Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

På tide å gi opp?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-11, 19:36   #26
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: På tide å gi opp?

Turte forøvrig ikke veie meg på søndag/mandag for jeg var så dårlig humør, så jeg vet ikke helt hvordan jeg ligger an (spiste hundre stratoser i helgen), så tenker jeg veier meg imorra tidlig for å få et nivå å holde meg til nå da jeg er litt tilbake i riktig retning.

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:38   #27
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: På tide å gi opp?

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Turte forøvrig ikke veie meg på søndag/mandag for jeg var så dårlig humør, så jeg vet ikke helt hvordan jeg ligger an (spiste hundre stratoser i helgen), så tenker jeg veier meg imorra tidlig for å få et nivå å holde meg til nå da jeg er litt tilbake i riktig retning.

Uffda - med 100 stratoser så skjønner jeg avventing med veiing ja Jaja, shit happens - det er bare en vei å gå - og det er framover

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:48   #28
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: På tide å gi opp?

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Dagens:

Energi: 974
Fett: 43,6 g
Karbo: 11,9
protein: 130

Meny:

Frokost, nakkekotelett med stekt sjampinjong og brokkoli i rømme
Lunsj: salatbar (gjetting på grammene) + kalkunsteaklet
Middag: Stekte biter av kyllingfilet og brokkoli

6,6 gram karbs på mais i salaten på jobb :O Savner mais så tenkte jeg kunne øke antall karber på den måten. i tillegg fant jeg ikke valg på diett.no om kalkunsteaklets for den er jo stekt med sånn "smuleblanding" så karbene er sikkert egentlig mye høyere.

har drukket ca 1 liter vann og 3-4 ekstra (kan ikke slutte med de pga røyke/ketoseånde og jobber tett oppi folk).

Veldig lite fett resten var jo bra

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:05   #29
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: På tide å gi opp?

Ble litt stressa da jeg heromdagen hadde 2266 kcal :O

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:08   #30
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: På tide å gi opp?

Fant ut at man MÅ ha tålmodighet. gikk ned 2 kg forrige uke, opp 2 kg denne uka. forstår ingenting. allikevel bestemmer jeg meg for å fortsette på ketolyse og etterhvert mer egenkomponert. nå atm kutter jeg ut koffein og nøtter (partystoppere) og øker på med fett kjøtt og grønnsaker til hvert måltid. og ikke minst trene mer nå som jeg orker. kan dette funke?

vurderte south beach fase 1, men de magre produktene ødelegger ketosen. er fortsatt i ketose da. hvorfor går jeg opp i vekt? sikkert fordi jeg veide meg etter middagen i kvel og ikke morgen.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:52   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: På tide å gi opp?

vekten kan lett skifte en kilo eller to iløpet av dagen.
Vei deg kun om morgenen, etter dobesøk

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:54   #32
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: På tide å gi opp?

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Ble litt stressa da jeg heromdagen hadde 2266 kcal :O

Jeg tipper at mellom 1500 og 2000 er passelig Kommer jo an på trening og sånt. Og samtidig, så er det ikke farlig å ligge litt høyere i kal noen dager. Så lenge du går litt ned, så trenger du ikke tenke på det

Jeg sjekker kun innimellom, så jeg vet hva jeg spiser, men tallene på fett, prot og karb betyr med enn kaloriene
Jeg kjenner når jeg har spist for mye det gjør vondt i magen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 08:26   #33
lavkarbolise
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 11
lavkarbolise er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: På tide å gi opp?

Kalkunsteaklet har 12,7 gram karbohydrater pr. 100 gram på
http://www.slank.no/mat/kalkunsteaklet.html i alle fall.

Men ikke gi opp, et tilbakeskritt er bare det, ett skritt. Det er bare å ta på seg turskoene igjen og fatte mot.

lavkarbolise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
På tide med noen ord fra meg Heidilla PCOS og karbohydratkontroll 12 06-08-09 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no