Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vann

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-10, 10:00   #1
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Vann

Jeg må si jeg elsker vann og er helt avhengig, og godt er det. Men jeg ser mange sliter med å drikke vann, og drikker heller lettbrus og fun light. Er det så vanskelig å holde seg til rent vann altså?

Mitt tips er å ha flere drikke flasker liggende i kjøleskapet med vann, når jeg er tørst tar jeg en slik, et glass vann holder ikke i det hele tatt. Jeg fyller på og legger den tilbake siden, på den måten har jeg alltid kjøleskapskaldt vann, og det er noe helt annet enn kaldt fra springen.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 10:32   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Hehe, jeg så såvidt en tv-reklame for en fuktighetskrem eller lignende her om dagen, som liksom argumenterte for seg selv med utsagnet "Hvem drikker vel åtte glass vann hver dag?!" Fikk meg til å heve et forskrekket øyenbryn der jeg satt med dagens syvende halvliters-vannflaske.

Men, jeg måtte lære dette med å drikke vann, for noen år siden. Drakk omtrent aldri vann tidligere, syntes ofte det var vond smak i det, og valgte selvfølgelig heller melk/juice/saft/brus/etc. Først slo jeg om til å bare drikke tynn fun light, før jeg gjorde flere og flere av dagens drikkeflasker til rent vann. Nå har jeg ingen problemer med det i det hele tatt, og ikke har jeg halsbrann lenger heller. Nå drikker jeg 2-4 liter vann om dagen og sikkert over 1-2 liter annen drikke i tillegg, te eller kaffe eller et glass lettbrus innimellom. Men jeg kjenner folk som sliter med å få i seg mer enn en liter av noesomhelst iløpet av dagen.

Jeg tror ikke det er til gagn å tvinge i kroppen noe man ikke kjenner behov for, og har sett at mange har blitt ganske frustrert av "vannpress". Men kanskje det kunne funke å drikke etter klokka? En halvliter vann for hver tredje time som går?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:20   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vann

En halv liter vann??? Flere ganger om dagen???
Aldri i verden! Da blir jeg kvalm og uvel og går og gulper vann lenge etterpå!
Kaldt vann rett fra kjøleskapet klarer jeg bare så vidt å sippe litt til. Veldig kaldt vann får tennene mine til å gjøre vondt i timesvis!

Bare drikk vannet deres, dere, og la meg drikke det jeg klarer å få i meg! Har jeg bare vann tilgjengelig, blir jeg dehydrert faktisk, for jeg klarer ikke drikke nok av det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:25   #4
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vann

Det er ikke meninga å presse dere andre til å drikke mer vann, men jeg er bare avnhengig av det, muligens det har litt med at jeg ammer også da. Drikker glatt 2 liter vann til dagen minst, drikke jo disse småflaskene på 0,75 i tillegg til at jeg har litersflasker fra Ikea med vann i kjøleskapet, og til måltider kan jeg raskt drikke opp en hel slik.

Jeg har fått servert light brus og vanlig brus også, men ender ofte med å heller drikke vann- liker ikke brus lenger rett og slett Men fun light liker jeg, så det koser jeg meg med innimellom.

Bare lurte på om andre opplevde det samme vannsuget som meg?

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:27   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Det er jo ikke nødvendig å drikke hele halvliteren på en gang da Kitt ... Små slurker er best.

Vann er best for kroppen når det er romtemperert, jeg blir også veldig kald av kaldt vann. Skulle ønske de ikke puttet isbiter i alt vann på kaffebarer og slikt Men det er klart det smaker bedre for mange med kaldt vann, da.

Jeg drikker masse vann Må ha det, bare må ha det!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:49   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det er jo ikke nødvendig å drikke hele halvliteren på en gang da Kitt ... Små slurker er best.

Problemet er at jeg ikke er tørst! Bryr meg egentlig svært lite om jeg ikke drikke mer enn akkurat det jeg må for å få ned pillene mine morgen og kveld!
Heller opp et glass vann til morgenen og til middag er det fortsatt halvfullt! Gubben minner meg på å drikke, han trygler og kjefter, men jeg er jo ikke tørst!

Da jeg ammet måtte jeg ha noe å drikke rett etterpå, men det er snart 10 år siden vi sluttet med det, etter 20 måneder!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:24   #7
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Problemet er at jeg ikke er tørst! Bryr meg egentlig svært lite om jeg ikke drikke mer enn akkurat det jeg må for å få ned pillene mine morgen og kveld!
Heller opp et glass vann til morgenen og til middag er det fortsatt halvfullt! Gubben minner meg på å drikke, han trygler og kjefter, men jeg er jo ikke tørst!

