Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vi som starter i mai -14!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-14, 11:29   #76
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hei alle sammen ! Jeg slenger meg på denne tråden :-) starta med lavkarbo for første gang den 8 mai så er i gang :-) Litt om meg, jente på 33 år, 1.69h og ca 86 kg. Målet mitt er 70 kg :-) har gått ned 1,5 kg på en uke og er fornøyd med det. Er tydeligvis ikke en av de som kiloene renner av
Har vært i ketose siden dag 2 uten store oppofringer. Føler meg litt varm og uvel innimellom men har skjønt det er vanlig i ketose? Jeg prøver å ligge daglig på ett slikt inntak og håper det er ganske rett : karbo 20g, protein 75g og fett 125 g. Har prøvd meg fram med ketostix og er i ketose inntil 30g karbo, men prøver å holde meg rundt 20. Er det noen grense på hvor lenge det er ok å være i ketose? Håper å gå ned hvertfall halvparten av kiloene med dette og kanskje justere opp bittelittt karbo etterhvert å se hvordan kroppen reagerer.. Gode råd mottas med stor takk

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:16   #77
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av mailen, her.

Spinning er en pine fra start til slutt, men effektiv fettforbrenning. Selv går jeg helst på zumba, corebar, step og sånt. Step har de ikke hatt på treningssenteret her det siste året, men corebar er digg. Nå er det lite timer på planen, men desto finere å gå turer ute. Gleder meg til det har smeltet på fjellet så man kan begynne med toppturer. Det er en flott aktivitet både for meg og ungene.

Har offisiell veiedag i dag og vektnedgangen var 2,4. Jeg er fornøyd!

Jeg har lyst å prøve zumba, men det kan jeg ikke se at de har på sentret her. Men har step, og tenkte å prøve ,eg på det. Har elendig koordinasjon, så blir sikkert morsomt for tilskuerene

Så bra vektnedgang!! Her er fredag veiedag (som teller i hvert fall, klarer ikke helt å unngå å teste i løpet av uka ), ingen reduksjon på tallene, men var reduksjon i cm. Så får være fornøyd for denne uka. Forsvant jo ca 4 kg i forrige uke.

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:20   #78
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

Hei alle sammen ! Jeg slenger meg på denne tråden :-) starta med lavkarbo for første gang den 8 mai så er i gang :-) Litt om meg, jente på 33 år, 1.69h og ca 86 kg. Målet mitt er 70 kg :-) har gått ned 1,5 kg på en uke og er fornøyd med det. Er tydeligvis ikke en av de som kiloene renner av
Har vært i ketose siden dag 2 uten store oppofringer. Føler meg litt varm og uvel innimellom men har skjønt det er vanlig i ketose? Jeg prøver å ligge daglig på ett slikt inntak og håper det er ganske rett : karbo 20g, protein 75g og fett 125 g. Har prøvd meg fram med ketostix og er i ketose inntil 30g karbo, men prøver å holde meg rundt 20. Er det noen grense på hvor lenge det er ok å være i ketose? Håper å gå ned hvertfall halvparten av kiloene med dette og kanskje justere opp bittelittt karbo etterhvert å se hvordan kroppen reagerer.. Gode råd mottas med stor takk

Heia!
I boka om ketolysekuren så står det en anbefalig om hvor lenge man kan være i ketose (men jeg husker ikke hva det var), men tror at det er delte meninger på forumet om det er noen maxtid. Selv mener jeg at så lenge kroppen trives, så er det inget problem uansett hvor lenge du har vært i ketose.

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:22   #79
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

[quote=tjeldberg;1486514]Jeg har lyst å prøve zumba, men det kan jeg ikke se at de har på sentret her. Men har step, og tenkte å prøve ,eg på det. Har elendig koordinasjon, så blir sikkert morsomt for tilskuerene
quote]

Jeg har zumba på playstation er ikke helt god på kordinasjon så foretrekker å gjøre dette i min egen stue Men du verden som jeg svetter og peser, det er god kondisjonstrening !

