Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ned i vekt med muffins

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-11, 18:49   #101
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: Ned i vekt med muffins

Paris: Jeg bruker vaniljedråper fra sånn liten flaske.

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 21:41   #102
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 40
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Ned i vekt med muffins

Har lagd ny runde med disse i dag, de er jo bare digg og funker kjempebra å ha med seg som jobbmat

Måtte love å putte to med sjokoladesmak i matpakka til 6-åringen i morgen så hun kunne dele med venninnene sine, de hadde visst falt i smak der også

Tror jentungen vet at de ikke er lagd med sukker, jeg bare håper hun ikke forteller det til de som får smake og at de forteller det hjemme..!

Om man vil at ungene sine skal få i seg kunstig søtning eller ikke er et personlig valg og hvis noen familier i klassen har skikkelig skrekken for det så vil ikke jeg ha på meg at jeg putter det i ungene deres...

Kan liksom ikke gi jentungen foredrag om hvorfor sukrin ikke er kunstig søtning heller og håpe hun forklarer det til de andre..

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 21:46   #103
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med muffins

Jeg er i overraskende form i dag - og tenker det blir Helles nøttemarengs med gul krem (livsfarlig god, lite karbo og faktisk lite kalorier også!) - fint mellommåltid for ei som aldri spiser nøtter ellers...

MEN Det jeg skulle si var at det er på tide med en ny runde med muffins - denne gang tror jeg meeeeeed hmmmm skinke og ost som variasjon?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:24   #104
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned i vekt med muffins

Var på helsekost og kjøpte vaniljepulver. Men skal det 1,5 ts i denne? Da blir det utrolig dyrt?

Og hva er egentlig vaniljepulver? Er det frø fra vaniljestanga eller er det hele greia som er kjørt til en masse - eller bare skallet eller hva er det egentlig...

Og kan man like godt bruke frø fra vaniljestang.

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:30   #105
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Var på helsekost og kjøpte vaniljepulver. Men skal det 1,5 ts i denne? Da blir det utrolig dyrt?

Og hva er egentlig vaniljepulver? Er det frø fra vaniljestanga eller er det hele greia som er kjørt til en masse - eller bare skallet eller hva er det egentlig...

Og kan man like godt bruke frø fra vaniljestang.

Mener å huske at dette er hel vaniljestanga med frø og det hele som er malt opp. Har lest om de som tørker vaniljestengene litt ovene før de maler de opp i foodprossessor o.l. for å få pulver.

Tror ikke jeg ville brukt så mye av det hvis det er a la dette du har fått tak i for det gir ganske god vaniljesmak når du varmebehandler det. er nok heller ingenting i veien for å bruke frøene fra en vaniljestang, det gir jo smaken og det er det som teller.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 16:44   #106
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned i vekt med muffins

Blir alltid litt usikker når jeg ikke vet helt hvilke mål jeg skal bruke. men kjøpte vaniljepulver for kr 62 for 9 g - og føler ikke det er mer enn 1,5 ts - så blir litt dyre muffins? :O

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 20:35   #107
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Blir alltid litt usikker når jeg ikke vet helt hvilke mål jeg skal bruke. men kjøpte vaniljepulver for kr 62 for 9 g - og føler ikke det er mer enn 1,5 ts - så blir litt dyre muffins? :O


Kan garantere deg at du ikke skal bruke dette i muffinsene. Ta heller vanlige vaniljedråper.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 21:21   #108
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Kan garantere deg at du ikke skal bruke dette i muffinsene. Ta heller vanlige vaniljedråper.....

Hvor skal hun ikke bruke dette vaniljepulveret? Jeg bruker bare sånt pulver, vaniljedråper er kjemikalier. Riktignok er det noe billigere enn det hun har fått tak i. Bare bruk det om du vil, men ville prøvd med en halv teskje. prøv deg litt frem underveis heller.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 21:49   #109
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Hvor skal hun ikke bruke dette vaniljepulveret? Jeg bruker bare sånt pulver, vaniljedråper er kjemikalier. Riktignok er det noe billigere enn det hun har fått tak i. Bare bruk det om du vil, men ville prøvd med en halv teskje. prøv deg litt frem underveis heller.


Jeg har laget vaniljesukker med sukker og vaniljestenger. Det skal lite til bare av dette i en vanlig dessertsammenheng, så hun må være ytterst forsiktig med dette pulveret.... Ville ha brukt et knapt kryddermål av dette konsentrerte pulveret til en diger porsjon om jeg var henne

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 21:51   #110
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned i vekt med muffins

Jeg bakte disse idag... men jeg ble litt skuffet

Syns lukta var kjempegod - så alle var i ekstase...... men for meg ble nøttesmaken for fremtredende.

