Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-13, 20:40   #21576
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

vakumpakket biff som hadde best før dag på tirsdag er vel antagelig grei å spise imorra? mener å huske at biffen er ganske grei på det området...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 15-11-13, 20:41   #21577
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ah, takk for tips.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-11-13, 20:45   #21578
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

vakumpakket biff som hadde best før dag på tirsdag er vel antagelig grei å spise imorra? mener å huske at biffen er ganske grei på det området...

Så lenge den har ligget fint i kjøleskapet, er den bedre enn noen sinne i morgen!

__________________

Sist redigert av Kitt : 28-12-13 kl 16:34.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 15-11-13, 20:47   #21579
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bruker stort sett kun sorte jeans, så har vært gjennom en del av de siste årene. Klagde litt på vero moda sist på at de nyeste derfra ble utvasket, da fikk jeg tips om å legge de i fryseren i stedet for å vaske de (om de ikke var flekkete da). Skulle visst være bra for å bevare fargen lenger. Har ikke kommet så langt at jeg har prøvd det, siden jeg ikke har særlig med fryserplass.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-11-13, 20:48   #21580
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

den har ikke vært noe annet sted enn kjøleskapet siden innkjøp nei. så da blir det biff med grønnsaker og soppsaus imorra

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 15-11-13, 21:23   #21581
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lemen: Men jeg vil jo ha grå!
Carisma: Så nå at det alt er kampanje på de jeansene, så jeg tviler på at jeg får ytterligere avslag. Er Cubus i sentrum, unngår sentere så fremt jeg kan.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-11-13, 21:27   #21582
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som har prøvd å lage riskrem av blomkålris?

Som en eller annen annen sa - prøv heller cottage cheese + krem. Ikke at det er så enormt godt heller, men det var ikke så ille. Men jeg er temmelig sær på riskremen og da og den eneste som virkelig er god er den jeg lager selv.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 15-11-13, 22:01   #21583
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

vakumpakket biff som hadde best før dag på tirsdag er vel antagelig grei å spise imorra? mener å huske at biffen er ganske grei på det området...

Så lenge den er vakumert blir den bare bedre og mørere om den lagres. Kan fint ligge et par mnd.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-11-13, 23:15   #21584
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg kjøpte et par jeans på Gina Tricot, og nå er jeg litt hooked (har ikke brukt jeans siden nittitallet. ). Det er skinnyjeans med skikkelig god stretch i, og de har HØYT liv. Typ til rett over navelen. Men på GT har de bare helt svarte, og nå vil jeg ha at par svarte utvaska/grå, altså noe à la den fargen her! Som da også har superhøyt liv og masse stretch. Men ikke jeggings, liksom. Noen som vet om en fysisk butikk som selger noe sånt til en ikke alt for drøy pris?

Kappahl! De har en type jeans som er veldig høye på livet, med god stretch, og normal til skinny i beina. De har i fire farger (som jeg vet om), lys og mørk blå, svart og mørk, utvaska grå. Tror de kostet 400kr. De er helt sinnsykt gode å ha på, og går over navelen, selv på meg som har godt med magefett. Har tre par i forskjellige farger, er helt frelst!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 15-11-13, 23:18   #21585
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Kappahl! De har en type jeans som er veldig høye på livet, med god stretch, og normal til skinny i beina. De har i fire farger (som jeg vet om), lys og mørk blå, svart og mørk, utvaska grå. Tror de kostet 400kr. De er helt sinnsykt gode å ha på, og går over navelen, selv på meg som har godt med magefett. Har tre par i forskjellige farger, er helt frelst!

Ah, kult. Takk! Så litt nøyere på den på Cubus nå, og har egentlig kommet fram til at den ikke er særlig pent "ferdigslitt", men den på Kappahl så mye bedre ut! (For det er denne du tenker på?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-11-13, 23:21   #21586
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah, kult. Takk! Så litt nøyere på den på Cubus nå, og har egentlig kommet fram til at den ikke er særlig pent "ferdigslitt", men den på Kappahl så mye bedre ut! (For det er denne du tenker på?

Det stemmer

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 16-11-13, 13:58   #21587
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Det stemmer

Takk igjen for tips, Spinerette! Jeg har dem på nå, og de er supernice!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-11-13, 18:30   #21588
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg kjøpte et par jeans på Gina Tricot, og nå er jeg litt hooked (har ikke brukt jeans siden nittitallet. ). Det er skinnyjeans med skikkelig god stretch i, og de har HØYT liv. Typ til rett over navelen. Men på GT har de bare helt svarte, og nå vil jeg ha at par svarte utvaska/grå, altså noe à la den fargen her! Som da også har superhøyt liv og masse stretch. Men ikke jeggings, liksom. Noen som vet om en fysisk butikk som selger noe sånt til en ikke alt for drøy pris?

Cubus har gode bukser med stretch. Milla jeans derfra har høyt liv, sitter stramt og er veldig gode Kan anbefales.

Edit: Svarte før jeg så de andre svarene.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 16-11-13, 19:42   #21589
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takk igjen for tips, Spinerette! Jeg har dem på nå, og de er supernice!

Hurra!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 16-11-13, 19:54   #21590
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takk igjen for tips, Spinerette! Jeg har dem på nå, og de er supernice!

Tusen takk for tips dere to må skaffe ny,etter at jeg har gått enda mer ned
i vekt

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 17-11-13, 12:13   #21591
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, jeg er superfornøyd! De på Cubus så som sagt ålreite ut, men jeg liker ikke at de har for tydelig og "kunstig" ferdigslitning, om dere skjønner.
Og beste av alt - jeg kom inn i str 38!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-11-13, 13:52   #21592
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, jeg er superfornøyd! De på Cubus så som sagt ålreite ut, men jeg liker ikke at de har for tydelig og "kunstig" ferdigslitning, om dere skjønner.
Og beste av alt - jeg kom inn i str 38!

