Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-10, 10:03   #476
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Gooooood tur!! Kose dere masse!!!!!
Satser på masse sol og bare kos for dere!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 21:34   #477
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Reiserapport! Reiserapport!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 11:55   #478
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Reiserapport skal bli
Palma var en fantastisk by! Kan på det sterkeste anbefales til en storby weekend. Vi hadde strålende vær , så en dag ble det deilig strandliv mens de andre dagene ble det en lett blanding. Litt avslapping ved bassenget , lange lunsjer med deilig vin , litt sightseeing og nydelige middag med enda mer vin
En perfekt kjærste tur!! En kveld spiste vi middag på den skjønneste restauranten jeg noen gang har sett. Den lå på en klippe med utsikt utover havet og Cala Major området utenfor Palma. Utrolig god mat og veldig romantisk. Bygningen var fra 1800 tallet og jeg forelsket meg helt! Anbefales på det sterkeste. Den heter Il Paradiso og var virkelig ett paradis..

Så nå er jeg klar for full skjerpings med karber og trim

Håper dere andre også har hatt en fin helg.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:48   #479
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ååh så deilig det høres ut! Skjønner at det er noe man bør vurdere en gang ja. Har bestilt tur til Dublin i oktober vi, ikke akkurat sammenlignbar temperatur, men gøy blir det!
Hvordan reiser man foresten til Palma? Går det direkte?

Helgen var fin, med hyttetur og kos. Flink i MATveien, men ikke på vin og godterifronten.. Jeg driver jo og sjonglerer meg mellom Fedon og South beach, men nå tror jeg jammen meg jeg må inn på en ganske treng fase 1 i en periode. Forberedte meg i går med og lage en stor ovnsbakt omelett i paiform som skal være frokosten denne uken. Skal på hotell til helgen, med sikkert masse utfordringer på fristende mat, så får være superflink denne uka. Skal på spa også - DET blir fantastisk!!!

Tror jeg må lese meg litt bakover her jeg, man var jo så flink en periode..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 14:51   #480
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg begynner på streng fase 1 fra mandag av jeg også.
Begynner så smått de dagene som er igjen av denne uken , og for fullt fra mandag.
Er alene med barna denne uken så det blir dårlig med trening men noe bør jeg vel få inn
Middag i dag blir blomkålsuppe med bacon..Gleder meg..

Palma kan man fly til med Ryanair fra Rygge. 3t og 15 min tok det!
Kjapt , effektivt og billig. Vi betalte ca 1200,- for fly og 3500,- for 3 netter på ett 4 stjerners hotell ikke altfor langt fra sentrum. Ca 15-20 min å gå til katedralen , men ca 5-6 min til der liv og røre startet

I oktober blir det 2 helger på farten for meg. Bremen med jobb 22-24 oktober og jentetur til London 29-31 oktober. Gleder meg til begge deler men London blir nok mest spennende

Dublin har jeg aldri vært men søsteren min har bodd der og elsker byen.

Hørtes lurt ut med stor omelett. Hva hadde du i den da?
Tror jeg også skal gjøre noe sånt neste uke. Får alltid dårlig tid om morgenen...

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 23:57   #481
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Nå er jeg endelig nesten ferdig pakket til en helg på Geilo - blir koselig! Trøtt nå kjenner jeg, skjønner ikke at det er mulig og bruke så lang tid hver eneste gang..

Stor omelett var glimrende, jeg laget den av 10 egg jeg tror jeg, oppi der hadde jeg en boks cottage cheese, mixet vekk klumpene, purre, litt tomater, en boks bogskinke. (Verdens ekleste skinke, ble minnet på hvorfor jeg aldri har det!) litt lettfløte, masse forskjellig krydder, og dett var vel dett. Stekte den i paiform..