Hva er det jeg har gjort galt da Brukte litt kakao i halve røra.

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 08:22   #111
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: Ned i vekt med muffins

Hei. Hvis du malte mandlene selv,blir det oftere nøttesmak. Ordentlig mandelmel er bedre. MEN! JEG PRØVDE Å BYTTE UT MANDELMEL MED SOYAMEL I GÅR....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DET VAR EEEEENDA BEDRE. NYYYDELIGE OG FLOTTE Å SE PÅ OGSÅ. BØR TESTES. SPISTE 3 I GÅR KVELD...NED 200 GRAM I DAG...AT DET GÅR AN

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 20:29   #112
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ned i vekt med muffins

Heia; jeg la ut dette på en annen tråd også, men siden denne handler om akkurat disse muffinsene så er det på sin plass å legge samme her:
Jeg bakte dobbel porsjon muffins i dag, men før jeg hadde i mandelmelet delte jeg røra i tre og hadde i kokosmel i en, kakao i en og mandelmel i den siste. Den med kakao var ikke spisende i det hele tatt; lukta godt men smakte plastikk. Den med kokos var god, men jeg tror jeg skal supplere med litt mandelmel neste gang da den falt litt sammen etter steking.

  Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 21:19   #113
kornettina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Jeg bor hjemme på gården min, sammen med drømmemannen og tre skjønne barn.
Innlegg: 23
kornettina er på en erverdig vei

Sv: Ned i vekt med muffins

Kan man bruke finmalte mandler som man har malt selv?

kornettina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 18:37   #114
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av kornettina, her.

Kan man bruke finmalte mandler som man har malt selv?

Kikk litt i tråden så finner du svar; noen har prøvd og har gitt sine tips.Jeg husker dessverre ikke hva det var

  Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 23:37   #115
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Hei. Hvis du malte mandlene selv,blir det oftere nøttesmak. Ordentlig mandelmel er bedre. MEN! JEG PRØVDE Å BYTTE UT MANDELMEL MED SOYAMEL I GÅR....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DET VAR EEEEENDA BEDRE. NYYYDELIGE OG FLOTTE Å SE PÅ OGSÅ. BØR TESTES. SPISTE 3 I GÅR KVELD...NED 200 GRAM I DAG...AT DET GÅR AN

Ja brukte kjøpt mandelmel. Dagen etter var de masse masse bedre - og jeg spiste litt mange opp 200 gram i dag - men spiste litt is også (lavkarbois) og totalt ble det nok for mye kh... I dag har jeg også spist is... slo meg no at fløten faktisk inneholder en del kh.

MEN jeg trekker tilbake alt om at de ikke var noe særlig... de var helt nydelige dagen derpå og idag Så disse blir det garantert igjen... Noen som har regnet på karboinnhold?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 23:15   #116
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Ned i vekt med muffins

mmm...

Disse skal prøves en dag

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 07:54   #117
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien
Question

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Ja brukte kjøpt mandelmel. Dagen etter var de masse masse bedre - og jeg spiste litt mange opp 200 gram i dag - men spiste litt is også (lavkarbois) og totalt ble det nok for mye kh... I dag har jeg også spist is... slo meg no at fløten faktisk inneholder en del kh.

MEN jeg trekker tilbake alt om at de ikke var noe særlig... de var helt nydelige dagen derpå og idag Så disse blir det garantert igjen... Noen som har regnet på karboinnhold?

Jeg har ikke utregninga mi her,men mener jeg fikk 1,3 gram karbo pr.stykk. Jeg kan spise opptil tre på en dag i tillegg til annen mat uten å gå ut av ketose. Men jeg spiser det max to ganger i uka for å venne kroppen av med kaker o.l i uka. Jeg kan få litt vektstopp av de hvis jeg spiser mange. Men de er skikkelig gode,ja!

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 12:48   #118
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Ned i vekt med muffins

Om jeg f.eks hadde blandet i en god dose smeltet 70% mørk sjokolade, ville det blitt mer som sjokolademuffins da?
Noen som har prøvd?:P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 19:48   #119
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Ned i vekt med muffins

Har laget muffins ikveld og de var gooooooode!! Hadde bare Splenda i. Og en halv vaniljestang. Men de hevet ikke noe særlig, kan noen bakeproffer svare meg på hvorfor? De datt helt sammen når jeg tok dem ut av ovnen.