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:25   #80
mailen
Medlem
 
mailen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 61
mailen er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

Hei alle sammen ! Jeg slenger meg på denne tråden :-) starta med lavkarbo for første gang den 8 mai så er i gang :-) Litt om meg, jente på 33 år, 1.69h og ca 86 kg. Målet mitt er 70 kg :-) har gått ned 1,5 kg på en uke og er fornøyd med det. Er tydeligvis ikke en av de som kiloene renner av
Har vært i ketose siden dag 2 uten store oppofringer. Føler meg litt varm og uvel innimellom men har skjønt det er vanlig i ketose? Jeg prøver å ligge daglig på ett slikt inntak og håper det er ganske rett : karbo 20g, protein 75g og fett 125 g. Har prøvd meg fram med ketostix og er i ketose inntil 30g karbo, men prøver å holde meg rundt 20. Er det noen grense på hvor lenge det er ok å være i ketose? Håper å gå ned hvertfall halvparten av kiloene med dette og kanskje justere opp bittelittt karbo etterhvert å se hvordan kroppen reagerer.. Gode råd mottas med stor takk

Heihei! Så fint at vi blir flere.

Opprinnelig lagt inn av tjeldberg, her.

Jeg har lyst å prøve zumba, men det kan jeg ikke se at de har på sentret her. Men har step, og tenkte å prøve ,eg på det. Har elendig koordinasjon, så blir sikkert morsomt for tilskuerene

Så bra vektnedgang!! Her er fredag veiedag (som teller i hvert fall, klarer ikke helt å unngå å teste i løpet av uka ), ingen reduksjon på tallene, men var reduksjon i cm. Så får være fornøyd for denne uka. Forsvant jo ca 4 kg i forrige uke.

Zumba er gøy så lenge det ikke er av de vanskeligste timene. Var så hekta en stund at jeg kjøpte meg en sånn dvd-pakke og danset hjemme i stua de dagene jeg ikke var på treningssenteret.

Min koordinasjon er heller ikke så god, men etter 2-3 ganger kommer jeg mer inn i det og da blir det gøy. Det er viktig å ikke gi opp med en gang.

God helg folkens! Nå starter jeg til fjells!

__________________

mailen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 21:11   #81
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.


Jeg har zumba på playstation er ikke helt god på kordinasjon så foretrekker å gjøre dette i min egen stue Men du verden som jeg svetter og peser, det er god kondisjonstrening !

Godt tips, da er det bare å se om det kommer til ps4

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 22:14   #82
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

5 atkinsbarer for 100 kr på apoteket... Husker ikke hvilket da


Ser forresten det kun er 9,3 karber i Fjordland rømmegrøt... Greit for oss som tåler litt karber!

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 09:40   #83
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Til lykke med nasjonaldagen! Regn, vind og kulde her nord, men feiring blir det.
Maten er planlagt og ingen utskeielser på meg i dag. Nakkekotteletter med god saus og blomkål og brokkolimos til meg, vanlig tilbehør til de andre. Stor pavlova er bakt og skal danderes med krem og gode bær. I morgen er det tre uker siden oppstart. Kroppen er fin og jeg er fornøyd.
Lag en god dag!

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 10:53   #84
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien
Talking

Sv: Vi som starter i mai -14!

Ønsker alle en fin 17 mai ! Min skal tilbringes på jobb og det blir ingen utskjeelser pga det, noe som er like greit for min del i tidlig oppstart. Hadde forøvrig veiedag på selveste 17mai, - 2,8 kg på 10 dager ! Storfornøyd Hipp hipp hurra !!


Sist redigert av scnuppa80 : 17-05-14 kl 10:54. Årsak: skrivefeil
scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 21:51   #85
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

God 17.mai!! Har blitt litt utskeielser på meg.. Holdt meg helt til desserten, og da ble det litt is.. Kompenserte med en hard treningsøkt i kveld

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 21:52   #86
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80, her.

Ønsker alle en fin 17 mai ! Min skal tilbringes på jobb og det blir ingen utskjeelser pga det, noe som er like greit for min del i tidlig oppstart. Hadde forøvrig veiedag på selveste 17mai, - 2,8 kg på 10 dager ! Storfornøyd Hipp hipp hurra !!

Det er jo superbra!! Grattis!!

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 21:57   #87
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av mailen, her.

Åh, det hørtes godt ut. Har du lyst å dele oppskriften du bruker? Det er sikkert tusen oppskrifter på det og, så greit å få en man har fått anbefalt.


Vi skal på fjellet, men jeg har bakt vanlig sjokoladekake til ungene og kanelkake med ostekrem til meg. Blåbærmuffins er også i box. Ingen utskeielser på meg altså!