Ha en strålende helg! Til mandag er vi i gang for fullt! Det blir strålende!! I K K E at jeg gleder meg til mandag, nå skal helgen nyyytes så absolutt mye jeg kan!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 08:38   #482
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jaja Da var mandagen her igjen da Synes jo helgene går uforskammet fort altså..Men denne helgen har vi bare slappet av og vært sammen med de søte små Deilig å kjenne at man har god tid og slipper å stresse.

Matmessig har det gått sånn passe i helgen.Fredag spiste jeg sushi og det bare måtte jeg ha!! Fryktelig lenge siden sist! Synes det er super godt en gang i blant. Lørdag hadde sønnen i huset overnattingsbesøk og da ble det tacofest! Helt ok. Ikke så mye godis på lørdag men litt over "budsjett" på søndag.. ja ja.
Starter med friskt mot i dag

I dag blir det 2 timer spinning , en intervall og en "vanlig".
Skal bli deilig å bruke kroppen litt igjen..

Ha en fin dag alle sammen

Hvordan var det på hyttetur Victory?

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 11:25   #483
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Tirsdag... og helt enig helgene går aaaaaltfor fort! Kan ikke være lenge til neste nå vel????

Jeg hadde også en kjempe fin helg, med masse koselige folk, masse god mat og drikke og en kg opp.. hehe... men satser på at det er mye vann og at en flink uke kan rette opp litt av skaden.

Ble ingen trim i går, ikke i dag heller, og heller ikke i morgen!!! Knallstart på flinkheten da... da får man vertfall være matstreng!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:47   #484
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

onsdag og jeg ligger rett ut på sofaen. Inger trim de neste ukene på meg..
Jeg fjernet blindtarmen i går så nå har jeg 3 små kikkehull og 5 sting i magen.
Gikk veldig greit men magen er utrolig sår..

Får prøve å være flink men akkurat nå eier jeg ikke matlyst...

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:26   #485
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Nei offda.... god bedring!!!! Høres ikke noe godt ut, men da blir det vertfall bedre fremover.. Slapp av og passe på deg selv!

Erfaringsmessig syns jeg alltid det er lettest og enten spise eggerøre eller suppe når jeg mister matlyst.. blomkålsuppe? Den er jo mild og snill i smaken..

Her har det heller ikke vært noen trening de siste dagene, får prøve meg i morgen, da får det bli en strafferunde tror jeg. Maten har ikke vært så veldig ille, problemet er at jeg har jo ryki på noen druer hver bidige dag! Skjerpings! I dag var det litt chilli con carne rester, en lapp og et par kjeks til middag.. litt mye kanskje, men det var så godt!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:20   #486
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei Anette!

Hvordan står det til med deg? Håper du kommer deg fort på beina igjen..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 16:13   #487
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei og hopp.

Ja nå er jeg så smått på bena igjen Første dag på jobb i morgen.
Men å spise lavkarbo mens man er sykemeldt fungerer dårlig...Sikkert gått opp 2 kg for alle som kommer innom har jo med seg noe godt av ett eller annet slag.. he he. Boller og kaker , sjokolade og annet snadder.. men middagene har blitt lavkarbo da.. he he

De største fysiske antrengelsene har det heller ikke blitt , men stingene skal fjernes på søndag så etter det blir det vel litt lett trening igjen kanskje..

Går det bra med deg Victory?

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 08:46   #488
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Da er stingene fjernet og jeg føler meg stadig bedre ;-)
De store fysiske utskeielsene må vente 1-2 uker til men nå begynner iallefall "besøkskiloene" å gå av ..he he

Synes selv jeg har vært flink med mat de siste dagene.
Hjemmelaget burger i går , og i dag blir det hjemmelaget blomkålsuppe med sprøstekt bacon.. Det er snadder det...

I kveld må jeg tilbake på jobb, utrolig hvor fort ting hoper seg opp når man er borte 1 uke... Må få unna litt og det er så mye lettere når det ikke er så mange andre her. Må prøve å gå en lang tur i kveld også. Høstlufta er deilig men kald om dagen..

Ha en fin onsdag

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 11:25   #489
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!

