Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-10, 17:11   #51
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg starter i morgen!
Fikk tak i vekter og treningsmatte i dag! Så nå er jeg skikkelig motivert her, men skal snart gjøre i stand middag til besøk så får starte i morgen tenker jeg

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 17:29   #52
Dortemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Hedemarken
Innlegg: 124
Dortemor er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Du får finne deg en uke og bestemme deg for at da - da begynner du uansett. Lykke til og ikke jobb for mye nå da - det fører ikke noe godt med seg. Har nemlig prøvd det også jeg

Det skal jeg gjøre Traff den berømmelige veggen for tre år siden, og har i ettertid funnet ut at jeg fremdeles kan rekke alt, bare ikke samtidig lenger. Heldigvis fungerer kroppen som den skal. Takk for hjelpen og fortsatt lykke til med trening og det hele!

__________________


Dortemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 18:32   #53
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

I`m a MESS!! så effektiv trening på 20 min har jeg ALDRI vært borti! Må innrømme at jeg ikke HELT klarte å gjennomføre uten å stoppe i det hele tatt, men da får jeg heller bruke litt lenger tid på level 1.
Jeg forstår hvorfor folka i the biggest loser kaster opp etter en økt med den dama der!

__________________



Sist redigert av Alva87 : 17-04-10 kl 22:30.
Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 18:49   #54
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Så gøy, jeg startet med Jillian Michaels 30 days Shred i dag og så fant jeg denne tråden etterpå. Jeg er med!!!!
5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 1/30

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 19:26   #55
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Full av beundring for dere alle sammen! *bukker*
Jeg klarte lenge å trene 3 dager i uken etter et program, det var godt.
Så jeg må komme meg i gang igjen ja.
Når dere har fullført disse 30 dagene, og gir tilbakemeldinger på det, skal jeg
vurdere å prøve det samme opplegget.

og jeg har ingen dårlig unskyldning for å ikke trene, kun ren og skjær latskap

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 21:00   #56
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Ble endelig ferdi med å shaine leiligheten så da var det treningstid før sofabrytingen og kanalstafetten starter

I dag er jeg halvveis gjennom nivå 1, altså dag 5 og jeg følte endelig at jeg har forbedra meg og at det ikke var så tungt. Joda jeg svetta og pusta og pesa, men det føltes lettere

Nå gleder jeg meg nesten til dag 10 for å se om jeg har fått resultat. Jeg hadde i utgangspunktet ok muskuløse lår (pga 2-3 joggeturer i uka) synes jeg, men er litt slæpp i overkroppen. Spesielt trenger grevinneslengen å få kjørt seg litt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 21:41   #57
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Alva87, her.

I`m a MESS!! så effektiv trening på 20 min har jeg ALDRI vært borti! Må innrømme at jeg ikke HELT klarte å gjennomføre uten å stoppe i det hele tatt, men da får jeg heller bruke litt lenger tid på level 1.
Jeg forstår hvorfor folka i the biggest looser kaster opp etter en økt med den dama der!

Jeg har ikke sett The Biggest Loser, men tror jeg må finne noen episoder for å sjekke ut hvor rå Jillian var da.

Opprinnelig lagt inn av HapiLatte, her.

Så gøy, jeg startet med Jillian Michaels 30 days Shred i dag og så fant jeg denne tråden etterpå. Jeg er med!!!!
5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 1/30

Moro at du vil bli med her!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Full av beundring for dere alle sammen! *bukker*
Jeg klarte lenge å trene 3 dager i uken etter et program, det var godt.
Så jeg må komme meg i gang igjen ja.
Når dere har fullført disse 30 dagene, og gir tilbakemeldinger på det, skal jeg vurdere å prøve det samme opplegget.

og jeg har ingen dårlig unskyldning for å ikke trene, kun ren og skjær latskap

Jepp, tilbakemelding skal du få - i alle fall fra meg
Jeg målte meg første dag, og kommer til å måle dag 11, 21 og 30.
I tillegg oppdaterer jeg etter hver økt for å fortelle om jeg ble ekstra sliten, om jeg er støl, og andre ting og tang.

