høykant her og jeg ønsker å fortsette med ihvertfall kjeks og barer når jeg er ferdig slanket

Var på min nest siste time hos min kursleder i dag. Hun mente at jeg kun hadde 5 kilo igjen til min idealvekt, og ikke 8 kilo som jeg hadde tenkt. Et sted midt i mellom er kanskje passende, tror jeg. Det er jaggu ikke lenge igjen, gitt. Herlig Skal fortsette med noen oppfølgingstimer hos kursleder, da dette tross alt er en livsstilsendring og ikke først og fremst en slankekur. Selv om det går bra nå, kommer jo den største utfordringen når jeg skal over på vedlikehold.

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 23:54   #2541
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

ørst må jeg beklage at jeg manger noen bokstaver så det blir kanskje litt vanskelig å lese innlegget... Men jeg røver. Jeg koierer bokstavene jeg mangler så kan dere sette de inn der de asser... altså de bokstavene jeg mangler er:
f-h-p

Jeg var å min tredje kontroll denne uken, det gikk bra! adde gått ned totalt 16,5 kg vorav 13,5 var ett. det er jammen meg 27 smørakker det!

Så ikk jeg et oskritsete (dæsken det ble uleselig... men altså en blokk med vordan man lager orskjellig mat i ase 2)
Der var det mye godt! Bl.a. en ai og en sjokoladesule.

Etter kontrollen ar jeg gått ned ytterligere en kilo! å bare 3 dager! Så dette går så det suser og neste gang jeg er å kontroll er jeg ikke et bare overvektig urra!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 00:10   #2542
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Først må jeg beklage at jeg mangler noen bokstaver så det blir kanskje litt vanskelig å lese innlegget... Men jeg prøver. Jeg kopierer bokstavene jeg mangler så kan dere sette de inn der de passer... altså de bokstavene jeg mangler er:
f-h-p

Jeg var på min tredje kontroll denne uken, det gikk bra! Hadde gått ned totalt 16,5 kg hvorav 13,5 var fett. det er jammen meg 27 smørpakker det!

Så fikk jeg et oppskriftshefte (dæsken det ble uleselig... men altså en blokk med hvordan man lager forskjellig mat i fase 2)
Der var det mye godt! Bl.a. en pai og en sjokoladesufle.

Etter kontrollen har jeg gått ned ytterligere en kilo! På bare 3 dager! Så dette går så det suser og neste gang jeg er å kontroll er jeg ikke et bare overvektig Hurra!

Tror jeg har klart det!
Morsom oppgave

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 00:12   #2543
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lovinda123, her.

Gratulerer med snart gjennomført fase1!her går det litt i miksing av fase1 og 2 fremdeles,de siste dagene har jeg vært konstant sulten,utrolig plagsomt!blitt litt lei av å lage salater og wok'e så har blitt heftig mye blomkålstappe.har sikkert økt omsetninga opptil flere ganger.. Ellers er det gøy å få tilbakemeldinger på at jeg har gått nedi vekt,klarer ikke helt å se det selv ennå, men merker det jo på klærne!det er stas! og der kokte blomkålen over gitt!

Ja, jeg kjenner til det med å bli dritlei woking....urk. Men forløpig så går det bra. Den blomkål greie har jeg ikke prøvd. Kanskje skulle jeg ha lagd det til helgen?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 00:13   #2544
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

blomkålmosen jeg lager er meeeget lettlagd, kan sikkert sprites opp på mange måter,men ja,bare koker,moser(helst med stavmikser) og slenger oppi litt krydder av ymse slag er det helg så unner jeg meg litt smør oppi!...huff det hørtes da stakkarslig ut..

ellers er jeg også nesten litt for glad i noen av ed produktene,synes barene,kjeksene og browniesen er skremmende gode!ihvertfall nå når det er så lenge siden jeg har hatt noe annet.hadde en bit sjokolade i helga og det var rett og slett ikke særlig godt!merkelig opplevelse, varer sikkert ikke altfor lenge...

gratulerer til dere begge med strålende resultater!!kjempeinspirerende!!

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 07:08   #2545
Trixiex
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 30
Trixiex er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for oppskrift, hihi.
Jeg har foreløpig bare dampet grønnsakene da jeg synes det tar knekken på "det bitre". Men jeg skal prøve mosen i helgen for variasjonens skyld. Takk for tips!

Trixiex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:27   #2546
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

aaa, SÅNN ja
Grønnsakstips:
*champinong og litt hakket løk surret i smør,salt og pepper evnt hvitløkskrydder på.
*blomkål og/eller brokkoli-kokes ca 10 min, moses med stavmikser, ha oppi en god slump smør +mye pepper og endel salt
*Rosenkål, kokes noen min først(lov å spise litt av det) surr så på svak varme i smør.
*asparges surret på svak varme i smør, med salt og pepper.
*isbergsalat, paprika, tomat og agurk, med marinert ost (tine og jarlsberg)helt over og bandet inn. Her kan du med fordel kun bruke marinaden, da ost er litt fy fy i starten. (der har jeg syndet litt)

Her var det hvertfall en del tips, selv om streber hadde fått beskjed om å bruke smør i sin diett. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle bruke det, men litt smør skader sikkert ikke.

ED sjokoladene tør jeg nesten ikke røre. De er så søte men akk så små! Jeg blir nesten sulten igjen med engang. Hender jeg tar den sent på kvelden hvis jeg kommer sent hjem fra treningen ( for da skal jeg snart hoppe i sengen )
Jeg er glad i soyanøttene. Ellers er alt annet tåelig, bortsett fra grønnsakssuppen som var helt forderdelig.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:30   #2547
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Idag har jeg bevilget meg selv en hjemme dag, og sitter med en deilig kopp ED Cappucino En grei erstatning for morgenkaffen.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 17:52   #2548
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Veiing:
Ned 0,3 kg - og det er jeg fornøyd med. Merker at buksene ikke så stramme som før.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 19:40   #2549
Lovinda123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 29
Lovinda123 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

så deilig med bukser som slipper taket!deilig følelse
har vært så utrolig sulten/sugen på noe de siste dagene at det er til å bli lettere sprø av. drikker veldig mye vann,men må jo derfor løpe på do 500 ganger om dagen så litt upraktisk. Kjenner at det av og til er litt tungt å holde på med dette, men har laget meg en liten liste som ligger som notis på laptopen om grunner for hvorfor jeg ikke skal gi meg! lånte den livstilsboka(husker ikke helt hva den heter) av dr beck av ei venninne..en del gode tips men mye pjatt også synes jeg. noen av dere som har lest den?

Lovinda123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 12:26   #2550
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Har ikke lest noen livvstilbøker, men har innkjøpt Dr Hexelberg. Har kun lest 5 sider av den, men den omhandler mye av det helsemessige aspektet.

Når jeg går rundt og er sulten/sugen på noe, så tenker jeg at det er da kroppen virkelig går ned i vekt. For da "spiser" den opp av alle fettlagrene mine

Nå er jeg inne i min siste uke av Fase 1, syns ukene har gått veldig fort. Og neste uke er det både Påske og Fase 2. Gleder meg til å drikke vin.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 23:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 15:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 13:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 01:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no