Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny Giv 2012, blir DU med?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-12, 22:47   #251
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg fikk tredemølla mi i dag! Gleder meg til å begynne trene i morgen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 23:01   #252
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk tredemølla mi i dag! Gleder meg til å begynne trene i morgen.

Gratulerer!! Husk sikkerhetslina da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 23:13   #253
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Gratulerer!! Husk sikkerhetslina da

- og badering hvis du bor i nærheten av sjøen......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 23:59   #254
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

- og badering hvis du bor i nærheten av sjøen......

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 07:35   #255
Efterår
Medlem
 
Efterår sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Innlegg: 97
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jubiiiiiiii minus 1,3 kg på en uge og ialt 2,1 siden d. 1 januar

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 09:13   #256
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Efterår, her.

Jubiiiiiiii minus 1,3 kg på en uge og ialt 2,1 siden d. 1 januar

Fantastisk Gratulerer

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 12:29   #257
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Ned 3 kg her, og jeg startet 2.januar!

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 16:25   #258
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Og jeg veier 0.2 kilo OPP fra startvekta. Men nå er knekkebrødene spist opp og jeg skal IKKE lage flere; de er nemlig farlig god, men ikke bra for kroppen.

Tredemølla er som sagt kommet i hus og det samme er en sportsbh.
Så fra og med i morgen og ut neste søndag er det 3 km om dagen med ei fart på 6 km i timen; dvs ti min pr km, burde klare det jeg?? Skal seff bruke pustemaska når jeg går. Skal fra neste mandag gå 4 km hver dag til og med søndagen etter.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 16:26   #259
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Gratulerer!! Husk sikkerhetslina da

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

- og badering hvis du bor i nærheten av sjøen......


__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:18   #260
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Herrrrrrrlig! Jeg har nå gått/løpt 3 kilometer! Jeg hadde aldri verden trodd at jeg skulle klare det, men I did it!

Sportspuppebestyrelsen jeg hadde kjøpt funka perfekt! Puppa er SÅ i ro når jeg løper at sambo er fullstendig knust..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:20   #261
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Herrrrrrrlig! Jeg har nå gått/løpt 3 kilometer! Jeg hadde aldri verden trodd at jeg skulle klare det, men I did it!

Sportspuppebestyrelsen jeg hadde kjøpt funka perfekt! Puppa er SÅ i ro når jeg løper at sambo er fullstendig knust..

Hurra for sportspuppebestyrelsen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:51   #262
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Herrrrrrrlig! Jeg har nå gått/løpt 3 kilometer! Jeg hadde aldri verden trodd at jeg skulle klare det, men I did it!

Sportspuppebestyrelsen jeg hadde kjøpt funka perfekt! Puppa er SÅ i ro når jeg løper at sambo er fullstendig knust..

Gratulerer
Ja, regner med at det var en skikkelig nedtur, han som trodde han skulle stå bak å holde...........

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 20:44   #263
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Herrrrrrrlig! Jeg har nå gått/løpt 3 kilometer! Jeg hadde aldri verden trodd at jeg skulle klare det, men I did it!

Sportspuppebestyrelsen jeg hadde kjøpt funka perfekt! Puppa er SÅ i ro når jeg løper at sambo er fullstendig knust..

Hvilken Sportpuppebestyrelse endte du opp med da? Stakkars samboen da

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 13:02   #264
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Wow, du hadde ikke forventet det vel? Du må nok trene hver dag i flere måneder og kanskje går du opp tilogmed....then what?

Nei- du forsto visst ikke den? Jeg trener alltid fem ganger i uka (styrke, kondis og intervall) og når man ØKER treningsmengde og/eller belastning har kroppen en lei tendens til å samle vann Når jeg så har trent såpass mye (7- 8 timer ila en uke) og likevel ikke går opp i vekt, da vet jeg at noe fett er blitt borte - derfor denne lettelsen .

Fortsetter trenden, og i dag er det i tillegg minus 1 på vekta

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 15:47   #265
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Nei- du forsto visst ikke den? Jeg trener alltid fem ganger i uka (styrke, kondis og intervall) og når man ØKER treningsmengde og/eller belastning har kroppen en lei tendens til å samle vann Når jeg så har trent såpass mye (7- 8 timer ila en uke) og likevel ikke går opp i vekt, da vet jeg at noe fett er blitt borte - derfor denne lettelsen .

