Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Feit og trøtt på LCHF!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-11, 13:27   #76
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Heier på deg, og sender en stoor trøsteklem Håper du snart kommer over kneika

awhh

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:07   #77
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Ser at andre har nevnt det før meg, men jeg gikk heller ikke ned noe før jeg kuttet ut melk og melkeproduktene i kostholdet.

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:21   #78
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin, her.

Ser at andre har nevnt det før meg, men jeg gikk heller ikke ned noe før jeg kuttet ut melk og melkeproduktene i kostholdet.

bare fint at du sier det, noen ganger må man få ting inn med teskje nå har jeg har ikke spist cottage cheese, creme fraiche eller rømme på noen dager, og er mye mindre oppblåst og uvel - så der kan man se... hvitost/smøreost osv har jeg spist, men kun 100 g om dagen - og det går fint. meierismør reagerer jeg ikke på, heller ikke en eller to ss fløte i kaffen. tror jeg har funnet den gyldne middelvei

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:22   #79
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

bare fint at du sier det, noen ganger må man få ting inn med teskje nå har jeg har ikke spist cottage cheese, creme fraiche eller rømme på noen dager, og er mye mindre oppblåst og uvel - så der kan man se... hvitost/smøreost osv har jeg spist, men kun 100 g om dagen - og det går fint. meierismør reagerer jeg ikke på, heller ikke en eller to ss fløte i kaffen. tror jeg har funnet den gyldne middelvei

..men vektnedgangen lar vente på seg...

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:40   #80
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

..men vektnedgangen lar vente på seg...

Ikke gi deg

Sliter med å få vekta til å gå nedover jeg også, men stillstand (eller litt opp og ned) er greit.

Husk også at trening gjør at du kan gå opp i vekt kort tid etter - jeg trente i går, og veide 800 gram mer i dag. Det er slik jeg har forstått det musklene som binder mer vann i kroppen (?).

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 01:48   #81
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

gud jeg håper ikke det er sukrinen jeg reagerer på! det er det siste gode jeg har igjen siden jeg egentlig ikke er så glad i kjøtt, fisk, fugl, egg, smør osv.

Bytt sukrin ut med natreen eller sukralose i en uke, da vel, og se om det hjelper. Ikke at jeg vil anbefale natreen i store mengder,altså. Men bare for å sjekke om sukrin er synderen. Tar du magnesiumtilskudd? Visse av disse kan gi magetrøbbel også.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 10:18   #82
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Ikke gi deg

Sliter med å få vekta til å gå nedover jeg også, men stillstand (eller litt opp og ned) er greit.

Husk også at trening gjør at du kan gå opp i vekt kort tid etter - jeg trente i går, og veide 800 gram mer i dag. Det er slik jeg har forstått det musklene som binder mer vann i kroppen (?).

Tusen takk for oppmuntring! Gir meg aldri jeg Jaså, det om trening visste jeg ikke. Nå trener jeg ikke så mye lenger, for jeg blir så trøtt og slapp (bly i beina og rumpa) siden jeg begynte på lavkarbo, men jeg har faktisk trent litt den siste uka. håper/velger å tro at det er derfor jeg har gått opp i vekt, jeg!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:29   #83
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Men måler du deg? Kanskje du krymper selv om vekten går opp?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:36   #84
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Men måler du deg? Kanskje du krymper selv om vekten går opp?

begynte å måle meg for 2 dager siden, så det er vanskelig å si enda, men jeg kjenner på klærne at jeg ikke har krympet.. skal bite tenna sammen og ta tiden til hjelp har jeg funnet ut!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 09:42   #85
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Bytt sukrin ut med natreen eller sukralose i en uke, da vel, og se om det hjelper. Ikke at jeg vil anbefale natreen i store mengder,altså. Men bare for å sjekke om sukrin er synderen. Tar du magnesiumtilskudd? Visse av disse kan gi magetrøbbel også.

jeg har vel nesten utelukket sukrin, da jeg har brukt generøse mengder av det i noen dager nå og ikke hatt no magevondter tar ikke noe tilskudd, bare tran

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 09:50   #86
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

