Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tagatose vs sukrin?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-11, 11:58   #1
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Tagatose vs sukrin?

Hva er best? Hva påvirker kroppen minst mtp blodsukkerstigning? hva er mest naturlig og hva er et søtningsstoff? Trenger å se en god punktliste av en eller annen slag...?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:10   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Taglitose vs sukrin?

http://www.diabetes.no/S%C3%B8tnings...r.9UFRvO2X.ips

Taglitose står vel ikke på denne lista. Men står sikkert på nettsiden du kjøpte den?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:12   #3
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Taglitose vs sukrin?

har ikke kjøpt enda... vil ikke bruke masse penger på noe jeg ikke vet hva er..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:20   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Taglitose vs sukrin?

Da står det sikkert på nettsiden du enda ikke har kjøpt den fra!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:50   #5
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Taglitose vs sukrin?

Næringsinnhold pr. 100 g:
Energi: 175 kcal (effektivt 88 kcal, da Tagatesse brukes i halv mengde av vanlig sukker)
Protein: 0,0 g
Karbohydrater: 79,8 g
- herav Tagatose 39,9 g
- herav sukkeralkoholer 39,9 g
Fett: 0,0 g
Kostfiber: 20,1 g


Tagatesse er et strøsukker basert på Tagatose, og er ideelt til baking og matlaging. Det kan også brukes på yoghurt eller frokostblanding, til varme og kalde drikker, eller alle steder du ellers ville ha brukt vanlig sukker. I motsetning til mange sukkererstatninger kan Tagatesse karamelliseres, slik at bruksområdet utvides enda mer. Tagatesse har ingen kjølende effekt slik noen sukkeralkoholer kan ha. Bruk halv mengde av vanlig sukker, ettersom Tagatesse er dobbelt så søtt.

Tagatesse bør oppbevares i en godt forseglet boks. Det er viktig at Tagatesse ikke kommer i kontakt med fuktighet (varm damp, en våt skje osv.), ellers har det en tendens til å danne klumper eller bli hardt.

Noen enkle tips for vellykket baking med Tagatesse:
* La bakverket stå i ovnen litt lengre på litt lavere temperatur (f.eks 160 °C).
* Om bakverket ser ut til å bli litt for brunt, kan det med fordel dekkes med bakepapir de siste 10 minuttene i stekeovnen.

Ingredienser: Tagatose (39,9%), isomalt (39,92%), fiber: inulin og oligosakkarider, sukralose (0,02%)
Kan virke avførende ved stort inntak.

sukrin:
Sukrin – et sunt og naturlig alternativ til sukker

Ønsker du å redusere sukkerforbruket ditt, men vil unngå kunstige søtstoffer?
Da er Sukrin et godt alternativ.

  • Null kalorier
  • Skader ikke tennene
  • Smaker og ser ut som sukker
  • 100% naturlig – finnes i bl.a. frukt
  • Gir ingen blodsukkerstigning (null GI)
  • Virker som antioksidant i kroppen
Søtt uten kalorier og karbohydrater

Sukrin er den eneste naturlige sukkererstatningen som har null kalorier. Sukrin inneholder ingen karbohydrater som tas opp av kroppen, og er perfekt for de som går på lavkarbodiett. Med Sukrin kan alle nyte søtt i hverdagen med god samvittighet.
Ingen blodsukkerstigning – null GI

Studier viser at Sukrin ikke påvirker blodsukker- eller insulinnivået i kroppen. Ved å kombinere Sukrin med FiberFin og mandelmel kan du oppnå enda lavere blodsukkerbelastning på maten du spiser. Sukrin kan ha en gunstig effekt ved ADHD og candidadiett.
100% trygt og naturlig

Undersøkelser viser at 94% av alle nordmenn er opptatt av å begrense sitt sukkerinntak. Samtidig er mange skeptiske til de kunstige søtstoffene. Sukrin er et 100 % naturlig produkt uten tilsetningstoffer, basert på sukkeralkoholet Erythritol. Erythritol finnes naturlig i blant annet pærer, meloner og sopp.
Sukrin blir framstilt ved en naturlig gjæringsprosess (fermentering), hvor man bruker druesukker som råstoff. Dette er samme metode som brukes for å lage blant annet vin og yoghurt.

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:51   #6
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Taglitose vs sukrin?

Sukrin er best?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 12:51   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Taglitose vs sukrin?