Spinning er en pine fra start til slutt, men effektiv fettforbrenning. Selv går jeg helst på zumba, corebar, step og sånt. Step har de ikke hatt på treningssenteret her det siste året, men corebar er digg. Nå er det lite timer på planen, men desto finere å gå turer ute. Gleder meg til det har smeltet på fjellet så man kan begynne med toppturer. Det er en flott aktivitet både for meg og ungene.

Har offisiell veiedag i dag og vektnedgangen var 2,4. Jeg er fornøyd!

Klart det!!


5 eggehviter

7 ss Sukrin

1/2 ts ekte vaniljepulver

20 g kokosmasse

5 plater gelatin

Glasur:

150 g mørk sjokolade

50 g Cocosa Extra Virgin

10 g kokosmasse (eller mer)

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 10:09   #88
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Vel overstått 17. mai!

I første besøk gikk alt bra. På skolen gikk alt bra, men i det mer spontane besøket nr to gikk det ikke så bra. Ble servert nystekte lyse rundstykker og godt tilbehør og jeg spiste to og et halvt. Oppå var det reker eller laks. og etterpå ble det servert bløtekake med vaniljekrem og masse bær. Det ble et godt stykke. Og en snop fra snopeskålen. Her ser jeg at jeg spiser som det forventes av meg. At en spiser rundstykke og tar et kakestykke. Når en takker ja til et besøk og ikke er forberedt så spiser som gamle vaner tilsier.

Jeg er likevel fornøyd, for hjemme ble det ikke mauling fra sjokoladeposen og ingen skiver loff. Det ble til de andre. Det ble litt reker og speilegg.

Merket det på vekten i går kveld. Opp 1 kg. Er nok en del vann i fra salt fra spekemat og reker. Skal snart på lang? tur for reparere skaden fra i går. Eller mer positivt: gi meg selv en god start på denne søndagen.

Hvilke erfaringer fikk dere i går?

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 21:49   #89
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Hva skal vi si? Holdt det nogenlunde greit gjennom dagen.... Smakte på "alt", men i små mengder... Fornøyd med det. Ble et tynt stykke ostekake Bl.a. Og det er jo egentlig slik jeg vil leve - kunne spise litt, ikke overdrive...

Men- en ting jeg kunne styrt unna: en sen kveld ute ble avsluttet på BURGER KING! En liten cheeseburger, uten brus og pommes frites. Men det må jeg innrømme -
Det smakte utrolig godt

En annen ting å være fornøyd med da, oppi burgerspisingen i går: I dag har jeg vært flink! Rett på slanking i dag. Det er jo en liten seier det, vanligvis greier jeg ikke hente meg inn igjen.

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 22:58   #90
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Det er jammen vanskelig med så mange fristelser!

Jeg har vært med sønnen i barnebursdag i dag.. Smakte verken på pølsene eller kakene! *stolt*

Veiedag i morgen...

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 23:18   #91
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Ble utskeielse på meg..

i den form av at samboer lagde lavkarbovennlig ostekake til meg. Så da ble det kos på dagen Har tross alt vært hundevakt i helga så blitt en extra tur ut, siden tur med hund ikke var mulig å kombinere med vogn.

Å idag, med et lite glass øl og baconsvor. Men men mandag i morgen, og satser på å være tilbake i hverdagen!

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 18-05-14, 23:56   #92
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg har også vært flink med kosten i dag, men det ble mange kalorier og karbo i dag men bare rett over 50 karbo. Mest fra rotgrønnsaker og vaniljekesam med bær. Til vanlig hadde jeg spist opp restene av risbrød sjokoladen i kjøleskapet og spist loff til reker og røkelaksen. Så jeg fokuserer på det positive. Og turen min ble over 5 km lang

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 00:09   #93
lirumlei
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 106
lirumlei er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg har kommet meg igjennom bursdagsselskaper, konfirmasjonsselskap, 17. mai og middagsselskap uten å skeie ut disse tre ukene. Kroppen er i ketose og jeg trives veldig med det.

I går laget jeg lavkarbo-pavlova, så det har blitt litt bær som godis, samt at jeg har unnet meg baconsnacks. Synes ikke kiloene raser av akkurat, men så lenge jeg ikke synes jeg forsaker noe OG at vekta alikevel peiker ned, så er jeg meget godt fornøyd. Ny uke, nye muligheter.