Jeg har også tatt det som forhåpentligvis om 30 dager kan kalles før-bilde!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 21:43   #58
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ble endelig ferdi med å shaine leiligheten så da var det treningstid før sofabrytingen og kanalstafetten starter

I dag er jeg halvveis gjennom nivå 1, altså dag 5 og jeg følte endelig at jeg har forbedra meg og at det ikke var så tungt. Joda jeg svetta og pusta og pesa, men det føltes lettere

Nå gleder jeg meg nesten til dag 10 for å se om jeg har fått resultat. Jeg hadde i utgangspunktet ok muskuløse lår (pga 2-3 joggeturer i uka) synes jeg, men er litt slæpp i overkroppen. Spesielt trenger grevinneslengen å få kjørt seg litt

Deilig med rein leilighet!!!

Dag 5 Moro når man merker at det blir litt lettere!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 21:48   #59
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Det var plutselig lettere i dag, men jeg har gangsperr i det ene låret, av alle ting. DET ENE, bare. Og litt i magen, jeg har ikke trent magen ordentlig siden bukplastikken og det føles litt annerledes å trene etter all sammensyingen av musklene der, men det er ikke vondt eller noe. Håper all denne treningen tar knekken på bekkensmertene mine etterhvert, og at løshuden trekker seg sammen fortere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:07   #60
Kajamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 10
Kajamor er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Hei jeg har bestilt DVD på play.com nå men det tar nok noen dager og kunne tenkt meg å begynne imorgen. Kan noen sende en pm med hvprdan jeg får til å laste ned. Prøvde uten å lykkes...

Takk!!

Kajamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:31   #61
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

[quote=Mosepjusk;864032]Jeg har ikke sett The Biggest Loser, men tror jeg må finne noen episoder for å sjekke ut hvor rå Jillian var da.

http://www.youtube.com/watch?v=RAAPKdQg9hk

Her er det ingen nåde!

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:36   #62
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Kajamor, her.

Hei jeg har bestilt DVD på play.com nå men det tar nok noen dager og kunne tenkt meg å begynne imorgen. Kan noen sende en pm med hvprdan jeg får til å laste ned. Prøvde uten å lykkes...

Takk!!

Sender deg en PM nå.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:21   #63
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Nå er jeg spent for morgendagen og min første økt!
Jeg er særdeles utrent, så er vel spent på om jeg klarer meg gjennom hele programmet uten å falle-død-om hehe.

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:31   #64
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Nå er jeg spent for morgendagen og min første økt!
Jeg er særdeles utrent, så er vel spent på om jeg klarer meg gjennom hele programmet uten å falle-død-om hehe.

Lykke til! min første økt var i dag, og jeg er også rimelg utrent. Men jeg kom meg helskinnet igjennom det. tiden gikk heldigvis fort

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:32   #65
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det var plutselig lettere i dag, men jeg har gangsperr i det ene låret, av alle ting. DET ENE, bare. Og litt i magen, jeg har ikke trent magen ordentlig siden bukplastikken og det føles litt annerledes å trene etter all sammensyingen av musklene der, men det er ikke vondt eller noe. Håper all denne treningen tar knekken på bekkensmertene mine etterhvert, og at løshuden trekker seg sammen fortere.

Synd med låret ditt da, håper det løsner! Ikke at låret løsner fra kroppen din lissom, men du skjønner
Så lenge du ikke får vondt i magen er nok trening bare gull

Opprinnelig lagt inn av Alva87, her.

http://www.youtube.com/watch?v=RAAPKdQg9hk
Her er det ingen nåde!

Såpass ja!!! Den derre ropinga rett oppi trynet...

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Nå er jeg spent for morgendagen og min første økt!
Jeg er særdeles utrent, så er vel spent på om jeg klarer meg gjennom hele programmet uten å falle-død-om hehe.