Fortsetter trenden, og i dag er det i tillegg minus 1 på vekta

Jaja, resultatene de kommer. Må bare ha tålmodighet og skynde seg langsomt. Se på meg, har brukt lang tid på å oppnå dagens veltrente kropp. I tillegg blir man i meget god form også....

  Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 12:30   #266
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Ja- og så er det den ulidelig vanskelige kunsten å holde vekta, når man endelig er fornøyd. Var nede i 65 kg i sommer, og nå ... opp 6- 7 og jeg har IKKE hatt noen spisefest!! Har bare blitt tvunget til "normal" kost (sykehus), som jeg tydeligvis ikke tåler...

Menmen her er det bare å gå på igjen med krum nakke; jeg vet jo at det virker! Vet også at en del kilo er vann.. men guri så herlig det er å få trene masse igjen og føle at formen og humøret bygger seg opp igjen
- Er ikke bare adrenalinjunkie, men også ketosejunkie. Den oppturen er bare super

Lykke til med tredemølle og ny sportspuppebestyrelse Kanutten!!
(Lånte ei tredemølle hos ei venninne en gang og så et spennende TV- program mens jeg trimmet. Da gikk det unna gitt!)

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 12:44   #267
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Da har jeg gått/jogget 2 km på mølla! Det er mer på en gang enn på de to siste årene tilsammen. Sportspuppebestyrelsen var perfekt! Puppene duvet ikke en gang, til sambos store sorg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:38   #268
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

til alle flinkingene og et stort GRATTIS til normalvektige!


Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Ble operert i går, men siden formen er rimelig upåklagelig og smertene ikke verre enn at jeg fint orker å lage meg skikkelig mat, begynner jeg for fullt i dag!

Starten ble litt utsatt, var ,som vanlig, eplekjekk, ble komplikasjoner samt infeksjon, noe som førte til akutt innleggelse og ny operasjon.

Men, nåååå kan jeg begynne så smått!

11 dg sengeliggende etter operasjoner m div medikamenter, og jula tilsier en vekt på 88.7. Opp drøyt 4 kg fra før jul.

Starter litt pent, og fokuserer på riktig mat og nok vann.
Så håper jeg det bare er å telle minus-kilo fremover

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:55   #269
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da har jeg gått/jogget 2 km på mølla! Det er mer på en gang enn på de to siste årene tilsammen. Sportspuppebestyrelsen var perfekt! Puppene duvet ikke en gang, til sambos store sorg.

Fulgte du programmet jeg sendte deg?

  Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:13   #270
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da har jeg gått/jogget 2 km på mølla! Det er mer på en gang enn på de to siste årene tilsammen. Sportspuppebestyrelsen var perfekt! Puppene duvet ikke en gang, til sambos store sorg.

Navn på denne puppebestyrelsen!!???????!!!! T R E N G E R en slik en!


Ja, og bra start på møllekarieren

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:19   #271
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Slik ser den ut:



Den er fra Swegmark, men kjøpt på Lindex for 299,-

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:20   #272
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Slik ser den ut:



Den er fra Swegmark, men kjøpt på Lindex for 299,-

Kan jeg gi dere et tips på en meget bra løps BH? Kona har big boobs og er kresen. Interessert i tips? Billige også.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:21   #273
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Kan jeg gi dere et tips på en meget bra løps BH? Kona har big boobs og er kresen. Interessert i tips? Billige også.

Kom med tips du!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:24   #274
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kom med tips du!

Det er Shock Absorber Level 4 Limited. Har vel vunnest flest tester og lovprist av aktive, big boobs women...
Fra spøk til alvor. Den er meget bra ifølge fruen og andre som har litt å støtte opp.

Figleaves link: http://www.figleaves.com/uk/product....=Multicoloured

Wiggle.co.uk link:

http://www.wiggle.co.uk/shock-absorb...un-sports-bra/


Jeg handler mest fra wiggle....hehe, raske på levering er de også.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:31   #275
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Det er Shock Absorber Level 4 Limited. Har vel vunnest flest tester og lovprist av aktive, big boobs women...
Fra spøk til alvor. Den er meget bra ifølge fruen og andre som har litt å støtte opp.

Figleaves link: http://www.figleaves.com/uk/product....=Multicoloured

Wiggle.co.uk link:

http://www.wiggle.co.uk/shock-absorb...un-sports-bra/


Jeg handler mest fra wiggle....hehe, raske på levering er de også.

Hva blir totalsummen for en slik en? Frakt, toll, mva etc et

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 15:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 19:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 14:05
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no