Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Slanking ved medisinbruk

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-06, 16:03   #1
henrik8
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 2
henrik8 er på en erverdig vei

Slanking ved medisinbruk

Hei!

Noen som har erfaring med bruk av Remeron?
Jeg bruker denne medisinen pga. en sykdom jeg sliter med. Den største bivirkningen med dette, er vektøkningen. Jeg har lagt på meg ca. 10-12 kg pga av dette. Jeg trener 8-10t i uka og spiser forholdsvis sunt
i hverdagen. Alle forsøk på å gå ned i vekt ved bruk av denne medisinen, har mislyktes. Pr. idag er det kun denne medisinen, som har den gode mentale effekten på meg og som jeg er avhengig av. Til opplysning så prøvde jeg ut noe som heter Lamictal og da raste jeg formelig ned i vekt. Desverre, så fungerte ikke denne medisinen på min sykdom!

mvh
henrik8

henrik8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 16:12   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Slanking ved medisinbruk

Jeg kan ikke se noe galt i å kutte ned på karbohydrater og spise slik som vi er ment for å spise. Du får sikkert positive opplevelser ved å legge om kosten.

  Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 20:12   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Slanking ved medisinbruk

Er kanskje lurt å spørre Torkil (som er lege) i ketolyseforumet om dette. Men jeg har aldri hørt at noen har fått beskjed om at de må spise karbohydrater og lavfett for at medisinen skal funke.

Det kan godt hende at medisinen blokkerer forbrenningen din, at den gjør noe med hormonene også. Lavkarbo stabiliserer hormonbalansen.

Jeg ville ha hivd Statens ernæringsråd sine matråd langt vekk og iallefall prøvd lavkarbo/høyfett versjonen for å se om det kunneha hjulpet på vekta !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 23:05   #4
henrik8
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 2
henrik8 er på en erverdig vei

Sv: Slanking ved medisinbruk

Hei!

Takk for gode råd. Høres fornuftig ut og jeg skal alvorlig vurdere tipset ditt!

Vennlig hilsen
Henrik

henrik8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Hvor får dere de fine bildene ved navnet? Vigdinil Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 06-01-06 23:25
HASTER! Toll ved netthandel? dingpot Generell diskusjon 9 08-05-05 20:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no