Du faller ikke død om... det bare føles sånn en liten periode

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 07:18   #66
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Synd med låret ditt da, håper det løsner! Ikke at låret løsner fra kroppen din lissom, men du skjønner

Hahhaa nå ler jeg høyt her. Nei får virkelig ikke håpe det haha. Det er bedre i dag, jeg har nok bare gjort en øvelse feil eller noe.
Jeg tror jeg begynner å bli syk så mulig jeg ikke orker treningen i dag, får se. Er helt mørbanket i hodet, svimmel og rar og frysen. Argh! Men men, jeg kommer jo fort inni det igjen om jeg har noen dager uten, det går nok bra.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 10:56   #67
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hahhaa nå ler jeg høyt her. Nei får virkelig ikke håpe det haha. Det er bedre i dag, jeg har nok bare gjort en øvelse feil eller noe.
Jeg tror jeg begynner å bli syk så mulig jeg ikke orker treningen i dag, får se. Er helt mørbanket i hodet, svimmel og rar og frysen. Argh! Men men, jeg kommer jo fort inni det igjen om jeg har noen dager uten, det går nok bra.

Tidlig oppe på en søndag du
På noen av øvelsene føler jeg meg helt dust. Jeg føler at jeg gjør det feil, men det er jo ingen som kan rette meg.
Samboer sier: "Det ser helt likt ut asså." Så det er kanskje bare fordi Jillian, Anita og Natalie er litt mer smidig, og ser litt mer freshere ut enn det jeg gjør, hehe!
Du burde ikke pese deg gjennom treninga hvis ikke du er i form asså, enig der!
God søndag!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 10:58   #68
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Tidlig oppe på en søndag du

God søndag!

Opp med ungene vet du. Gleder meg til de er fjortiser og aldri gidder å stå opp om morgenen.
God søndag til deg også!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 11:03   #69
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Opp med ungene vet du. Gleder meg til de er fjortiser og aldri gidder å stå opp om morgenen.
God søndag til deg også!

Hvor gamle er ungene dine (og hvor mange er de, hehe)?
Jeg har ei på 3 år. Hun våkna 07:30 i dag, men sløva i senga vår fram til kl 10:00!! (ok da, jeg hadde på TV )

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 11:42   #70
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Gangsperre sa du?
dere som har kommet litt lenger enn meg, hvordan gikk det å gjennomføre dag 2? Ser for meg at det blir et syn for guder når jeg skal prøve å få til dagens økt

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 12:16   #71
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Varm opp godt, så kommer du igjennom det
Jeg skal også ta økt nummer to nå.....så vi to er like langt

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 12:21   #72
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Varm opp godt, så kommer du igjennom det
Jeg skal også ta økt nummer to nå.....så vi to er like langt

Kan du komme å holde meg i hånda? hehe!
Neida, tenkte å gå raskt en runde med hunden min før jeg starter videoen, så jeg får varmen i meg

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 13:14   #73
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Da er min daf nr. 2 unnagjort - og det gikk kjempefint.
Litt hardere enn i går og det er normalt. Muskelne er litt stive og støle og trenger litt tid til å venne seg til dette
Og i morgen vet jeg av erfaring blir den verste dagen

Og ja da, aAlva - holder deg gjerne i hånden jeg. Skal passe på så ikke Jiillian tar deg

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 13:49   #74
tuttatei
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 9
tuttatei er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Blir jo inspirert av dere og har veldig lyst til å være med. Venter på litt hjelp til nedlastingen.

tuttatei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 14:05   #75
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg kom meg også gjennom dag 2 uten å omkomme. Gikk faktisk en del bedre enn i går. Det eneste som holdt litt tilbake var at jeg var så veldig støl etter i går

Litt inspirasjon på veien:
http://www.exercisetv.tv/BLOG/?tag=/...s+30+day+shred

Se hva denne dama har fått til med Exercise TV, blandt annet 30 day shred

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 07:55
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Spm før start på kur Ella-A Ketolysekuren 8 26-11-09 12:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no