Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-07, 13:54   #26
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?

Jepp, absolutt! Kakaopulver har jo bra med antioksidanter, og det er jo bra. Om du ikke liker pulveret til shakes, kan du heller bruke det som bakemix,
evt. kjøpe en burk til MED smak og blande de to slik som jeg gjør, så blir det ikke så søtt.
Jeg bruker boksen med nøytralt soyapulver til baking også da.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 14:06   #27
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Jepp, absolutt! Kakaopulver har jo bra med antioksidanter, og det er jo bra. Om du ikke liker pulveret til shakes, kan du heller bruke det som bakemix,
evt. kjøpe en burk til MED smak og blande de to slik som jeg gjør, så blir det ikke så søtt.
Jeg bruker boksen med nøytralt soyapulver til baking også da.

takktakktakk

da prøver jeg det, må nesten gå å ta en smak snart jeg... får shake meg prøvende frem

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 14:11   #28
Hilde3
Medlem
 
Hilde3 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bærum
Alder: 65
Innlegg: 83
Hilde3 er ny på veien

Sv: Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Jeg bruker proteinshake + fett hver morgen, holder i ca 3 timer før jeg blir sulten. Funker helt fint

Jeg har gjort det i flere år nå, rett og slett fordi jeg ikke har tid eller ork til å tygge frokost klokka 0700 om morran før jobb.

Jeg bruker en blanding så den ikke blir for søt:
Eggprotein m/vaniljesmak + Multipover's soyaprotein nøytral smak.
Fåes på helsekosten begge deler.

Dosering: ca 25 gr. pulver i 2 dl. vann (det blir ca. 20 gr. protein)
+ 2-3 ss. med linfrøolje eller rapsolje eller cocosa ex.virgin eller en annen kaldpresset olje som du liker. Enten blande sammen, eller hver for seg.

Jeg håper du finner ut av det, og finner en måte som passer deg

Samme frokost her! Er kjempefornøyd med denne løsningen. Klarer ikke å få i meg noe annet. Proteinfabrikken har også bra pulver! Lykke til..

__________________








Hilde3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 14:31   #29
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?

takk takk .. skal testes

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg få eksempel på en ukes meny på Atkins induksjon? Summer Spørsmål og svar 7 15-05-10 12:55
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Ukemeny induksjon mofe Induksjonen 3 19-01-05 18:59
Mat&trim Tidligere bruker Trening 5 07-09-04 00:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no