Da jeg ammet måtte jeg ha noe å drikke rett etterpå, men det er snart 10 år siden vi sluttet med det, etter 20 måneder!

Ser at vi er ganske like her liker ikke vann, finnes sjeldent tørst og drikker vann bare til medisinene mine og da sliter jeg ... Prøvde en lang periode i våres å lære meg til å like vann,men datt fort tilbake på cola zero, da klarer jeg meg fint på 3 vanlige glass om dagen, ikke tørst da heller egentlig, bare syns det smaker godt...Men nå er jeg på vannvogna (2dagen) og dette er nesten verre enn å stumpe røyken skulle ønske at jeg likte vann

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:29   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Som sagt, jeg tror ikke det er til gagn for noen å presse i seg noe som helst Bare fryktelig vanskelig for meg personlig å skjønne at det går an å ikke være tørst, hehe - jeg har alltid drukket mange liter væske om dagen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:57   #9
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Vann

Mmm.. vann.. Elsker vann Spesielt vannet her på landet

Siden jeg begynte på lavkarbo har jeg vært sååå tørst!! Drikker mellom 2 og 3 liter vann for dagen og det holder for meg hvis jeg vil ha brus tar jeg farris i ett glass og blander med litt fun light :P Men er ikke noe sug der lenger nei :P

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:17   #10
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vann

Jeg har også trøbbel med å få i meg nok vann. Tyner i meg et glass om morgenen når jeg tar medisinene, og et glass til middag. Har lenge lurt på om det er manglende væskeinntak som gjør at vekta har stagnert ( kun 2 kg ned på 8 uker)
Drikker ei flaske farris bris i løpet av arbeidsdagen, og om kveldene klarer jeg litt til.

Er det noen som har erfaring m.h.t. vanninntak =vekttap???

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:23   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Jeg har også trøbbel med å få i meg nok vann. Tyner i meg et glass om morgenen når jeg tar medisinene, og et glass til middag. Har lenge lurt på om det er manglende væskeinntak som gjør at vekta har stagnert ( kun 2 kg ned på 8 uker)
Drikker ei flaske farris bris i løpet av arbeidsdagen, og om kveldene klarer jeg litt til.

Er det noen som har erfaring m.h.t. vanninntak =vekttap???

Uten tvil - har jeg dager jeg drikker lite vann stopper vektnedgang opp (når jeg da ellers er flink). Drikker jeg mye vann over tid slipper kroppen lettere vekt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:26   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Som sagt, jeg tror ikke det er til gagn for noen å presse i seg noe som helst Bare fryktelig vanskelig for meg personlig å skjønne at det går an å ikke være tørst, hehe - jeg har alltid drukket mange liter væske om dagen.

Her også. Men klarer det ikke fra flaske som har ligget i kjøleskapet -må ha det kaldt fra springen PÅ flaske Drikker minst 6 ganger 0.7 liter pr dag - er kronisk meget tørst pga fettforbrenningen, og bikker neppå så det holder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:26   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vann

MÅ ha vann! Masse vann hver dag! Drikker verken saft, brus eller farris, kun vann og te. Heldigvis er ungene også veldig glade i vann og drikker mest av det. De liker selvsagt saft og brus, men det har vi veldig sjeldent, men jentungen drikker gjerne eplejuice til brødmåltidene.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 17:37   #14
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Vann

Tror ikke jeg drikker mer enn 2 liter vann til dagen, men jeg drikker også en del brus (er så billig her ) og te og kaffe, så blir nok en del væske på en dag. Men jeg liker helt bieffekten, at jeg må så ofte på toalettet. Styyyr! :/

Her jeg er nå er vannet så kalkholdig og nedklora, så det smaker skikkelig daft. Gleder meg til å drikke GODT vann igjen!

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:28   #15
roo0sa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 36
roo0sa er på en erverdig vei

Sv: Vann

Obs! Følte meg litt truffet der. Jeg er den som gjerne bytter ut vannet på jobb eller undermiddagen med fun light saft. Og det er altså ikke bra i det hele tatt? Hva med te? Jeg har blitt en stor te drikker etter at jeg begynte på lavkarbo.

__________________

roo0sa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 13:59   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av roo0sa, her.

Obs! Følte meg litt truffet der. Jeg er den som gjerne bytter ut vannet på jobb eller undermiddagen med fun light saft. Og det er altså ikke bra i det hele tatt? Hva med te? Jeg har blitt en stor te drikker etter at jeg begynte på lavkarbo.

