Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Boller til fastelavn

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-09, 15:35   #1
lb1962
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
lb1962 er på en erverdig vei

Boller til fastelavn

Hei.
Er det noen av dere som har en god bolleoppskrift? Pleier å glede meg hvert år til fastelavn, ønsker meg boller med krem

lb1962 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:39   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Boller til fastelavn

nei...boller er ikke lavkarbo dessverre. Men jeg bruker oopsierollene som vannbakkels, altså med krem og heistad syltetøy, liiiite melisdryss...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 15:42   #3
lb1962
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
lb1962 er på en erverdig vei

Sv: Boller til fastelavn

Tenkte meg det, ja....ingen boller på søndag
Men, jeg tester rollene, jeg Takk for tipset!

lb1962 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 16:13   #4
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Boller til fastelavn

Noen av de her kanskje?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=boller

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:31   #5
lb1962
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
lb1962 er på en erverdig vei

Sv: Boller til fastelavn

Gjett om jeg har kost meg med oopsierolls med krem (tilsatt Sukrin) og lettsyltetøy fra Heistad. Resten av familien fikk boller med krem - og jeg misunte dem ikke i det hele tatt. Nå vil gubben smake en oopsiroll også...ok, skal gi han den gleden

__________________
lb1962 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 12:29   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Boller til fastelavn

Opprinnelig lagt inn av lb1962, her.

Gjett om jeg har kost meg med oopsierolls med krem (tilsatt Sukrin) og lettsyltetøy fra Heistad. Resten av familien fikk boller med krem - og jeg misunte dem ikke i det hele tatt.

Jeg hadde også søte oppsi'er med vaniljedråper i, og pisket krem. De var fantastisk gode, og mamma syns faktisk de var bedre enn sine vannbakkels. Og hun er veldig skeptisk til all denne "unormale" maten jeg styrer med

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Punsjboller Mum 4 2 Lavkarbo generelt 7 18-01-12 22:34
Boller til fastelavn lb1962 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 20-02-09 18:40
Oppskrift på boller? beginner Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 25-01-09 19:59
Sunnere boller og kaker petterh61 Kake/dessert og snacks 9 23-04-07 15:20
Fastelavn og Atkins Carbokiller Atkins kosthold 3 19-02-04 11:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no