Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-14, 22:02   #2701
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hedda, for det det er verdt, jeg hadde ventet. Det er vel litt bortkastet penger når du ikke kan yte maks?

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 22:12   #2702
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Hedda, for det det er verdt, jeg hadde ventet. Det er vel litt bortkastet penger når du ikke kan yte maks?

Ja, sant det. Det er jo svindyrt med PT, dumt å sløse bort timene jeg har betalt for. Jeg tror jeg venter til jeg er i Fase 2 da, da går det sikkert bedre. Får se an litt.

Trener du?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 22:24   #2703
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Hedda, for det det er verdt, jeg hadde ventet. Det er vel litt bortkastet penger når du ikke kan yte maks?

Signerer dette! Gi kroppen litt tid til å omstille seg til nye energikilder!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 00:23   #2704
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, svarte at jeg skulle vente litt, at jeg tar kontakt etterhvert.

I dag gikk jeg en mil tilsammen på tur, det er jo litt mosjon i det og.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 00:55   #2705
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Trener du?

Ikke nå, prøver å gå en del og skal være med på et ryggparti med moderat trim. Jeg begynte å trene litt hardere i fase 2 i forrige runde og etterhvert trente jeg styrke ca tre ganger i uken. Tror jeg kommer til å gjøre det samme nå; jeg venter til fase to med store utfordringene. Da har jeg også lyst til å prøve noen timer med PT etterhvert for å få bedre treningsutbytte.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 01:05   #2706
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Ok. Godt å høre det går greit med trening i fase 2.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 16:16   #2707
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Nå har jeg smakt risottoen for første gang. Ugh, ikke så snasent, men fikk det ned. Kunne vært verre og kunne definitivt vært bedre.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 19:15   #2708
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

En liten tanke... kanskje vi som er aktive nå på nyåret av nye og gamle ED-brukere skulle presentere oss for hverandre? Det hadde vært hyggelig å vite litt mer om hver enkelt. Jeg kan godt begynne.

Jeg er 51 år ung, gift og har tre voksne barn og ett barnebarn på 2 år. Jeg har alltid vært stor og kraftig, men de siste 20 årene har jeg vært fet m.h.t BMI. Min første slankekur gjennomførte jeg som trettenåring og gikk ned ca 15 kg fra 68 kg til 53 kg. Jeg la jo gradvis på meg etterhvert og fant vel en trivselsvekt på rundt 67 kg i begynnelsen av tyveårene. Så kom barna og trivselsvekten ble etterhvert 72. Så seg det bare på. I tredveårene min gjennomførte jeg en Grete Rohde slankekur og gikk ned hvertfall 25 kg etter hva jeg kan huske. Men det seg jo på igjen...... Jeg prøvde lavkarbo en liten periode (tror det var 10 dager ) men gikk ikke ned på dette kostholdet. (Jeg vet jo, etter å ha lest her på forumet, at det kunne ha endret seg.)

De siste 8-9 årene har jeg gått på overvekt og diabetesklinikken på Pilestredet. Der fikk jeg veiledning og metformin mot min da oppdagede insulinresistens. Dagen jeg kom dit veide jeg litt i underkant av 120 kg og det har jeg hvertfall aldri overskredet, men vekten svingte mellom 106 og 117 kg.

I fjor la de ned dette tilbudet og jeg henvendte meg til fastlegen min for å få hjelp. Han anbefalte meg ED på det varmeste, men jeg var litt skeptisk. Jeg syntes det hørtes veldig drastisk ut og jeg var dritt lei (unnskyld uttrykket) slanking og å gå å være sulten. Jeg la om til Lindbergs kosthold, men vekten rikket seg ikke i riktig retning, så jeg satt meg et mål for våren; hvis jeg ikke nådde det skulle jeg prøve ED.