For 3 dager siden begynte hodepinene fra h##vete, og samtidig kuttet jeg ekstra i karboinntaket (mellom 11-16 pr dag) og det kjentes ut som om noe "løsna", vanskelig å forklare. i dag veide jeg meg for jeg hadde liksom på følelsen at det hadde skjedd noe, og med pysj (pleier å veie meg naken) veide jeg 77.3 kg, mot 77.5 kg før. Og jeg ble så glad! Tenk å bli så glad for 200 usle gram.. og det skal sies at dagen før skeia jeg ut med 2bx pepsi max, en Atkinsbar og lavkarbo riskrem (cottage cheese og krem!) med kanel og sukrin. Ikke ble jeg det minste grann dårlig av det etterpå, eller i dag. Er så happy! (håper det ikke er forbigående..)

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 09:53   #87
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Hurra! Kanskje du har kommet gjennom "veggen"? Krysser fingra for at det fortsetter i samme tralten.
Og jeg vet alt om å juble for hvert hundregram ned. Jeg har brukt nesten fem år på 24,5 kilo.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 10:59   #88
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

jeg har vel nesten utelukket sukrin, da jeg har brukt generøse mengder av det i noen dager nå og ikke hatt no magevondter tar ikke noe tilskudd, bare tran

Ok. Fint du ikke har vondt mer.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:15   #89
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hurra! Kanskje du har kommet gjennom "veggen"? Krysser fingra for at det fortsetter i samme tralten.
Og jeg vet alt om å juble for hvert hundregram ned. Jeg har brukt nesten fem år på 24,5 kilo.

Åå, jeg håper virkelig det!

Dæven, du har tålmodighet! Vet ikke om jeg hadde greid det! En liten(?) ting til: noen som vet om det er mulig å krympe 2,5 cm rundt livet på 4 dager? Eller så har jeg målt veldig feil!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:17   #90
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ok. Fint du ikke har vondt mer.

takk! det er veldig deilig å slippe magvondt!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:36   #91
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

Åå, jeg håper virkelig det!

Dæven, du har tålmodighet! Vet ikke om jeg hadde greid det! En liten(?) ting til: noen som vet om det er mulig å krympe 2,5 cm rundt livet på 4 dager? Eller så har jeg målt veldig feil!

Åh, takk! Men det handler om alt annet enn tålmodighet! Jeg har hatt så stor helsemessig uttelling på dette kostholdet at det aldri har vært noe alternativ en gang å skulle gå tilbake. Jeg er kvitt allergier, migrene, pluss en mengde andre helseplager. Jeg er symptomfri fra pcos, holder hva som var en nært forestående diabetes i sjakk. Uten dette kostholdet hadde jeg vært svært syk!

Det er ikke usannsynlig det, altså. Jeg gikk inn fire cm i midja første uka etter at jeg la om kostholdet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:49   #92
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, takk! Men det handler om alt annet enn tålmodighet! Jeg har hatt så stor helsemessig uttelling på dette kostholdet at det aldri har vært noe alternativ en gang å skulle gå tilbake. Jeg er kvitt allergier, migrene, pluss en mengde andre helseplager. Jeg er symptomfri fra pcos, holder hva som var en nært forestående diabetes i sjakk. Uten dette kostholdet hadde jeg vært svært syk!

Det er ikke usannsynlig det, altså. Jeg gikk inn fire cm i midja første uka etter at jeg la om kostholdet!

Så bra å høre at du er så mye friskere nå enn før! Good for you! Jeg hadde ingen helseplager før jeg begynte på lavkarbo sånn sett, var litt oppblåst og sånn eneste, og så litt vansker med søvnen nå og da (det er borte nå ).

4 cm første uka? Shiit? Da konkluderer jeg med at jeg har målt rett (jeg synes nemlig bh'n satt så ekkelt på plutselig - da er den for stoooooooooor!!! )
oh yeah!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:51   #93
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

Så bra å høre at du er så mye friskere nå enn før! Good for you! Jeg hadde ingen helseplager før jeg begynte på lavkarbo sånn sett, var litt oppblåst og sånn eneste, og så litt vansker med søvnen nå og da (det er borte nå ).

