Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

MAIskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-12, 23:06   #51
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Starta med migrene i går kveld, som fortsatte til midt på dagen i dag. Nu er magen helt i ulage. Dette er en mystisk sammenheng!. Har hatt det sånn alltid. Først migrene, så går magen. Hrmf.
Det bra er at jeg er i ketose fortsatt. Av en eller annen årsak stiger blodsukkeret litt når jeg går ut av migrenen.

Reaksjon på noe? Kunstige søtstoffer?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 23:54   #52
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

om du tar medisiner for migrenen kan det være du reagerer på de. jeg merker alltid at jeg får kraftigere magesyreproduksjon enn normalt av mine f.eks. bivirkninger heter det visst.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 01:06   #53
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: MAIskravletråden 30+

Åååå, nå grugleder jeg meg til veiedag i morgen. Synes selv jeg har vært veldig flink med både mat (ingen overspising) og trening (gjorde mer enn avtalt minimum), men har nå fått i meg litt søtningsstoffer denne uken (Dent sukkerfrie og en Atkins bar)... Og så er det jo den skumle 4. uken... Har ikke snikveid meg i det hele tatt, så jeg har ikke formaning hvordan jeg ligger ann! Holder fingrene krysset og håper på det beste!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 01:17   #54
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

om du tar medisiner for migrenen kan det være du reagerer på de. jeg merker alltid at jeg får kraftigere magesyreproduksjon enn normalt av mine f.eks. bivirkninger heter det visst.

Tar ingen medusiner. Og ikke noe kunstig søtning som er problemet her.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 14:55   #55
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Håper Anarko har fått sovet godt og at Runegutt er kvitt migrenen..

Jeg har nå nådd -25 kilo ved hjelp av lavkarbo.. Jippi

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 19:51   #56
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Gratulerer mrs Kishty Og takk! Jeg har endelig fått sovet ut, ordnet opp med mannen etter at jeg har sleivet med kjeften, og er i godt humør igjen

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 15:28   #57
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Dagen her har gått opp i ingenting, joa har byttet på en seng og litt husarbeid.. Og så trent litt.. Men jeg er fortsatt så happy over hvor flink jeg er at jeg ikke får gjort noe spesielt

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 16:42   #58
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

Håper Anarko har fått sovet godt og at Runegutt er kvitt migrenen..

Jeg har nå nådd -25 kilo ved hjelp av lavkarbo.. Jippi

Takker. er frisk som et spett nu
Litt lite søvn et par døgn, men ellers fin.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:11   #59
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Godt at du er frisk igjen

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:25   #60
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

dagen idag har egentlig gått med til å fundere på ting. jeg har jo fått permisjonsvarsel og går ut i 100% permisjon om 2 uker. vi er totalt 8 stykker av 70 som ble tatt ut, samt at det er 4 som går av med pansjon i løpet av sommeren.

men de fleste hadde visstnok ikke tatt det så greit som meg.. var hvertfall to stykker som var hjemme fra jobb idag som knakk sammen, ei som brøt totalt sammen da hun fikk beskjeden igår (dette var en alenemamma med hus og gjeld) og hvertfall ei til som hylgrein etter å ha fått beskjeden.
jeg var syk hjemme igår og fikk ikke med meg noe av dramaet. fikk beskjed via telefon, jeg var egentlig bare, ok, jaja, sånn kan det gå. ordner seg.

heldigvis skal det komme ei fra nav og ha møte med oss på fredag, sånn at vi får litt info om hvordan ting fungerer. er visst masse nye permitteringsregler fra i år også.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:49   #61
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

Mye kan skje på to uker. Broren min har fått permitteringsvarsel sikkert fire-fem ganger, men aldri vært pernittert.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 20:15   #62
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

skjer nok denne gagn, og blir nok neppe noe jobbing før sommerferien for min del.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:05   #63
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Kjedelig med permisjoner, spesielt for folk som er avhengig av lønn og som kanskje ikke har de beste utsiktene for å få ny jobb med en gang..
Ufrivillig lang sommerferie for deg da Sanney..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:09   #64
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

jeg skal nok greie meg, er værre med enkelte andre... litt usikker på om jeg må spørre banken om avdragsfrihet i juni, men ellers skal jeg klare meg hvis jeg har regnet ut riktig

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 23:06   #65
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Håper det ordner seg for deg sanney stor klem

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 07:00   #66
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Du har en god holdning Sanney det vil du komme langt med!
Nå har jeg faktisk klart å gå ned 31 kg! En ting må sies og det er at denne gruppen har gitt meg MYE motivasjon Takk!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 08:20   #67
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Fy så flink du har vært Anarko!
Gleder meg til jeg er der du er!

Er jo tilogmed fint vær her i byen i dag, men får vel se om det varer.. :P

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 13:49   #68
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Kjempeflott anarko Gratulerer kjempemasse

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 15:24   #69
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Takk takk ja, er glad jeg er her jeg er nå. Det har jo vært mye frem og tilbake, men fant endelig det som funket for meg Dere kommer nok dit dere også!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 16:20   #70
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

i dag skal jeg spise kake med god samvittighet. bursdag! seinere i kveld har vi bestilt bord på en restaurant. gleder meg, men gruer meg til å gå, fysj for et surt vær!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 16:29   #71
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Når vi snakker om kake, jeg kom over en oppskrift på lavkarbo snickerskake!!!
Den skal SÅ lages...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 07:09   #72
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Jeg gikk hjem fra strandkaien i 21 tiden i går kveld. Buksa var søkk gjennomvåt, og til og med jakka som er delvis regntett var blitt litt våt gjennom. I dag kunne jeg virkelig ønske jeg hadde fri.. Vil sove mer, og ha mer helg. Men får se lyst på det, om 5 dager har jeg fri igjen Har av en eller annen grunn hatt reisemage i helgen (reiste ikke lenger enn bergen-sogn) og burde derfor ikke gått på vekta i dag som viste 1 kg mer enn den skulle. Men har fått i meg noe linfrø nå, så rekner med at problemet løser seg.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 10:13   #73
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Været i Bergen i går, i natt, i dag er jo HELT forferdelig.
Jeg drømte at blokken vi bor i blåste vekk.. -,-

Vet at ALLE andre også klager, men jeg trodde det snart var sommer!?!?!!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 11:41   #74
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Jeg er så fornøyd for tiden.. Nå gjør jeg visst alt rett for nå raser jeg nedover i vekt Det er så godt å se at det virker Bare 8,4 kilo igjen til målet... Det er jo helt utrolig. Så får vi nå se når målet er nådd om ikke det kommer ett lite mål til Jeg går ned ca 200 gram om dagen nå, det er 1 kilo på 5 dager det.. Håper jeg klarer å være like flink som jeg er nå til jeg har nådd målet mitt

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 19:43   #75
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Det er så deilig med sol idag fått litt farge i dag og

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden 30+ <insert_scary_name_here> Mer enn 30 kg overvekt 339 06-05-12 00:13
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no