Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Sukrin på Kiwi

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-02-12, 11:01   #26
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Re: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

KAL pure stevia

De er ganske så søte, men har overhode ikke den bitre anissmaken, så jeg liker de. Så ønsker jeg meg en kopp med søt te så bruker jeg denne, hvis ikke tar jeg noen dråper uten smak.

Tusen takk. De vil jeg prøve.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:11   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukrin på Kiwi

Forresten er det noen som kan si meg hvor mye et kryddermål stevia pulver fra nustevia(konsentrert stevia) tilsvarer i teskjeer sukker?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 13:59   #28
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Av den grunn kjøper ikke jeg heller tagatesse.
Funksjonell mat kommer med en variant med stevia i april. Men det er kommet noe som heter cocosa sukker, som jeg kan tenke meg å prøve. Tror den har litt høyere GI enn sukrin, men den smaker kanskje litt bedre.

Jeg kjøpte flere pakker tagatesse i fjor høst og tenkte se gjennom fingrene når det gjaldt sucralose for en gangs skyld. Men jeg likte ikke tagatesse så nå står den og blomstrer og opptar plass i skapet.

Kokosblomstsukker eller cocosasukker smaker aldeles nydelig, men har en gi på 35 sto det i linken et par poster lengre ned.. Så jeg bruker det med stor forsiktighet. Dyrt var det og når jeg kjøpte det. Et annet merke enn cocosasukker. Kjøpte på helsekost. Skal sjekke ut iherb. Er jo tross alt mye bedre enn vanlig sukker med tanke på bakst til ungene når de vil ha f.eks brownies eller annen sjokoladekake som særlig mellomstebarnet elsker. Der duger bare ikke sukrin.

Angående det tråden egentlig handlet om. Sjekket nærmeste kiwi i går. Null sukrin i sikte. Men ikke noe problem å kjøpe det fra iherb da. Bestilte ny pakke i går. Tror det er now foods sin som er gunstigst på pris?

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 14:10   #29
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Sukrin på Kiwi

Da må din Kiwi ta en prat med min Kiwi, hehe. Jeg bor veldig sentralt i Oslo, og rundt meg har jeg en Meny, en Kiwi, en Ica og en rema1000. Til sammen på disse fire butikkene kan jeg telle et par atkinsprodukter, to sjokoladeprinsenprodukter, en butikk som har møllerens lavkarbobrødmix, og that's it. Meny-butikken har ikke engang Ketolyseproduktene.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 14:34   #30
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Sv: Sukrin på Kiwi

Sjekket nå prisen på Sukrin på Kiwi. Den koster 76 kroner.

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 09:46   #31
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Forresten er det noen som kan si meg hvor mye et kryddermål stevia pulver fra nustevia(konsentrert stevia) tilsvarer i teskjeer sukker?

http://www.friendlyshop.nu/media/Kon...abell.2.sv.pdf
Dobbelposter i vei, har nemlig svart deg i den andre tråden også.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 15:28   #32
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

http://www.friendlyshop.nu/media/Kon...abell.2.sv.pdf
Dobbelposter i vei, har nemlig svart deg i den andre tråden også.

tusen takk.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 17:37   #33
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Re: Sv: Re: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

KAL pure stevia

De er ganske så søte, men har overhode ikke den bitre anissmaken, så jeg liker de. Så ønsker jeg meg en kopp med søt te så bruker jeg denne, hvis ikke tar jeg noen dråper uten smak.

Er det disse du mener?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:24   #34
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukrin på Kiwi

Siden vi er inne på stevia vil jeg advare mot den ikke-høykonsentrerte ,rene steviaen som inneholder maltodextrin som fyllmiddel fordi maltodextrin inneholder kalorier. Maltodextrin brukes også i splenda som fyllmiddel for sukralose. For å unngå den må man kjøpe sukralose liquid. Den steviaen som er ren er derfor å foretrekke. Som denne http://www.iherb.com/NuNaturals-Pure...ilo/24855?at=0

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:35   #35
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sukrin på Kiwi

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Er det disse du mener?

Ja, den er der. Veldig søt metallboksen også.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Holdbarhetsgaranti - Kiwi <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 1 03-10-11 22:06
Lavkarbobrød på Kiwi? halkatlala Spørsmål og svar 8 12-04-11 12:25
Lavkarbopølser på kiwi Supera Lavkarbo generelt 8 12-04-10 23:36
Kiwi camryn Generell diskusjon 4 12-02-10 13:30
Kiwi? ninni Spørsmål og svar 11 09-09-08 10:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no