(pepsi max er enda en viktig del av hverdagen )

lirumlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 07:54   #94
tjeldberg
Medlem
 
tjeldberg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 176
tjeldberg er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Vekta raser ikke med her heller, men forsvunnet 4 cm fra hofte, og 5 fra midjen, så det skjer da noe

Pepsi max er fremdeles viktig ja.. men kuttet ned i hvert fall

__________________
Me out
tjeldberg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og lchf Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 09:49   #95
Taklampe
Medlem
 
Taklampe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 133
Taklampe er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Her er frustrasjon i bøtter og spann. Vekta rikker seg ikke. Men, det er bare å bite tennene sammen og fortsette, ingen vits i å gi opp nå.

Taklampe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 10:35   #96
mailen
Medlem
 
mailen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 61
mailen er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Jeg hadde planlagt en helg på fjellet uten sprekk, men det gikk heller dårlig. Sjokoladekaka jeg hadde med til ungene fristet for mye og det ble litt baileys, øl og vin på kvelden. Forskjellen på denne og tidligere sprekker, er at jeg er tilbake igjen i dag etter to dager med karber. Det ble heller ikke karber i overflod, jeg tenkte over hva og hvor mye jeg puttet i munnen.

Nå er jeg fit for fight igjen! Vil inn i klærne som ligger bakerst i skapet mitt.

__________________

mailen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 19:34   #97
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Opprinnelig lagt inn av lirumlei, her.

Jeg har kommet meg igjennom bursdagsselskaper, konfirmasjonsselskap, 17. mai og middagsselskap uten å skeie ut disse tre ukene. Kroppen er i ketose og jeg trives veldig med det.

I går laget jeg lavkarbo-pavlova, så det har blitt litt bær som godis, samt at jeg har unnet meg baconsnacks. Synes ikke kiloene raser av akkurat, men så lenge jeg ikke synes jeg forsaker noe OG at vekta alikevel peiker ned, så er jeg meget godt fornøyd. Ny uke, nye muligheter.

(pepsi max er enda en viktig del av hverdagen )

Da har du vært flink!
Hvordan lager du pavlovaen? Har prøvd med sukrin et par ganger, men syns ikke det er godt...

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 19:37   #98
JojoJulie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 54
JojoJulie er på en erverdig vei

Sv: Vi som starter i mai -14!

Veiedag!
Ned 1,3kg denne uka. Og bare 8,1kg igjen...
Er ikke sååå flink med kosten hver dag, men er desto bedre på å trene hver dag..

Ny uke, nye muligheter! Nå venter tredemølla

JojoJulie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 23:24   #99
Hubba Bubba
Medlem
 
Hubba Bubba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 239
Hubba Bubba har en fantastisk aura rundt segHubba Bubba har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som starter i mai -14!

Så bra at det går går rett vei med så mange. Her er det ennå 17. mai utskeielse i kroppen, så jeg føler med deg Taklampe.
Jeg ble nesten litt kvalm av pølsene jeg skar i småbiter og stekte i litt smør og hadde på litt litt fløte og ost for å lage litt saus. Alt? fette skilte seg og pølsebitene badet i fett. Jeg kjente at så LKHF trivest jeg ikke. Jeg spiste opp pølsebitene og lot fette ligge ogjen i skålen. Det er en lokaprodusert pølse med ramsløk normalt godt, men tror det blir lenge til neste gang.

Hubba Bubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 08:26   #100
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Vi som starter i mai -14!

Vel overstått til alle! Jeg er enig hubbabubba - SÅ mye fett blir jeg også uvel av.

Jeg raser ned i vekt, utskeielse i helgen til tross. Har vært superflink i dagene både før og etter 17.mai - det har lønt seg.

-1,5 kg på andre uken min. - 3,5 kg første uken. Dvs minus 5 kg på 2 uker! Lykkerus...

Veier 68,1 kg nå. Blir så motivert av alle dere her inne! Leser hver dag - hadde ikke klart det uten dere

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter nå! Bli med? Karikatur Lavkarbo generelt 18 24-07-14 10:46
I dag starter jeg Tiilda 24 Ketolysekuren 10 11-02-10 13:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no