Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Klør i ansiktet og nyser om morran ...

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-09, 23:09   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Klør i ansiktet og nyser om morran ...

Noen som har hatt det? Form for allergi kanskje, mot "dynedyr"? Er ikke så ille plaget med nysinga, men mest klør, spesielt i nesa..

Litt snodig, for er ikke lenge siden jeg har vasket dyne og pute. Ikke for det, kan være at det lever saker og ting i madrassene fra 70-tallet. Ser iallfall sånn ut - leier møblert leilighet

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 09:36   #2
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Klør i ansiktet og nyser om morran ...

Høres ut som allergi. Ta deg en tur til legen og få testet deg (enkel blodprøve). Du har ikke skiftet vaskepulver?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 10:20   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Klør i ansiktet og nyser om morran ...

Tordde man bare fikk sjekket pollen på blodprøve jeg.. Har hatt samme vaskepulver hele tiden ja, det er faktisk noe jeg har reagert på tidligere.. Men hva gjør man da, om man er allergisk mott midd eller hva det er? Ligger i sterilt sengetøy og koker det annenhver dag, liksom?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:15   #4
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Klør i ansiktet og nyser om morran ...

Du kan få sjekket allergi mot husstøv/midd etc på blodprøve også. Om du er mye plaget kan legen foreskrive allergimedisin. (Om du ikke er allergisk mot antihistamin - kjedelig kombinasjon).

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:31   #5
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Klør i ansiktet og nyser om morran ...

God, gammeldags lufting av sengetøy hjelper mot midd.. Spesielt bra er det å henge sengetøyet ut når det er kaldt. Og så er det, faktisk, sånn at om man er flink å reie opp sengen, så blir det flere midd (mindre lufting av den siden vi bruker..). Fungerer også å lufte godt på soverommet.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 15:52   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Klør i ansiktet og nyser om morran ...

kan også legge dyne og pute i fryseboksen .en kort tid

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan man bli mindre rosa i ansiktet etterhvert? mofe Trening 18 08-03-09 20:53
Dette med trening på morran smil! Trening 4 25-02-09 21:56
Rød i ansiktet ved trening Hege_ Trening 7 25-06-06 22:01
Jeg har så lite lyst på fett om morran! mofe Lavkarbo generelt 14 03-02-06 20:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no