Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Verdens beste lavkarbobrød?

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-10, 22:12   #76
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Opprinnelig lagt inn av bolleboll, her.

Hei
Denne må jeg prøve. Jeg synes nøttebrøet er godt men det hadde vært fint med variasjon

Tusen takk for oppskriften, Impulsiw! Bakte det i dag, og det var helt nydelig. Jeg pleier alltid å mislykkes med baking,men dette ble perrfekt på en uperfekt dag. Så det ble et hurrarop som jeg trengte!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 11:31   #77
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 21:57   #78
Heksa
Medlem
 
Heksa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 54
Heksa er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Et lite spørsmål (noe sent, siden brødet allerede står i ovnen) men det er riktig at det skal være 200 grader på varmluft? Brødet her begynte å bli brunt oppå etter en ti minutters tid, så jeg ble litt usikker.

Heksa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og lavkarbo i varierende grad Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 23:51   #79
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Ja, Heksa, det er riktig. Og det blir fort brunt, men mitt blir aldri brent! Nå venter jeg i lengsel på ingrediensene som jeg har bestilt! Har plumpa uti med begge beina og spist grovbrød med geitost (fyogfyogfy) - men vi var på hytta og hadde det jentene mine kaller "gul frokost" fordi vi har gult frokostservice, og så er det gul ost, "gule" egg kokt eller som eggerøre, gul appelsinmarmelade (som jentene elsker oppå brunosten)- og siden jeg ikke hadde ordentlig mat til meg selv, så kastet jeg alle hemninger over bord og deltok i den gule frokosten. Men når jeg får "melet mitt" så skal det bakes og fryses så jeg har en stund.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 17:03   #80
Alouis
Juniormedlem
 
Alouis sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 33
Alouis er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Jeg har forsøkt meg på dette- men lager bare et. Skal det fremdeles stå i en time, eller reduseres steketiden?

Alouis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 22:39   #81
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Opprinnelig lagt inn av Alouis, her.

Jeg har forsøkt meg på dette- men lager bare et. Skal det fremdeles stå i en time, eller reduseres steketiden?

Jeg lar mitt stå en time. Det blir perfekt. Gled deg!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 18:58   #82
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?


Koselig at brødet faller i smak

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 20:18   #83
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Dette skal jeg prøve i morgen eller en av dagene.abbonerer

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 10:52   #84
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Ser at dette er en gammel tråd altså, men skriver likevel. Dette så utrolig godt ut! Lages i ettermiddag!

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
brød, lavkarbobrød


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste soppsaus! Iset Middag 6 20-02-08 23:00
Siljes verdens beste frokost omelett!! Siljevanilje Frokost og kveldsmat 0 12-02-07 12:54
OsteKake + verdens beste gele Mylamyyy Lavkarbo generelt 8 29-07-06 21:24
Verdens beste lunsj! Iset Lunsj 5 27-10-05 19:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no