Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo - opptrapping - tilskudd

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-09, 11:14   #1
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Lavkarbo - opptrapping - tilskudd

Nå nærmer målet seg og jeg har ca 6 kilo igjen - BMI sier vel at jeg bør ta litt mer ( ca 1,5 kilo) men er fornøyd om jeg går ned 6 kilo. Startet i september ifjor.

Jeg startet på Skaldeman - ble lei og konverterte til Ketolyse. Der ble det litt mye "erstatninger" og har kjørt Skaldeman igjen en periode.

Nå har jeg tenkt å legge til noen karber (har ligget veldig lavt ( under 10) enda jeg har spist salat, brokkoli, blomkål mm). Sliter litt med å spise utrolige mengder grønnsaker). Kjenner på kroppen at nå må jeg starte å regulere litt. Kommet til det punktet der det lett blir "sprekk" og da vil jeg igang med å tilføre noen karber slik at jeg finner min grense ift vektnedgang/stabilisering.

Har Atikins for Life (dessverre norsk versjon) men ser på vedvarende stigen. Så nå skal jeg forsøke meg på å legge til 5 karb nøtter og se det litt an.

Puuhhhh.... det ble mye - til spørsmålene jeg lurer på:

Jeg er ingen tablett menneske og slet med ketolyse tablettene. Har lest og det er litt diskusjon om hvor mye tilskudd en må tilføre.

Tar en multi vitamin tablett til dagen - Spektro.
Omega 3 - 6- 9 Udo - bruker kapslene (olje smaker gress) 4 stk nå i en periode.
Sliter med magen og har startet med Udos Probiotika

Får i meg fett - for å være sikker har jeg tatt tilskudd av MCT olje eller noen skjeer oliven olje.

Trenger jeg å slenge inn en masse ekstra tilskudd?? Noen erfaringer her?

Dette ble et langt innlegg og jeg vet det er tatt opp før, men tenkte jeg skulle høre med dere som har vært på vedvarende en stund og har erfaring på dette område. Jeg blir litt forvirra av innleggene jeg har lest.
Har ingen spesielle "plager" - annet enn at jeg skal til ny kolestrol måling nå, er spent på resultatet - det lå høyt sist.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilskudd av omega 3 Robyn Kosttilskudd 37 05-03-10 14:31
Hvor rask opptrapping av karber? Elephanta Ketolysekuren 3 08-03-09 22:26
Tilskudd? Mellon Lavkarbo generelt 3 19-11-08 02:43
Noen som er god på vit.tilskudd? nita58 Ketolysekuren 8 07-06-08 22:11
Tilskudd? Viviann Kosttilskudd 4 28-09-06 12:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no