Jeg nådde jo ikke dette målet som dere sikkert skjønner og det merkelige var at plutselig var jeg mentalt klar for ED og motivasjonen var på topp. Jeg startet 16 juli og har siden den gang sakte og sikkert gått ned 24 kg. Jeg har vært mye sulten, men egentlig har det gått veldig greit. Jeg går jo ikke lett ned, så dette har vært effektivt. De første dagene satt jeg pal på dette forumet og leste blant annet hele denne tråden. Det hjalp meg mye i begynnelsen, men det har jo ikke vært så mye liv her i høst. Håper det har endret seg nå.

Jeg kan kanskje føye til at målet mitt i denne omgangen er å gå ned minst 40 kg og i dag har jeg ca 16 igjen. Men jeg må se det an når det nærmer seg hva som er riktig for meg nå. I tillegg er målet å trene og bli i god form.

Ja det var min historie.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 00:03   #2709
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Dette var et spennende innspill Wowo. Jeg må tygge litt på presentasjonen min, så kommer jeg tilbake med et innlegg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 20:55   #2710
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er 35, bor i Oslo med sønn (11) og hund.

Gikk på ED for ca seks år siden. Dette fordi jeg i årene før hadde gått opp en del i vekt, og legen min mente det kom av diverse hormonproblemer. ED-dietten skulle få hormonene i balanse, og en hyggelig bivirkning ville være at jeg gikk ned i vekt. Det gjorde jeg også, men kun 7 kilo. Jeg husker jeg slet fælt med dietten sist, likte omtrent ikke noe og sto og brakk meg mens jeg presset ned middagen. Jeg husket det som at jeg fulgte dietten til punkt og prikke sist, men etter å ha lest i dagboken jeg skrev da, ser jeg at det gjorde jeg ikke. Det var noe smågreier hist og her, og jeg holdt ikke ut begge månedene jeg skulle gått på fase 2. Men jeg husker jeg følte meg bedre etter perioden, hadde ikke så mange av de ubehagelige greiene hormonplager gir, var glad for å ha gått ned i vekt, selv om jeg gjerne skulle gått ned mer.

Et års tid etter havner jeg i en trafikkulykke. Det kunne gått mye verre, men etter dette har jeg hatt mye smerter hver dag. Og jeg har måttet gå ned i stilling på jobben, da jeg kun makter 50%. Dette gjorde meg deprimert og redd for fremtiden, og dette med mat orket jeg bare ikke å ta like mye hensyn til lenger. Derfor gikk jeg opp i vekt igjen.

Nå har jeg bestemt meg for at 2014 skal bli et år i sunnhetens tegn for min del. Jeg er ikke deprimert lenger, jeg har fått en del på stell som gjør at framtiden ikke ser så mørk ut lenger. Jeg er fortsatt lei meg fordi jeg kun kan arbeide redusert, men jeg jobber med å kvitte meg med skammen og sorgen over det.

Jeg har fortsatt utfordringen med at jeg har mye smerter og ofte migreneanfall, men det er en del av livet mitt nå, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at dette ikke skal gjøre at jeg må veie mer enn jeg ønsker "bare" på grunn av det.

Jeg er på dag 5 i Eurodietten nå. Det går mye bedre enn forrige gang. Dette selv om jeg tilfeldigvis har blitt syk denne vinteren. Jeg blir aldri syk! Men fikk influensa i desember, deretter infeksjon og infeksjonsutløst astma. Sistnevnte sliter jeg med å bli kvitt. Har veldig lyst til å falle tilbake til gamle vaner og spise junk og ulovligheter når jeg er syk, bruke det som trøst. Men nei, det får jeg ikke lov til av meg selv. Så det er bare å holde ut.

Jeg tør ikke sette det målet som gjør at jeg hadde blitt 100% fornøyd når det kommer til vekta, så jeg har nå satt 10 kilo som et mål. Bare det føles helt utopisk å skulle oppnå, men jeg håperhåperhåper jeg greier det. Jeg skal gjøre mitt beste! Klarer jeg å gå ned det, vil jeg sette et nytt mål for meg selv.

