Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Skaldeman til Oslo i november

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-06, 13:50   #1
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill
Exclamation

Skaldeman til Oslo i november

Hei alle sammen

Sten Sture Skaldeman kommer til Oslo 16. - 18. november. Vi skal ha et eller to arrangementer på Alternativmessen, som går av stabelen denne helgen.

Vi forsøker også å få til noen intervjuer, så hvis du har et forslag til vinkling, kanskje du har en personlig historie om vektnedgang e.l., - ta gjerne kontakt med meg! (På Privat Melding, eller mail: jan@lillemaane.no)

Jeg kommer tilbake med mer informasjon etterhvert som vi nærmer oss.

--- mvh Jan M

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:37   #2
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill
Lightbulb

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Da har jeg klokkeslettene klare for alternativ/helsemessen. Here goes:

Fredag 17. november kl 17.00
Spis deg ned i vekt. Lett med fett - endelig slank.
Foredragsholder: Journalist Sten S. Skaldeman


Den svenske journalisten Sten Sture Skaldeman måtte gå ned i vekt,
men ingen dietter hjalp. Så bestemte han seg for å eksperimentere litt, og det angrer han ikke på, han gikk ned 60 kg etter at han sluttet å telle kaloriene, men heller gikk på en selvkonstruert diett bestående hovedsakelig av naturlig fett og mye protein. Nå veier han det samme som han gjorde som 40-åring. Han deler erfaringene sine og kommer med råd til andre i boken SPIS DEG NED I VEKT. Dette blir et morsomt og underholdende foredrag om slanking, der du kan få svar på dine spørsmål.


Lørdag 18. november kl 14.00
Spis deg ned i vekt. Lett med fett - endelig slank.
Journalist Sten Sture Skaldeman i samtale med lege Katarina Lien fra 4M-klinikken i Oslo. Den svenske journalisten Sten Sture Skaldeman måtte gå ned i vekt, men ingen dietter hjalp. Så bestemte han seg for å eksperi-mentere litt, og det angrer han ikke på, han gikk ned 60 kg etter at han sluttet å telle kaloriene, men heller gikk på en selvkonstruert diett bestående hovedsakelig av naturlig fett og mye protein. Nå veier han det samme som han gjorde som 40-åring. Han deler erfaringene sine og kommer med råd til andre i boken SPIS DEG NED I VEKT.

Lege Katarina Lien tar utgangspunkt i Skaldemans erfaringer i sitt eget arbeid innen forebyggende medisin. Lien har tidligere jobbet sammen med Fedon Lindberg, nå har hun praksis på 4m klinikken i Oslo.

----------------
Jeg jobber også med et arrangement på torsdags ettermiddag, men det er foreløpig ikke avklart. (Det vil ikke være på alternativmessen, men trolig i Oslo Sentrum.)

Hjertelig velkommen alle sammen - både Skaldeman-ere og andre lavkarbo-ister!

// Hilsen Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:07   #3
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Takk for info! For de som lurer (som jeg gjorde ) på hvor messa holdes, så følger linken her: http://www.altnett.no/messene/3203

Kan dette kobles med et lavkarbo-Oslo-treff kanskje?

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 00:05   #4
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Stemmer FOR Oslo-treff

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:43   #5
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Vi kunne kanskje lage et lavkarbo-arrangement torsdag 16.11?
Hvem kunne være med på å arrangere noe sånt?

Jobber litt med media om dagen, så hvis noen har gode Skaldeman-caser - send meg en PM! // Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:18   #6
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Jeg blir gjerne med på et lavkarbo-arrangement i Oslo sentrum 16. november. Har sendt deg en PM jeg.

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:39   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Alltid skal alt være i Oslo. :sutre:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 17:03   #8
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Kul att Skaldeman kommer hit! Satt just och tittade på programmet för Alternativmässan men såg inte den punkten! Absolut värt ett besök!

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 19:27   #9
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman til Oslo i november

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Alltid skal alt være i Oslo. :sutre:

*Sutrer sammen med Iset*

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no