Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

1 dag på ketolyse i morgen!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-10, 21:37   #26
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Kan vi ikke bare fortsette å skravle her sånn inntill videre? Så kan vi jo skravle i augusttråden i tillegg

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:39   #27
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

1.dag har gått helt ok. Dårlig tid i morges, så det ble ostelasagne til frokost, pannekake til lunsj og ostelasagne til middag, men da med masse blomkålris ved siden av også.

Nå sitter jeg å planlegger morgendagens matinntak. Ikke så lett uten boka.. GLEDER MEG til den kommer i posten!

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 08:38   #28
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av NIK, her.

1.dag har gått helt ok. Dårlig tid i morges, så det ble ostelasagne til frokost, pannekake til lunsj og ostelasagne til middag, men da med masse blomkålris ved siden av også.

Nå sitter jeg å planlegger morgendagens matinntak. Ikke så lett uten boka.. GLEDER MEG til den kommer i posten!

Opplever du å være sulten...? Det er dumt å lese for mye, og sette grille i hodet på meg selv, men kommer over tråder hvor det er noen som ikke går ned i vekt p.g.a søtningsmidler eller meieriprodukter.. Jeg ELSKER ost, og meieriprodukter, og tror ikke jeg kan klare meg på denne kuren uten det...
Jaja, det har bare gått en dag, så skal ikke stresse med det

Lagde forresten det soyabrødet i går, smakte ganske forferdelig, som en et svampebrød.. Tok det litt i risteren i dag, med smør og taffelost m. tomat på, og fikk det faktisk ned.

Noen som har forslag til hvordan det kan bli bedre?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:30   #29
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Kan anbefale karins beste brød (søk på forumet) eller spis-deg-slank sin bakemix... det er bare å blande med vann og hive i ovnen. Synes det er nærmest "vanlig" brød i konsistensen og så himla lett å lage da!
Ellers finnes det noen svært gode oppskrifter på knekkebrød her inne som jeg absolutt anbefaler! (Mmm - med philadelphia-ost på... og meierismør under... )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 21:12   #30
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Opplever du å være sulten...? Det er dumt å lese for mye, og sette grille i hodet på meg selv, men kommer over tråder hvor det er noen som ikke går ned i vekt p.g.a søtningsmidler eller meieriprodukter.. Jeg ELSKER ost, og meieriprodukter, og tror ikke jeg kan klare meg på denne kuren uten det...
Jaja, det har bare gått en dag, så skal ikke stresse med det

Opplever overhodet ikke noe sultfølelse jeg - deilig! Du da?

Ja, man kan bli litt smågal av å lese for mye også. Jeg må ha meieriprodukter, nen søtningsmidler kan jeg klare meg uten Men nå tar jeg en dag om gangen, så får vi se om vi går nedover eller ei

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 06:14   #31
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Jammen ost kan du spise....så da får du i deg litt meieriprodukter alikevel

Jeg er heller ikke så sulten lengre...og merker at jeg orker mindre og mindre posjoner

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:32   #32
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av NIK, her.

Opplever overhodet ikke noe sultfølelse jeg - deilig! Du da?

Ja, man kan bli litt smågal av å lese for mye også. Jeg må ha meieriprodukter, nen søtningsmidler kan jeg klare meg uten Men nå tar jeg en dag om gangen, så får vi se om vi går nedover eller ei

Nja.. Jeg jeg føler jeg spiser ganske ofte, men det kan være en sammenheng med vanen jeg hadde med en sjokolade, eller småspising.

Hvordan er formen deres? Jeg ble syk førsta dagen, forkjølet, det er nok bare tilfeldig. Så forkjølelse og omleggingen av ksoten gjør at jeg er utslitt, kvalm, og litt fjern. Men regner med alt dette gir seg

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:35   #33
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kan anbefale karins beste brød (søk på forumet) eller spis-deg-slank sin bakemix... det er bare å blande med vann og hive i ovnen. Synes det er nærmest "vanlig" brød i konsistensen og så himla lett å lage da!
Ellers finnes det noen svært gode oppskrifter på knekkebrød her inne som jeg absolutt anbefaler! (Mmm - med philadelphia-ost på... og meierismør under... )

Ok, det skal jeg prøve! vi kan spise glutenmel? Har aldri laget brød i hele mitt liv, før soyabrødet, så dette blir spennende Når begynte du med kuren? Du har allerde gptt ned 4 kg..?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 11:48   #34
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Jeg begynte med knekkebrøddiett mandag (for ei uke siden) gikk ned 2 kg på den, starta med Kelolysekuren på fredagen og har gått ned 2 kg der nå i helga Jeg mister ca 500gr i vekt om dagen nå. Men regner med at det vil roe seg ned etterhvert.
Jeg er bare overlykkelig at jeg endelig har funnet en slankekur som funker og som det er lett å følge. Har 25-30 kg som skal bort og for første gang på flere år ser det ut som jeg kan klare det

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:32   #35
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Jeg begynte med knekkebrøddiett mandag (for ei uke siden) gikk ned 2 kg på den, starta med Kelolysekuren på fredagen og har gått ned 2 kg der nå i helga Jeg mister ca 500gr i vekt om dagen nå. Men regner med at det vil roe seg ned etterhvert.
Jeg er bare overlykkelig at jeg endelig har funnet en slankekur som funker og som det er lett å følge. Har 25-30 kg som skal bort og for første gang på flere år ser det ut som jeg kan klare det

Så bra! Jeg får store forventninger når jeg hører alle suksesshistoriene, så håper virkelig dette fungerer for meg også. Jeg føler at det gjør det på en måte. Bare håper jeg snart føler meg bedre så jeg får mere energi, nå går jeg bare rundt i en zombie tilværelse...

