Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor rask opptrapping av karber?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-09, 19:29   #1
Elephanta
Medlem
 
Elephanta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 45
Innlegg: 140
Elephanta er på en erverdig vei

Hvor rask opptrapping av karber?

Jeg har lånt bort boka mi og husker ikke helt hva det sto om dette. Men hvor raskt/sakte skal en trappe opp på karber igjen etter endt kur? Har hørt at det er en gradvis øking av karbene over 9 uker (?) på Atkins, gjelder det samme omtrent på ketolyse? Noen som har erfaringer?

__________________




Elephanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:18   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor rask opptrapping av karber?

Man kan øke litt på karbsene på ketolyse, type opp til 20 eller noe, men er ikke en opptrappingsstige på ketolyse som på Atkins.
Har nå holdt på med ketolyse siden mai og ligger fremdeles på mellom 15 -20 g karbs for dagen.
Men hvis du går ned sånn som du har det nå er det ikke noen grunn til å øke på etterhvert? Kanskje når det nærmer seg slutten, men ikke etter noen måneder.
Mulig at man kan øke litt mer altså enn det jeg har skrevet, men det er ikke mye det er snakk om. Ikke hvis man ønsker å være i ketose iallefall.

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:18   #3
Elephanta
Medlem
 
Elephanta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 45
Innlegg: 140
Elephanta er på en erverdig vei

Sv: Hvor rask opptrapping av karber?

Jo, men jeg er snart ved målvekten min, og vil ikke lenger være i ketose etter at den er nådd. Kommer til å fortsette å spise lavkarbo, men gradvis øke karbene og minske på fettet. Bare lurer på hvor gradvis jeg må gjøre dette?

__________________




Elephanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 21:26   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor rask opptrapping av karber?

Ville da lest fedon, kan se ut som de fleste som er ferdig med en ketogen kost går over på fedon etterhvert
Planlegger det selv, men det kommer ikke til å skje rett rundt hjørnet

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rask middag uten karber Adriane Middag 11 17-09-09 23:02
Hvor mye karber er det i Santa Maria tacokrydder? Bayone Spørsmål om matvarer og oppskrifter 21 13-03-09 21:58
Hvor mange karber pr. dag? Sugarpill Dr Lindbergs 18 01-02-09 15:59
hvor mye karber er det i... touran Ketolysekuren 2 01-06-07 22:48
Hvor mye/ lite karber? Klumpe Spørsmål og svar 6 18-12-06 22:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no