Jeg er glad jeg har dere andre ED-folkene her inne å snakke med om diett og vekt, for det er jo egentlig et dørgende kjedelig tema, så jeg prøver å spare venninnene mine for det til en viss grad. Her inne kan man jo bare hoppe over det man ikke gidder lese - veldig greit.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-01-14, 21:58   #2711
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hvordan går det med dere, folkens?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 12:04   #2712
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg var ganske slank frem til jeg var ca. 35 år. Jeg er ganske lav, 158 cm og pleide å ligge rundt 50 kg. Etter 35 år begynte vekten sakte, men sikkert å øke på. I og med at jeg senere fikk påvist insulinresistens, regner jeg med at problemene med insulinet startet da. Det forsto jeg ikke den gang og visste ikke riktig hvordan jeg skulle forholde meg til vektoppgangen. Forsøkte å slanke meg ved å bli vegetarianer, noe som var det dummeste jeg kunne gjøre sett i lys av insulinresistensen. Fulgte også statens anbefalinger om et sunt kosthold og på forskjellige måter slanket jeg meg oppover i vekt til jeg stoppet på ca. 72 kg i 2004. Gav da opp dietter og begynte å trene. Styrke og kondisjon på helsestudio. Gikk bare ned et par kilo og satte inn en massiv "kur" med å spise sunt, noe liknende Lindberg og begynte med mer omfattende trening. Gikk ikke ned så mye i vekt, men reduserte en del cm.

Snublet over Ketolysekuren på Meny i 2008. Det var relativt effektivt i begynnelsen, men over tid økte vekten til tross for et strengt kosthold.
Begynte på eurodiett i 2010 og etter 1/2 år var vekten nede i 59,7 kg. Etter å ha sluttet med ED prøvde jeg meg på et Lindbergliknende kosthold, da rant alle kiloene sakte men sikkert på igjen. Prøvde først på ny ketolyse, men fikk det ikke til å fungere. Siden Eurodiett hadde fungert før, startet jeg opp igjen med ED i august 2013. Startvekten var da 76,3 kg. Jeg har nå gått ned nesten 10 kg og har igjen 6 - 7 kg før jeg skal stoppe.

Jeg synes det er relativt enkelt å gå ned i vekt på eurodiett. Det er liksom bare å holde ut. Men denne gangen er jeg smertelig klar over at den virkelige jobben for meg starter når ED-kuren er ferdig. Fase 4/vedlikehold blir den største utfordringen for meg. Det var det jeg ikke fikk til forrige gang.

Forrige gang jeg var på ED, hadde jeg ganske høye verdier på insulinresisten. Denne gangen er verdiene nærmet seg normalen. Ifølge Forusakutten skyldes bedringen i insulinfølsomheten at jeg har vært flink til å trene de siste årene. Så da får jeg bare fortsette med det og håpe på at det kan hjelpe meg når jeg skal over på vedlikehold.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 14:47   #2713
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hva slags kosthold ser du for deg når Eurodietten er over, Pearl?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 16:22   #2714
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg tenker jeg skal være veldig nøye med å gå gjennom alle fasene, 3 A, B og C og så 4 etterpå. Fase 4 er vel egenlig Lindberg. For å gradvis se hva jeg tåler av karbohydrater. Jeg skal fortsette å gå på Forusakutten, om ikke annet så for å gå til kontroll et par ganger i året. Hvis vekten begynner å gå opp igjen tenker jeg at jeg raskt skal tilbake til fase 3A og begynne tilvenningen på ny.
Jeg tror det er viktig for meg å fortsette treningen for å bedre insulinfølsomheten så jeg etterhvert kan tåle litt karbohydrater. Det er iallefall planen, så får vi se hvordan det går i praksis.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 16:38   #2715
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Det høres jo veldig lurt ut. Jeg håper så inderlig jeg slipper å gå på Eurodiet igjen, så vil gjerne klare det denne gangen.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 17:24   #2716
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg tenker jeg skal være veldig nøye med å gå gjennom alle fasene, 3 A, B og C og så 4 etterpå. Fase 4 er vel egenlig Lindberg. For å gradvis se hva jeg tåler av karbohydrater. Jeg skal fortsette å gå på Forusakutten, om ikke annet så for å gå til kontroll et par ganger i året. Hvis vekten begynner å gå opp igjen tenker jeg at jeg raskt skal tilbake til fase 3A og begynne tilvenningen på ny.
Jeg tror det er viktig for meg å fortsette treningen for å bedre insulinfølsomheten så jeg etterhvert kan tåle litt karbohydrater. Det er iallefall planen, så får vi se hvordan det går i praksis.

