Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

-31 kg og ikke fornøyd

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-09, 21:57   #1
Toastedlok
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 7
Toastedlok er på en erverdig vei

-31 kg og ikke fornøyd

har siden november, trent vekk 31kg og det har ikke vert lett.
går ikke på noe kur, bare trent og endret kosthold.
men stått stille i 4uker snart. går ikke mer ned, sikkert pga av at jeg har fått så store muskler. trener styrke og kondisjon 3 ganger i uka.

har ikke plettfritt rulleblad, da jeg har sprukket mer en en gang, men har ikke fått svi for det da. eneste jeg aldri har gitt opp er ØL <3 er bare for glad i det.
men det går i mindre mengder en før nå.

men det verste er at jeg føler meg tykk enda, enda jeg har sikkert fått 100 kommentarer på fin jeg har blitt.
Ser forsatt den tykke meg i speilet, og trener like mye som før.
har gått ned 6str i bukse og 3str i gensere og t-skjorter.
spiser normalt nå da, lite og ofte da jeg er sykt matlei.
spiser forsatt utolig mye fisk da, eneste jeg ikke er lei av

syns ikke det var så lenge siden jeg leste om andre som hadde kvittet seg med jævelskapet på kroppen, men nå er det jo jeg som er den dere leser om.
litt merkelig motivasjon er i grunnen alt, du må brenne for å gå ned i vekt, var sånn for meg da. når motivasjonen falt bort tenkte jeg bare på hvordan jeg hadde det.
Var i grunnen ikke noe poeng i det jeg skulle skrive, er bare at jeg er innom og leser i trådene deres til tider og det er utrolig kjekt at mange får det til

Er på leit etter den rette i mitt liv, men det skal ikke være så lett det

Toastedlok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ka e filosofi :P Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:19   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Du har jo vært kjempeflink! Gratulerer med 31 kilo!

Sitat:

syns ikke det var så lenge siden jeg leste om andre som hadde kvittet seg med jævelskapet på kroppen, men nå er det jo jeg som er den dere leser om.

Det må være en fin følelse! Tiden flyr, og uten at man har tenkt noe særlig over det så har måneder gått og kiloer forsvunnet. Det er det som er så fint med dette kostholdet.

Håper ditt mentale jeg følger etter snart, da!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:39   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Wow, 31 kilo på et halvt år… ikke rart kroppen stopper opp litt…
Jeg har lest at mange her inne føler på samme måte som deg, den mentale biten henger ikke alltid helt med på vektnedgangen.
I og med at du ikke har noen spesifikk kostholds filosofi så er det vanskelig å gi råd på hva du eventuelt kan endre på i kostholdet. Det er et faktum at enkelte av oss må kutte ut enkelte matvarer som kan hindre vektnedgang, for min del kan jeg ikke spisse nøtter. For andre kan det være meieriprodukter, søtningsmidler eller noe helt annet. Andre faktorer som kan spille inn er for eksempel smerte, stress, legemidler, søvn…

Regner med at Motivasjons-heia gjengen her inne dukker opp med gode råd og masse oppmuntring. Lykke til videre

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:46   #4
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Wow! Så flink du har vært!

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 22:53   #5
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

MAKAN!
Så flink du har vært!
Ta på deg en ryggsekk og fyll opp med 31 kg "ettellerannat" og bær litt rundt på den så kanskje du kjenner lettelsen når du tar den av.
Lykke til med det andre prosjektet ditt og da

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 23:28   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Ta på deg en ryggsekk og fyll opp med 31 kg "ettellerannat" og bær litt rundt på den så kanskje du kjenner lettelsen når du tar den av.

Eller forestill deg 62 smørpakker Det er faktisk tilsvarende mye som du bar på tidligere!

Få noen andre til å ta bilder på et eller annet du er med på, helst når du ikke veit du blir tatt bilde av. Skal vedde på du får litt sjokk når du ser deg sjøl på glanset papir! Ofte er det som å se med andre øyne, veit folk som ikke kjenner igjen seg sjøl på bilder...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 00:51   #7
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Måtte bare gi deg en og ønske deg lykke til.

Du har vært utrolig flink og er helt sikkert totalt forandret utseendemessig!

Jeg har bare gått ned 16 kilo men får faktisk en del hyggelige kommentarer for det. Men selv ser jeg ikke vekttapet så godt. (Kanskje jeg ikke klarte å akseptere hvor tjukk jeg var, slik at mitt nåværende utseende passer bedre til min forestilling om meg selv?)

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:14   #8
Stellamor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 197
Stellamor er på en erverdig vei

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Fantastisk!!!
GRATULERER med 31 kg lettere kropp!!
Du har gjort en fenomenal jobb

__________________


Stellamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 02:17   #9
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Gratulerer så mye med å ha tatt av 31 kilo ! Det er jo helt fantastisk !!!
Håper du finner motivasjonen tilbake igjen, og etterhvert klarer å se hvor flott du selv har blitt !

En god klem oversendes herfra !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 08:29   #10
Peach
Medlem
 
Peach sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 84
Peach er på en erverdig vei

Sv: -31kg og ikke fornøyd.

Hei!!
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har selv gått ned mye, men tror oppi hodet mitt at jeg fremdeles er like stor enda. Blir nesten litt irritert når folk skal legge seg opp i når jeg skal slutte å gå ned, at jeg må være fornøyd nå, osv.
Men jeg prøver å fortelle meg selv at det er lov å ha det sånn. Har tross alt vært stor sinnsykt mange år av mitt liv, og jeg er ikke "vant" med å være "liten". Så tror nok hode bare trenger litt tid til å skjønne den nye meg!

Håper det ordner seg for deg etterhvert. Ellers er det jo helt lov å oppsøke noen å snakke med, som kan dette

Ha en fin dag!!

__________________
Peach er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 14:25   #11
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -31kg og ikke fornøyd

Gratulerer med flott tap!

Da jeg gikk ned 20 kg i 2007 merka jeg ingen forskjell. Jeg så det på bilder, jeg så det på at jeg kunne kjøpe mindre klær, folk kommenterte det, men jeg kunne ikke føle det... Jeg holdt den vekta i 8 mnd, før det plutselig sneik seg på 6 kg, og først 4 mnd etter det igjen merka jeg at jeg var blitt tynnere
Plutselig var jeg ikke den samme når jeg så meg i speilet, og hvis jeg ser på gamle bilder er det helt sykt..

Så det kommer, bare pass på at vekta ikke går opp igjen i mellomtida
Du er nok så vant til å være stor at du ikke helt skjønner at du ikke er så stor mer, men etterhvert vil det nok bli bedre

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 21:25   #12
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: -31kg og ikke fornøyd

Wow, så flink du har vært

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 09:59   #13
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: -31kg og ikke fornøyd

Gratulerer masse med fantastisk vektnedgang

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fornøyd, men allikevel ikke Irenesol Ketolysekuren 4 15-03-09 11:06
Er så fornøyd! NinaOp Ketolysekuren 19 14-03-09 02:29
Glad i musikk? Ikke fornøyd med radioen? HP Generell diskusjon 1 22-10-05 15:40
Jeg er fornøyd jeg Summer Generell diskusjon 1 04-10-05 13:19
Jeg er så fornøyd! Solros Åpne dagbøker 2 12-05-05 13:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no