4 cm første uka? Shiit? Da konkluderer jeg med at jeg har målt rett (jeg synes nemlig bh'n satt så ekkelt på plutselig - da er den for stoooooooooor!!! )
oh yeah!

Jeg hadde nok mye vann i kroppen. Min første måling var på 111 cm, så jeg var stoooor!
I dag er jeg ca 30 cm smalere rundt midja.

Yay for for stor bh!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 11:52   #94
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

En liten(?) ting til: noen som vet om det er mulig å krympe 2,5 cm rundt livet på 4 dager? Eller så har jeg målt veldig feil!

Om du har gått fra å være væskeblubbete til ikke, eller fra å være oppblåst til ikke er det fint mulig. Jeg hadde en skrekkopplevelse med to småposer maltiolsøtet "karamell" her... da jeg gikk opp 5-7 cm rundt livet på noen få timer. Og inni h!"#%"#&"¤&#"#¤%& det var VONDT!!! Og, så deilig det var da jeg begynte å fise... *unnskyld, men det var på det tidspunktet bedre enn sex, fordi fikk jeg iallfall luft UT*

Så om du har funnet noe kroppen din ikke tåler så godt så har du anntakelig både fjernet noe som er vondt - og en partystopper.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 12:06   #95
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Om du har gått fra å være væskeblubbete til ikke, eller fra å være oppblåst til ikke er det fint mulig. Jeg hadde en skrekkopplevelse med to småposer maltiolsøtet "karamell" her... da jeg gikk opp 5-7 cm rundt livet på noen få timer. Og inni h!"#%"#&"¤&#"#¤%& det var VONDT!!! Og, så deilig det var da jeg begynte å fise... *unnskyld, men det var på det tidspunktet bedre enn sex, fordi fikk jeg iallfall luft UT*


Så om du har funnet noe kroppen din ikke tåler så godt så har du anntakelig både fjernet noe som er vondt - og en partystopper.

sånn mage har jeg hatt lenge, men uten luft (!!). er såå deilig å bli kvitt den!

hmm da var det bare å finne ut hva jeg har fjernet da? jeg begynte å gi faen, tror det hjalp! nå koser jeg meg med det jeg vil ha, når jeg vil ha det!

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 16:46   #96
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Lurer på hvordan h!"#%"#&"¤&#"#¤%& HØRES ut i virkeligheten *fnis*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 15:20   #97
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

For 3 dager siden begynte hodepinene fra h##vete, og samtidig kuttet jeg ekstra i karboinntaket (mellom 11-16 pr dag) og det kjentes ut som om noe "løsna", vanskelig å forklare. i dag veide jeg meg for jeg hadde liksom på følelsen at det hadde skjedd noe, og med pysj (pleier å veie meg naken) veide jeg 77.3 kg, mot 77.5 kg før. Og jeg ble så glad! Tenk å bli så glad for 200 usle gram.. og det skal sies at dagen før skeia jeg ut med 2bx pepsi max, en Atkinsbar og lavkarbo riskrem (cottage cheese og krem!) med kanel og sukrin. Ikke ble jeg det minste grann dårlig av det etterpå, eller i dag. Er så happy! (håper det ikke er forbigående..)

meh. var visst forbigående.

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 15:21   #98
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

Åå, jeg håper virkelig det!

Dæven, du har tålmodighet! Vet ikke om jeg hadde greid det! En liten(?) ting til: noen som vet om det er mulig å krympe 2,5 cm rundt livet på 4 dager? Eller så har jeg målt veldig feil!

hadde målt feil.

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Svar

Emneord
oppblåst, vektøkning


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trøtt og sliten - og mat Paris Spørsmål og svar 15 18-05-11 20:42
Trøtt i ketose blå blomst Spørsmål og svar 0 17-09-08 15:49
Trøtt og uvel ... Sesti Ketolysekuren 3 28-08-08 11:37
Trøtt og sliten antikarb Generell diskusjon 1 03-08-08 16:47
Feit mat gjør deg feit!! Goggen Lavkarbo generelt 5 06-03-06 14:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no