En annen ting jeg lurer på er hva som er forskjellen på de forskjellige søtningsmidlene? Hvorfor står det feks både Sukrin OG Splenda i oppskriften her? Og hva gjør Natreen som ikke Splenda gjør? *nysgjerrig*

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 21:19   #120
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Sv: Ned i vekt med muffins

Jeg har baket disse "ned i vekt muffins", men disse er 100 ganger bedre!!

Her er oppskrift på Kryddermuffins:
3 egg piskes til eggedosis
125 g malte mandler
1 dl splenda
1 ts kanel
1 ts bakepulver

75 g smeltet smør has i til slutt.

Dette blir ca 10 muffins. Stekes på 175 g i 12 min Og de er gode med pistasje-nøtter, valnøtter eller bringebær i

Mye bedre smak og konsistens!

__________________


Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 16:06   #121
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Nunne Mor, her.

Jeg har baket disse "ned i vekt muffins", men disse er 100 ganger bedre!!

Her er oppskrift på Kryddermuffins:
3 egg piskes til eggedosis
125 g malte mandler
1 dl splenda
1 ts kanel
1 ts bakepulver

75 g smeltet smør has i til slutt.

Dette blir ca 10 muffins. Stekes på 175 g i 12 min Og de er gode med pistasje-nøtter, valnøtter eller bringebær i

Mye bedre smak og konsistens!

Jeg hadde i 1 ts kardemomme i tillegg, og du så gode

Nå kan 17.mai bare komme!

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:06   #122
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Jeg hadde i 1 ts kardemomme i tillegg, og du så gode

Nå kan 17.mai bare komme!

Så bra du likte dem! Jeg har prøvd SÅ mange oppskrifter på lavkarbomuffins, men disse er desidert di beste! Og ingridienser som man lett finner.

__________________


Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:37   #123
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Ja, det er sant
Har ikke link, siden jeg fikk den av mamma, men har oppskriften her:

Blir 12 store eller 24 små muffins. Kan godt halvere oppskriften hvis du vil lage færre. Jeg har byttet ut noe sukrin med splenda, for da blir det ikke sånn "kald"-smak.

1 og en fjerdedel dl sukrin og noen ss splenda vispes porøst med 150 gram smør. OBS! IKKE smelt smøret først. Bare romtemperet i terninger.
6 egg vispes i den porøse massen
Tilsett 200 gram philadelphiaost, 1,5 ts vanilje (jeg brukte vaniljedråper)
3 ts bakepulver, en halv dl fiberhusk og 2 dl mandelmel.

Stekes ca 25 min på 200 grader. FØLG med på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger. Jeg syntes 25 min er perfekt.

Kan også brukes som dessert med krem og bær på toppen, eller du kan fylle de med bær o.l. Kan fryses!

Bon apetit!
Isa


Kan noen skrive mer spesifikke målenheter for oppskriften?:P
Jeg har dyskalkuli(tallvansker etc) og er litt usikker på hvordan jeg skal måle opp denne oppskriften.
Har veldig lyst til å lage disse til min venninnes bursdagsfeiring om to uker!

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:44   #124
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Ned i vekt med muffins

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Kan noen skrive mer spesifikke målenheter for oppskriften?:P
Jeg har dyskalkuli(tallvansker etc) og er litt usikker på hvordan jeg skal måle opp denne oppskriften.
Har veldig lyst til å lage disse til min venninnes bursdagsfeiring om to uker!


Jeg vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente, spør igjen om det er noe mer jeg kan gjøre, men her er listen over ingredienser:

1,25 desiliter sukrin
2-3 spiseskjeer splenda
150 gram smør
6 egg
200 g philadelphia
1,5 teskje vaniljedråper
3 teskjeer bakepulver
0,5 desiliter fiberhusk
2 desiliter mandelmel.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:47   #125
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Ned i vekt med muffins

når ble en halv dl fiberhusk til 1,5 dl?

disse så gode ut, men jeg har ikke sukrin... jaja, fri imorgen så får vel ta en tur innom helsekosten

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Muffins med bær (m bilde) Makronella Bakst 1 13-08-10 11:51
Muffins! solsikke Bakst 16 23-05-10 13:48
Muffins sjokoman Kake/dessert og snacks 3 20-07-09 21:40
Kjempegode muffins Livsglede Bakst 1 30-03-08 03:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no