Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-05-07, 20:52   #1
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Godt i godt igang med ketolyse, begynt på 2. uka og har ikke hatt søthunger i det hele tatt. Så kommer 17.mai.......
Kaker, kaker,kaker samme hvor jeg går og snur meg........og jeg falt for fristelsen......ostekake
Tok bare 1 stykke og det er vel ikke den verste kaka jeg kunne tatt da. Har ikke spist annet av karber for hele dagen så jeg håper jeg slipper å svi for det så lenge.
Når vil det evt. slå ut på ketolyse stixen? Allerede i dag eller i morgen eller? Noen som vet?

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 21:44   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Godt i godt igang med ketolyse, begynt på 2. uka og har ikke hatt søthunger i det hele tatt. Så kommer 17.mai.......
Kaker, kaker,kaker samme hvor jeg går og snur meg........og jeg falt for fristelsen......ostekake
Tok bare 1 stykke og det er vel ikke den verste kaka jeg kunne tatt da. Har ikke spist annet av karber for hele dagen så jeg håper jeg slipper å svi for det så lenge.
Når vil det evt. slå ut på ketolyse stixen? Allerede i dag eller i morgen eller? Noen som vet?

Trøst deg med at du ikke er alene! (fattig trøst?)
Et stk brownie, et stk bløtkake, og softis....urk! Ble kvalm faktisk....hurra for søttende maiiii....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 22:20   #3
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Trøst deg med at du ikke er alene! (fattig trøst?)
Et stk brownie, et stk bløtkake, og softis....urk! Ble kvalm faktisk....hurra for søttende maiiii....

Joa, er jo en liten trøst det
Det som var positivt, var jo at det fristet ikke med mere, jeg som er en kake og godtemons uten sidestykke.
Håper vi ikke blir straffet så altfor hardt!!

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 22:23   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Joa, er jo en liten trøst det
Det som var positivt, var jo at det fristet ikke med mere, jeg som er en kake og godtemons uten sidestykke.
Håper vi ikke blir straffet så altfor hardt!!

Nei, sånn er det her også! Ikke noe som frister, at jeg følte "må ha mere"...

Ser du er fra møre og romsdal. Gubben er sunnmøring, pleier si at unga våre er halv-møringer!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 22:24   #5
stinemarie
Medlem
 
stinemarie sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
Innlegg: 121
stinemarie er på en erverdig vei

Sv: Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Nei du er ikke alene, for jeg har spist alt som ikke er lov i dag

2 pølse med lompe, 1 stykk vaffel og ett stykke sjokolade kake!!!!!

Der gikk jeg vel opp alt jeg har gått ned tenker jeg.

stinemarie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 22:27   #6
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Halv-møringer, hehe ikke dumt

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 22:30   #7
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...

Opprinnelig lagt inn av stinemarie, her.

Nei du er ikke alene, for jeg har spist alt som ikke er lov i dag

2 pølse med lompe, 1 stykk vaffel og ett stykke sjokolade kake!!!!!

Der gikk jeg vel opp alt jeg har gått ned tenker jeg.



Å det er kjedelig, men som jeg leste i en annen tråd, vi får trimme litt ekstra så kommer en fortere i ketose igjen. Skal sjekke stixen senere (når jeg må på do ) krysser fingrene for at den er rosa iallefall.

har marsjert og spilt i 3 tog i dag da, så jeg har fått trimmet endel. Håper det går opp i opp med ostekake

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no