Å, drømmestørrelse! Jeg svarte visst aldri på prisen du spurte om, for da jeg så spørsmålet hadde du allerede kjøpt buksa. Ikke husker jeg prisen heller.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 17-11-13, 13:56   #21593
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Å, drømmestørrelse! Jeg svarte visst aldri på prisen du spurte om, for da jeg så spørsmålet hadde du allerede kjøpt buksa. Ikke husker jeg prisen heller.

Ja, det får'n si! Tilsvarer vel kanskje 30 tommer, eller noe? Og fortsatt har jeg litt å gå på. Kjøpte en som var litt trang, og i løpet av dagen gikk den ut det den skulle, og satt helt perfekt! Samme dag målte jeg også BH-størrelse, og har gått ned et hakk i omkrets der også. Stas.

Jeg lurer forresten på om noen har noen gode tips om hva jeg skal gjøre med en kofte jeg har strikket for stor? Har strikket den frem og tilbake, ikke rundt, og jeg har tatt inn og ut i sidene. Blir det teit å klippe vekk da? Den blir sikkert 7-10 cm for vid til meg ... Må nesten finne ut av det før jeg begynner på ermene, ettersom det er rundfelling. Tenker også på å vaske den på 40 grader. Det er alpakka, forresten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-11-13, 15:42   #21594
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Jeg lurer forresten på om noen har noen gode tips om hva jeg skal gjøre med en kofte jeg har strikket for stor? Har strikket den frem og tilbake, ikke rundt, og jeg har tatt inn og ut i sidene. Blir det teit å klippe vekk da? Den blir sikkert 7-10 cm for vid til meg ... Må nesten finne ut av det før jeg begynner på ermene, ettersom det er rundfelling. Tenker også på å vaske den på 40 grader. Det er alpakka, forresten.

Jeg ville først felt av de maskene du tror du skal sy inn i hver side. Dvs under hver erme. Strikk frem og tilbake et par runder etterpå, før du syr med maskin . Da blir det litt lettere å jobbe med. Så kan du klippe . Så kan du fortsette som før. Skjønte?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 17-11-13, 15:44   #21595
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg ville først felt av de maskene du tror du skal sy inn i hver side. Dvs under hver erme. Strikk frem og tilbake et par runder etterpå, før du syr med maskin . Da blir det litt lettere å jobbe med. Så kan du klippe . Så kan du fortsette som før. Skjønte?

Ja, skjønte. Bolen er forsåvidt ferdig. Det var mer om det kom til å se veldig teit ut om sidefellingene kommer synlig frem foran ... Det er en fanakofte, forresten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-11-13, 22:50   #21596
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, skjønte. Bolen er forsåvidt ferdig. Det var mer om det kom til å se veldig teit ut om sidefellingene kommer synlig frem foran ... Det er en fanakofte, forresten.

Er det gjort klar for ermene? Hvis ikke kan du kanskje sy to sømmer bak? som om du har valg å sy den i fasong?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 17-11-13, 23:32   #21597
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Er det gjort klar for ermene? Hvis ikke kan du kanskje sy to sømmer bak? som om du har valg å sy den i fasong?

Som sagt er bolen ferdig, har ikke felt av til ermehull enda. Men jeg fikk en ide! Om jeg måler opp hvor mye jeg bør ta av for at kofta skal passe, kan jeg felle av tilsvarende der jeg skal felle til ermehull (pluss ermehullsfellinga, da) og så brette innover og sy der! Det tror jeg faktisk blir det peneste.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-11-13, 02:25   #21598
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis det er noen som kan noe om Excel-makroer (i Visual Basic) og kan hjelpe meg med hjemmeleksene så er jeg evig takknemlig. :|

Har massevis av rader og kolonner med tall.
For hver rad skal jeg summere annenhver kolonne, men KUN hvis kolonnen før den (som hoppes over) er f.eks. '1'. (og så regne gjennomsnitt av det, men det fikser jeg sikkert). Jeg skjønner ingen ting.
Cluet skal liksom være i denne videoen, sannsynligvis et sted rundt 29min, men jeg får det ikke til å passe.

Kan sikkert forklare nærmere på dagtid om det skulle trengs

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 18-11-13, 12:45   #21599
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ble henvist til gastroskopi med mistanke om enten magesår eller irritasjon i spiserøret. Som forventet. Fikk ikke Nexium da det kan gi galt resultat på gastroskopien, men noe annet syredempende på resept (har ikke hentet den ut ennå så jeg vet ikke hva det er). Men om det er magesår får jeg Nexium på blåresept da. Hva koster det egentlig!? Alle sier det er så dyrt, men hvor dyrt er det? Og Nexium - det høres ut som noe fra Harry Potter!

Skåret i gleden er at jeg sannsynligvis ikke kommer inn før etter jul... Så det blir små porsjoner julemat i år. Og til helgen skal vi ha ribbe og riskrem! Jeg er ikke så voldsomt glad i ribbe, men riskrem... *stønn*

Men aldri så galt - jeg har gått ned en kilo på den siste uka.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 18-11-13, 13:15   #21600
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om du går inn på felleskatalogen.no finner du prisen. Men du vet jo ikke om du får beskjed om å ta 20 eller 40mg eller om du skal ta dem en eller to ganger om dagen, så nøyaktig hva du skal betale er vanskelig å si.

98tbl 40 mg koster nesten 600,- feks

Om du vil ha time før jul, ring inntakskontoret og be veldig pent om en akutt- time eller sett deg på avbestillingslisten. Mange som ikke møter opp nå før jul!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no