Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Purely Greens?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-10, 21:26   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Purely Greens?

Hei, jeg har nettopp tatt 1 ts Purely Greens. http://www.helseogkost.no/nettbutikk...re_planet_90_g

Skal si det satte fart på magen... jeg har vært på do et par ganger. Er det noen som har erfaring med bruken? Reagerte magen deres voldsomt i starten? Hvor fort stabiliserte det seg?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 12:49   #2
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Purely Greens?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Hei, jeg har nettopp tatt 1 ts Purely Greens. http://www.helseogkost.no/nettbutikk...re_planet_90_g

Skal si det satte fart på magen... jeg har vært på do et par ganger. Er det noen som har erfaring med bruken? Reagerte magen deres voldsomt i starten? Hvor fort stabiliserte det seg?

Hei!
jeg har brukt purely greens. får magen mer i gang ja. men ikke veldig. bare går litt lettere ..fra treg til mer normal. kan ikke huske at det "stabiliserte seg".. det var slik som i begynnelsen hele tiden... men vi er forskjellige..kan hende du reagerer veldig på det, og kanskje bør gå ned på dosen til magen blir vant til det?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 09:25   #3
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Purely Greens?

Hei takk for svar. Jeg hadde ingen problemer etter den første dagen. Jeg hadde startet på lavkarbo bare for noen dager siden, så det er mulig at magen reagerte litt ekstra kraftig på grunn av det.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Super Greens angeltiril Generell ernæringsdebatt 7 13-07-11 11:06
Best of greens MinMort Spørsmål og svar 32 01-06-11 20:06
Super greens angeltiril Lavkarbo generelt 0 13-06-09 15:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no