Så bra og høre det går bedre med deg!
Har vært litt fraværende en stund, har vært på tur til Dublin. For en bra by! Utrolig gøy! Kan jeg anbefale.. men en slanketur er det jo ikke da. Gikk opp 1.3 kg jeg, men håper på at det er mye vann, fredagen får vise!
Har vært ganske flink etter jeg kom hjem da, omelett til frokost, laget i lasagneform så den står klar hver morgen, salater til lunch og i dag blir det torsk til middag. Med litt brokkoli og hva annet jeg kan finne.

Hadde tenkt meg på et skikkelig treningskjør også, men har skaffet meg en flott forkjølelse så jeg tror jeg skal ta det rolig og se om jeg heller kan ta igjen litt til helga. Ser på været at nå har sesongen for og flytte inn på treningssenter begynt også, kjenner jeg må lete frem litt motivasjon for akkurat det..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 10:20   #490
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

I dag er en sliten mandag for min del altså..
Jentetur til London i helgen og bena mine er såre og slitne kjenner jeg
Men en super tur og garderoben har blitt fylt opp med noen godbiter..

Nå er det 4 uker siden blindtarmen ble fjernet så nå kan jeg begynne å trene litt igjen , ikke bare ut å gå tur... he he
Skal bli deilig å svette litt skikkelig igjen... På tide å trene litt styrke også igjen kjennes det ut til..

Maten går stort sett greit. Litt utskeielser ble det i helgen men ikke mer enn jeg kan leve med , vi gikk jo tross alt en del mil opp og ned Oxford og Regent Street på lørdag!!!

Satser på en flott uke og er spent på resultater på vekten på fredag!

På onsdag skal jeg fikse sveisen litt også og det skal bli veldig deilig..Klippe litt og farge litt! Føler seg så utrolig mye bedre når håret er bra!

Ha en flott uke!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:42   #491
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Åh så fantastisk med London! Jeg elsker London... Oxford/Regent street vandring er den beste trimmen!

Lykke til med trening etter operasjonen, deilig og være igang igjen tenker jeg. Hatt en lang treningsfri periode selv, og begynner og bli dritlei! Vært forkjøla i over en uke, og nå tyder ikke på at den har tenkt og stikke med det første akkurat. Vært hjemme fra jobb i dag også, det var lenge siden sist! Jeg er jo aldri syk, og jeg er skikkelig dårlig på å være det også.. blir verdens stusseligste! Nesten som en mann!!! Haha! Nå ønsker jeg meg bare at hostegiften kan begynne og virke!!! Hosting blir jeg seriøst gal av!

Der var dagens syting utført!
Spiste litt istad da, lapper kom jeg endelig på at kunne friste. Da hadde først jeg kastet mandelgrøt som jeg laget, det var I K KE godt, og en omelett jeg varmet. Matlyst mangler jeg igrunn skjelden... Ser ikke for meg en god veiedag denne uken akkurat! Men time will shåvv!

Lykke til dere andre også!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:06   #492
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

God bedring Victory
Håper formen stadig blir bedre..
Her går det smått nedover om dagen men det går da iallefall riktig vei.

Denne helgen er mannen på guttetur til Tyskland så jeg skal kose meg hjemme med mine søte små i kveld , og i morgen er det gourmet kveld med venninnegjengen.
Får satse på at maten går greit. Dropper risen og potetene tenker jeg..

Ikke kommet igang med treningen ennå men savner det masse så det er bare å ta seg sammen..

God Helg

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 22:09   #493
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Å hei og hå - da var det bare timer til veiing igjen da... Hmmmm.. har vel ingen overhengende GOD følelse! Men denne uken har jeg hvertfall kommet skikkelig igang med trening da, så har jo vært snill med kroppen på den måten. Formen er endelig bedre!! Deilig!

Hvordan er det med deg da? Kommet igang? Koooom igjen...
Og hvordan gikk gourmet kvelden? Hørtes jo dig ut da..

Lykke til i morgen du og!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no