Jeg er i vertfall fornøyd med sukrin

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 13:10   #8
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Taglitose vs sukrin?

Jeg har begge deler i skapet, men forløpig er de uprøvd. Skal teste ut på kake til jul.
Men tagatose har vel en GI på 2, og det er jo ikke dårlig

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 14:24   #9
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Taglitose vs sukrin?

Jeg skal teste ut Tagatesse bare for å se om det funker til enkelte ting Sukrin ikke funker til.

Likte sjokoladen jeg kjøpte en gang som var søtet med tagatose. Funket bedre enn maltitol i alle fall. Og er vel ingen som selges i Norge som er søtet med sukrin enda.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 06:55   #10
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Tagatose vs sukrin?

Ser at Tagatesse inneholdt bare halvparten tagatose, og resten isomalt...

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 06:59   #11
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Tagatose vs sukrin?

http://lowcarbdiets.about.com/od/wha...aralcohols.htm

Her er isomalt listet. Har alltid lurt på hvorfor sorbitol og xylitol har vært mer sett på med skepsis her inne, enn maltitol forresten.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 10:18   #12
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tagatose vs sukrin?

Jeg hr brukt en del tagatose, og syns det har en fin og naturlig smak. Spesiellt til f.eks lavkarbosjokolade
Når jeg baker kaker, så blander jeg sukrin og tagatose, så unngår jeg den kalde smaken til sukrin.

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 14:20   #13
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose vs sukrin?

Jeg har også lurt på å kjøpe Tagatesse, særlig fordi de skryter av at det karamelliseres. Kunne tenkt meg å prøve en lavkarbo creme brulee - favorittdesserten min

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:02   #14
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: Tagatose vs sukrin?

Har kjøpt det nå, men ikke prøvd. Har også kjøpt den mørke sjokoladen som er søtet med T. Kanskje muligheter å få til en god Pavlova. Eller så kan det kanskje være godt til noe godis. Kjøpt på Sundgodt.

__________________
Tiki
xxxxxxx

Sist redigert av Tiki : 14-11-11 kl 22:31.
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:19   #15
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

http://lowcarbdiets.about.com/od/wha...aralcohols.htm

Her er isomalt listet. Har alltid lurt på hvorfor sorbitol og xylitol har vært mer sett på med skepsis her inne, enn maltitol forresten.

Det har i grunnen alltid jeg også lurt på og enda mer lurer jeg nå når jeg ser denne listen. Mener å ha hørt/lest at Xylitol og sorbitol taes opp i tarmene på en annen måte og påvirker dermed blodsukkeret mer? Mener at det står noe i ketolyseboka om dette??

Selv skal jeg teste tagatosen for jeg er ikke så glad i sukrin. Har prøvd den mørke sjokoladen med T og den var veldig god. Har også kjøpt syltetøyet men ikke fått testet det ennå

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 22:32   #16
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose vs sukrin?

Eg har brukt tagatesse en del, og er veldig fornøgde med det som søtningsmiddel. Eg merkar ingenting på kroppen når eg spiser mat som er søta med tagatesse, so då vil eg tru at det ikkje påvirkar blodsukkeret i nevneverdig grad. Spiser eg ett kakesykke søta med vanlig sukker, blir eg dårlig, kjenner virkelig at blodsukkeret mitt stiger (lenge sida sist no, for det orkar eg ikkje utsette meg for meir).
Når en bakar kaker med tagatesse blir kakene saftigare enn når eg brukar sukrin, og kakene får en søtsmak som er lik den med sukker.
Og en brukar mindre fordi den har en meir konsentrert søtsmak.
Eg laga ei bløtkake i går, og då hadde eg 40 g tagatesse i botnen, og det var søtt nok Oppskrift på den kaka.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 00:05   #17
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Har kjøpt det nå, men ikke prøvd. Har også kjøpt den mørke sjokoladen som er søtet med T. Kanskje muligheter å få til en god Pavlova. Eller så kan det kanskje være godt til noe godis. Kjøpt på Sundgodt.

Jeg har laget pavlova. Brukte 1 dl sukrin og 1 dl tagatose (grunnoppskrifta sier 2,5 dl sukker) Den ble veldig god og helt lik vanlig pavlova.

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 06:58   #18
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Re: Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Jeg har laget pavlova. Brukte 1 dl sukrin og 1 dl tagatose (grunnoppskrifta sier 2,5 dl sukker) Den ble veldig god og helt lik vanlig pavlova.

