Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Denne kuren er genial!!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-05, 08:41   #1
konepone
Medlem
 
konepone sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo, men snart Flateby
Alder: 49
Innlegg: 172
konepone er en juvelkonepone er en juvelkonepone er en juvel

Denne kuren er genial!!!

Har prøvd alle slankekurer under sola, men fikser ikke det å veie brødskivene mine (a la Grete Roede), drikke usmakelige shaker (a la Cambridge og Nutrilett) eller planlegge ethvert måltid hver dag. På denne kuren spiser jeg det jeg liker, har fått masse overskudd, er lettere til sinns og raser ned i vekt - fy søren, jeg er kjempeimponert. (Det kan jo selvsagt hende at pipen får en annen låt dersom jeg blir stående på stedet hvil mht vekt....men jeg er en optimist )

Håper alle ketolysere og alle andre koselige jenter (og gutter) i dette forumet får en flott dag!
Ville egentlig bare skryte litt av denne kuren, ikke noen annen grunn for dette innlegget!

__________________
KONEPONE til mannbrann




Vi åler oss sakte nedover.........



konepone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 08:43   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

For et sprudlende og optimistisk innlegg sånn på morraskvisten! Man blir jo inspirert av sånt. Flott at du trives så bra med denne dietten!

  Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 09:01   #3
RAGNA
Medlem
 
RAGNA sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Trondheim
Innlegg: 196
RAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snillRAGNA er virkelig snill

Så fint at kuren funker så bra for deg!!

__________________
Hilsen karboelsker'n Ragna
BMI ved start: 37
BMI nå: 35
Vektnedgang til nå: 6,6 kg
RAGNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ragnas psyko-lavkarbo diett :-) Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 09:12   #4
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av konepone

Har prøvd alle slankekurer under sola, men fikser ikke det å veie brødskivene mine (a la Grete Roede), drikke usmakelige shaker (a la Cambridge og Nutrilett) eller planlegge ethvert måltid hver dag. På denne kuren spiser jeg det jeg liker, har fått masse overskudd, er lettere til sinns og raser ned i vekt - fy søren, jeg er kjempeimponert. (Det kan jo selvsagt hende at pipen får en annen låt dersom jeg blir stående på stedet hvil mht vekt....men jeg er en optimist )

Håper alle ketolysere og alle andre koselige jenter (og gutter) i dette forumet får en flott dag!
Ville egentlig bare skryte litt av denne kuren, ikke noen annen grunn for dette innlegget!

Så flott Konepone! Hvor lenge har du vært på kuren?

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 09:54   #5
pysa
Ubekreftet Medlem
 
pysa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Telemark
Alder: 47
Innlegg: 104
pysa er ny på veien

Så flott! Lykke til videre!

__________________
PYSA









pysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 11:42   #6
konepone
Medlem
 
konepone sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo, men snart Flateby
Alder: 49
Innlegg: 172
konepone er en juvelkonepone er en juvelkonepone er en juvel

Hei BeGod!!

Opprinnelig lagt inn av Begod

Så flott Konepone! Hvor lenge har du vært på kuren?

Skal vi se... jeg har vært på kuren i *regne, regne* 2 uker og 3 dager. Begynte en tirsdag av alle dager, men har veiedag på søndager. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger - er så glad for at jeg fant dette forumet!!!

__________________
KONEPONE til mannbrann




Vi åler oss sakte nedover.........



konepone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 12:00   #7
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Så flott at det går så bra for deg! Og du har jo gått ned masse..Klapp,klapp.

Sikkkelig flink både du og kuren..(som ja,er den beste i verden)

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 17:16   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du har vært kjempeflink sjøl og da !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Håper på svar på spørsmåla mine. Ligner denne Atkinson eller Lindbergs diett? Liva Andre dietter 11 25-01-05 19:13
Denne likte jeg! nalana Generell diskusjon 3 10-08-04 23:06
Noen som har kjenskap til denne boka? Solstråle Lavkarbobøker 2 27-05-04 10:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no