Øh. Nei. Har du lest innholdsfortegnelsen på fun light-flaska? Det er definitivt ikke bra i det hele tatt å bytte ut rent vann med kjemikalier. Te derimot er noe helt annet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 15:25   #17
roo0sa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 36
roo0sa er på en erverdig vei

Sv: Vann

Jeg har problemer med å få i meg nok vann, er det noe jeg kan bytte det ut med for å få litt mer smak? (utenom agurk og lime osv)

__________________

roo0sa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 16:58   #18
Luca
Juniormedlem
 
Luca sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 22
Luca er på en erverdig vei

Sv: Vann

Hmm, hva med te søtet med litt sukrin, satt kaldt så det blir til iste? Aner ikke om det funker eller om det er godt, bare noe jeg kom på i farta når jeg leste:P Helt good old fashion vann er jo det beste, uten tvil. Lurer på om det bare er en tilvenningssak? Har dere som sier dere ikke klarer å venne dere til vann prøvd det over en lengre periode? Bare undrer

Luca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:47   #19
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Vann

Jeg har også problemer med å få i meg nok vann
Er som Kitt sjelden tørst. Tror nok det er en medvirkende årsak til treg vektnedgang Må skjerpe meg....

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 21:04   #20
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Vann

NAM! VANN!

Drikker omtrent bare vann. Liker ikke kaffe, liker ikke te dersom det ikke står is foran te, ikke farris, saft hører til sjeldenhetene.

Jeg syns nesten det er litt absurd å ikke LIKE vann, men det syns jo folk når jeg sier at jeg ikke liker pinnekjøtt, så det går jo opp i opp

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 21:07   #21
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

En halv liter vann??? Flere ganger om dagen???
Aldri i verden! Da blir jeg kvalm og uvel og går og gulper vann lenge etterpå!
Kaldt vann rett fra kjøleskapet klarer jeg bare så vidt å sippe litt til. Veldig kaldt vann får tennene mine til å gjøre vondt i timesvis!

Bare drikk vannet deres, dere, og la meg drikke det jeg klarer å få i meg! Har jeg bare vann tilgjengelig, blir jeg dehydrert faktisk, for jeg klarer ikke drikke nok av det!

Tiltredes Kitt!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:59   #22
roo0sa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 36
roo0sa er på en erverdig vei

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av Luca, her.

Hmm, hva med te søtet med litt sukrin, satt kaldt så det blir til iste? Aner ikke om det funker eller om det er godt, bare noe jeg kom på i farta når jeg leste:P Helt good old fashion vann er jo det beste, uten tvil. Lurer på om det bare er en tilvenningssak? Har dere som sier dere ikke klarer å venne dere til vann prøvd det over en lengre periode? Bare undrer

Ja, jeg tror nok at det er en tilvenningssak, for har jo tross alt ikke prøvd det over en lengre periode. Og når en har saften tilgjengelig er det så lett å bli fristet. Men jeg får vel bare kaste saftflasken og tvinge meg selv til å drikke vann. Går sikkert bedre om jeg ikke har noe annet

__________________

roo0sa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 12:36   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Jeg er oppvokst med vann servert til alle måltider, så det er ikke det at jeg ikke har prøvd!
Jeg kan drikke opp til en halv liter vann til maten feks, men å drikke vann på tom mage i løpet av dagen, nei, da blir jeg bare uvel og går og gulper vann (akkurat som tran).

Noen liker pinnekjøtt og noen liker vann, noen liker mora, andre dattra og er ikke en mann over 1.90 får han ikke så mye som et blikk av meg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:34   #24
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg er oppvokst med vann servert til alle måltider, så det er ikke det at jeg ikke har prøvd!
Jeg kan drikke opp til en halv liter vann til maten feks, men å drikke vann på tom mage i løpet av dagen, nei, da blir jeg bare uvel og går og gulper vann (akkurat som tran).

Noen liker pinnekjøtt og noen liker vann, noen liker mora, andre dattra og er ikke en mann over 1.90 får han ikke så mye som et blikk av meg!

Sånn er faktisk jeg også - jeg drikker MEST vann til måltid! Har hørt at det ikke er så bra - ? Jeg får ihvertfall i meg nok vann i løpet av en dag på denne måten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 17:20   #25
drodla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vann

Jeg drikker også mye vann, og etter at jeg begynte på lavkarbo (nybegynner) så har jeg tørstet noe enormt. Er det bare i startfasen, eller må jeg regne med å fortsette løpingen mellom vannbeholder og toalett?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann jente20 Ketolysekuren 3 15-02-10 16:55
Vann? Paris Generell diskusjon 14 31-08-09 13:17
Vann mokki Generell ernæringsdebatt 8 13-08-09 05:00
Vann Sostråle Spørsmål og svar 3 25-06-09 13:13
Vann! Kanutten Kosttilskudd 10 22-05-09 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no