Det skal definnitivt prøves. Jeg har prøvd en gang tidligere. Tror det da var bare sukrin, og den fikk jeg ikke til. Men her er nye muligheter. Takk for tipset

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:03   #19
Babycherry
Medlem
 
Babycherry sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 120
Babycherry er på en erverdig vei

Sv: Tagatose vs sukrin?

Det står at det kan virke lakserende ved stort inntak.. Noen som har merket noe av det? Håper det ikke har samme virkning som maltitol ihvertfall for jeg kunne tenkt meg å prøve det siden jeg ikke er så glad i kaldsmaken av sukrin..

Babycherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:18   #20
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tagatose vs sukrin?

Supert tråd, jeg har ingenting å bidra med selv.
Har lurt på det samme, men ikke fått satt meg inn i det.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 13:56   #21
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av Babycherry, her.

Det står at det kan virke lakserende ved stort inntak.. Noen som har merket noe av det? Håper det ikke har samme virkning som maltitol ihvertfall for jeg kunne tenkt meg å prøve det siden jeg ikke er så glad i kaldsmaken av sukrin..

Jeg merket ikke noe nevneverdig til det. Spiste ganske mye av den mørke sjokoladen søtet med T uten at jeg merket noe særlig, hadde jeg spist tilsvarende av Cavalier som er søtet med M hadde jeg fløyet rundt som en gassballong utav kontroll

Selvfølgelig vil det vel være individuelle forskjeller her også, none reagerer mer på malitol enn andre. Det finnes de som opplever kraftige reaksjoner på sukrin også, men det virker som om flere har toleranse for det. Selv har jeg ikke opplevd å reagere noe særlig på bakverk med sukrin og håper dette er tilfelle med T siden det karamelliseres og dermed burde gi bedre kaker

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 20:50   #22
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Eg har brukt tagatesse en del, og er veldig fornøgde med det som søtningsmiddel. Eg merkar ingenting på kroppen når eg spiser mat som er søta med tagatesse, so då vil eg tru at det ikkje påvirkar blodsukkeret i nevneverdig grad. Spiser eg ett kakesykke søta med vanlig sukker, blir eg dårlig, kjenner virkelig at blodsukkeret mitt stiger (lenge sida sist no, for det orkar eg ikkje utsette meg for meir).
Når en bakar kaker med tagatesse blir kakene saftigare enn når eg brukar sukrin, og kakene får en søtsmak som er lik den med sukker.
Og en brukar mindre fordi den har en meir konsentrert søtsmak.
Eg laga ei bløtkake i går, og då hadde eg 40 g tagatesse i botnen, og det var søtt nok Oppskrift på den kaka.

mmm, mange fristende oppskrifter i bloggen din, skal nok prøve de ut etterhvert. Må bare få kjøpt tagatesse først. Kan man kjøpe det på helsekost, eller er det bare på nettet?

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 21:31   #23
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av frøken, her.

mmm, mange fristende oppskrifter i bloggen din, skal nok prøve de ut etterhvert. Må bare få kjøpt tagatesse først. Kan man kjøpe det på helsekost, eller er det bare på nettet?

Tusen takk

Eg har masa på min helsekost, sunkost, og dei har tatt det inn her i bygda
Det hjelper å mase

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 21:32   #24
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av Babycherry, her.

Det står at det kan virke lakserende ved stort inntak.. Noen som har merket noe av det? Håper det ikke har samme virkning som maltitol ihvertfall for jeg kunne tenkt meg å prøve det siden jeg ikke er så glad i kaldsmaken av sukrin..

Eg har ikkje merka noke til oppblåsthet Eg brukar berre tagatesse som søting.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 15:02   #25
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Tagatose vs sukrin?

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Tusen takk

Eg har masa på min helsekost, sunkost, og dei har tatt det inn her i bygda
Det hjelper å mase

Ok, får mase da skjønner jeg

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tagatose - søtningsmiddel Livlys Spørsmål om matvarer og oppskrifter 59 29-12-13 00:35
Tagatose Bik Lavkarbo generelt 4 29-09-11 19:14
Tagatose Suann Lavkarbo generelt 9 24-08-11 11:42
Produktene fra Tagatose.. misslinda Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 05-08-11 11:10
Sukrin smilefjes:) Ketolysekuren 1 14-10-10 18:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no