Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Helsekost-butikken i Charlottenberg (senteret)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-11, 21:57   #1
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Helsekost-butikken i Charlottenberg (senteret)

Hei.

Vil bare komme med en liten heads up (og en oppfordring) hvis det er andre lavkarbere som skal handle der - de har nok ikke helt peiling på alt de snakker om. Jeg var innom der før jeg skulle begynne på ketolyse, og ba om å få johannesbrødkjernemel. Fikk med meg det som skulle vise seg å være johannesbrødpulver. (carobpulver). Funket ikke helt som det skulle, merkelig nok. Var innom der forrige lørdag, og da hadde de satt opp et skilt under carobpulveret, om at det var JBKM. Jeg snakket med ene dama som jobber der for å gjøre henne oppmerksom på at det ikke er det samme, men hun var ikke interessert i å høre på meg, selv om jeg prøvde å forklare det flere ganger. Tror det kan være greit å være sikker på at man får det man faktisk ber om der inne...

Supert om flere som er innom der kan gjøre henne, og de andre, oppmerksomme på forskjellen, kanskje det synker inn om vi sier det nok ganger. Kjedelig om man gjør bomkjøp pga. teit personale... Vurderer forresten å sende mail til butikken med noen linker på nett, kan det ha noe for seg kanskje?

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 08:40   #2
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Helsekost-butikken i Charlottenberg (senteret)

De som jobber der er rett og slett inkompetente!!! Var derfor noen uker siden, de har virkelig ikke skjønt hva lavkarbo er. De mente også at protein ikke tas opp i kroppen uten mengder med karbo.

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helsekost - nettside fra USA cillesnuppa Generell diskusjon 7 29-03-15 16:10
Fiberhusk i Charlottenberg? Serenio Spørsmål og svar 2 10-01-10 21:23
Helsekost spm. B1 / Thiamine Aline Generell ernæringsdebatt 7 25-03-08 01:10
HELSEKOST- tips!!? Hyper Spørsmål og svar 22 27-10-06 19:21
kypros- helsekost Siljevanilje Generell diskusjon 0 03-05-06 19:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no