Jeg synes det høres ut som en veldig bra plan. Jeg tror nok at jeg er nødt til å gjøre noe tilsvarende. Det er jo så viktig at vi får beholde resultatene av den gode jobben vi har gjort!

Treningen er ikke bare viktig for insulinfølsomheten, styrketrening påvirker også forbrenningen og apetitten.

Bare for å skryte litt.... i dag har jeg for første gang på leeeeeenge en BMI på under 30, det vil si at jeg faktisk bare er overvektig. Og jeg har gått ned drøye 25 kg; så dobbelt merkedag i dag.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 17:26   #2717
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

J
Bare for å skryte litt.... i dag har jeg for første gang på leeeeeenge en BMI på under 30, det vil si at jeg faktisk bare er overvektig. Og jeg har gått ned drøye 25 kg; så dobbelt merkedag i dag.

Så fantastisk! Kjempebra jobba, altså!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 18:40   #2718
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

J
Bare for å skryte litt.... i dag har jeg for første gang på leeeeeenge en BMI på under 30, det vil si at jeg faktisk bare er overvektig. Og jeg har gått ned drøye 25 kg; så dobbelt merkedag i dag.

Sååååå flott. Du har gjort en kjempejobb. :imponert:

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 18:49   #2719
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Så fantastisk! Kjempebra jobba, altså!

Tusen takk, deilig med litt skryt. (Ikke bare selvskryt).

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Sååååå flott. Du har gjort en kjempejobb. :imponert:

Tusen takk, det er nesten litt uvirkelig for meg også. Ser stadig vekk på speilbildet mitt i forbifarten og kjenner meg nesten ikke igjen.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 22:51   #2720
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Dere med hormonubalanser, hvordan reagerer dere på soyaen i produktene? Etter hva jeg har forstått red et veldig mye soya i mange av dem?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 22:54   #2721
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er jo en diett som skal stabilisere hormonene, og for meg funker det bra. Vet ikke om det er mye soya i produktene, jeg? Vet en av tingene du kan velge er soyanøtter, ellers har jeg ikke satt meg veldig inn i hva det andre inneholder.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:02   #2722
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg klarer ikke å få til "hot cocoa drink" uten å få ekle klumper. Hvordan får dere det til?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:37   #2723
andreas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 48
andreas er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg klarer ikke å få til "hot cocoa drink" uten å få ekle klumper. Hvordan får dere det til?

Shake'ern funker. Blir best i en slik shake'er jeg har med "rist" under lokket. I kopp med bare skje eller gaffel lar ikke alt seg løse opp.
Sliter veldig med de ekle klumpene i suppene.

Dem er ikke gode å tygge på ihvertfall

andreas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 21:39   #2724
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg bruker stavmikser til alle ED-produktene som kommer i pulverform, men den drikken der har jeg ikke testet ennå.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:00   #2725
andreas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 48
andreas er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Jeg bruker stavmikser til alle ED-produktene som kommer i pulverform, men den drikken der har jeg ikke testet ennå.

Takk for tipset med stavmikser Egentlig en opplagt løsning.

Det er verre når man ikke er hjemme. Ristet for harde livet, men ender med enkelte klumper det er umulig å klemme istykker med skje/gaffel.

andreas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 23:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 15:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 13:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 01:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no