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:24   #36
guri71
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 1
guri71 er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Jeg begynte i går, jeg blir med og.

guri71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:54   #37
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av guri71, her.

Jeg begynte i går, jeg blir med og.

Kjempefint! Hvordan har disse dagene gått?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:25   #38
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Hvordan er formen deres? Jeg ble syk førsta dagen, forkjølet, det er nok bare tilfeldig. Så forkjølelse og omleggingen av ksoten gjør at jeg er utslitt, kvalm, og litt fjern. Men regner med alt dette gir seg

Akkurat sånn har jeg det også. Blitt syk, og er utslitt, kvalm, svimmel og generelt ikke meg selv Håper det snart går over!

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:26   #39
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Hurraaa! Ned 1 kilo allerede! Det gir mersmak

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:28   #40
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

hihi er ting som skjer når man kommer i ketose

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:48   #41
Lillalill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Rygge
Innlegg: 23
Lillalill er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Og det vanvittige suget?! Har aldri kjent maken. Føler meg helt utsultet, men har spist masse i dag. Kommer til å dytte nedpå karbofrie ting til dette har gitt seg, slik at jeg kan begynne med mer faste måltider om et par dager. Jeg også blir veldig motivert av suksesshistoriene, og kjenner flere som har gått ned like mye som jeg ønsker å gå ned. Rundt 30 kg. Ser for meg å holde på til 1. Desember, og med oppstart i januar igjen. Neste sommer SKAL jeg gå i bikini, g føle meg rimelig vel. Skal strikke meg en belønning også. En hoodie.

Lillalill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:52   #42
almost98
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 3
almost98 er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

hei alle sammen
kjekt å lese om andres erfaringer om ketolyse kuren
selv har eg holdt på siden 26/6 og nå har eg gått ned 13,5 kg (har hatt en en 3 ukers ferie inne mellom der der eg ikke var helt tro til kuren )
det som er viktig å huske på er at dersom du detter ut av (går på en smell ) ikke fortvill, bare begynn på kuren igjen du har ikke øderlagt kuren ,det er det eg likte med den
eg har fått mye dra hjelp hos en kamerat som har begynnt på kuren en god tid før meg
konen hannes har laget en blogg som inneholder mangen gode oppskrifter
denne siden kan anbefales : ketolysematbloggen.blogdrive.com

almost98 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:55   #43
almost98
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 3
almost98 er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

for de som trenger bakemikser eller soyapriteiner eller noen av de andre produktene så er det noen meny butikke som selger ketolyse kur produkter
det har hjulpet oss et par ganger når vi har gått tom

lykketil alle sammen

almost98 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 06:25   #44
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

"bank i bordet" har ikke hatt bivirkninger i det hele tatt...har hatt tendens til litt svimmelhet, men det har gått over når jeg har drukket vann

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 18:44   #45
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Jeg merker overhodet ikke noe til noe sultfølelse, men fremdeles slapp og sliten... Håper snart jeg får litt energi!! Sliter i å få i meg nok vann da... kanskje derfor jeg er sliten??

Vekta fortsetter å gå nedover da

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:06   #46
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Altså, all væske behøver ikke være vann!
Alt teller, te, kaffe, brus, saft, væsken i grønnsakene etc!
Men nok væske er viktig! Minimum 2-3 liter pr døgn! Gjerne noe mer i begynnelsen!
Og husk litt salt, da, så ikke alle mineraler skylles rett ut igjen!

Det kan ta opp til 4-6 uker før kroppen får teken på å bruke ketoner som brennstoff. Frem til det, er det vanlig å føle seg litt slapp og kraftløs etc, men det går seg til hos de aller fleste!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:56   #47
MaLyng
Juniormedlem
 
MaLyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 35
MaLyng er på en erverdig vei
Smile

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Hei hei alle sammen!!
Jeg vil veldig gjerne være med i denne gruppen!
Begynner skikkelig med ketolyse i morgen!
Så bra at det er mange som starter samtidig!! Jeg er ganske så ny når det kommer til denne kuren, og jeg blir kjempeglad for all støtte og alle tips jeg kan få!

Masse lykke til alle sammen!!

MaLyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 01:03   #48
MaLyng
Juniormedlem
 
MaLyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 35
MaLyng er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

MaLyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 07:46   #49
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Uff nå sliter jeg....Prøver å få i meg frokost (egg og bacon) men brekker meg når jeg prøver å spise...problemet mitt er at jeg må ha noe søtt til frokost for i det heletatt klare å få noe ned...har fått tvinga ned egg og bacon i forskjellige formater frem til nå - men nå er det stopp.,..nesten så jeg vurderer å gi opp. Lunch og middag er ikke noe problem, men den frokosten.:S Gode råde tas i mot med stor takk her nå

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:32   #50
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Uff nå sliter jeg....Prøver å få i meg frokost (egg og bacon) men brekker meg når jeg prøver å spise...problemet mitt er at jeg må ha noe søtt til frokost for i det heletatt klare å få noe ned...har fått tvinga ned egg og bacon i forskjellige formater frem til nå - men nå er det stopp.,..nesten så jeg vurderer å gi opp. Lunch og middag er ikke noe problem, men den frokosten.:S Gode råde tas i mot med stor takk her nå

Hva med å lage brød? Liker du det? Jeg lagde karins beste brød, det er ikke værst når man tar det i risteren. Elles, så kan man lage soyalapper eller noe, så kan du f.eks ha på bær og pisket krem? Hjelper det med kaffe eller te med søtningsmiddel i?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
kaffe, melk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen? Xandra Ketolysekuren 82 28-08-09 14:35
Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen! elian Ketolysekuren 38 14-01-09 13:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no