Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Starter på vedvarende i dag, og syns dette er tungt..

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-10, 10:39   #1
Arwen35
Nytt Medlem
 
Arwen35 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 9
Arwen35 er på en erverdig vei

Starter på vedvarende i dag, og syns dette er tungt..

Er nå ferdig med induksjonen, og skal over på vedvarende, har gått ned 4 kg og er veldig fornøyd med det.
Har spist 3 måltider om dagen, men sliter med og komme opp i nok kh,
Og nå skal jeg øke med enda 5 kh
Jeg er ganske så kresen i matveien, og må innrømme at tanken på mer koteletter, blomkål, brokkoli og omelett gjør meg kvalm.. har prøvd og variere litt, men med dårlig fantasi er det ikke så lett...
Menyen min har sett slik ut:

Frokost: omelett av 2 egg, med litt bacon, løk, paprika og 2 osteskiver.

Middag: kotelett med 150 g squash, 100 g blomkål og 150 g brokkoli stekt i masse meierismør. og halv boks kryddersmør ca 1,5 g kh
Noen ganger har jeg bytta ut koteletten med kylling eller biff..

Kvelds: enten omelett som om morgenen eller 100 g salat, 100 g agurk, ca 30 g sukkererter og 50 g rød paprika.

Jeg er ikke sulten mellom disse måltidene, og orker bare ikke tilføre enda mer, for etter alt dette så er jeg god og mett...Mye ( eller mesteparten) av det på tillatte lista liker jeg ikke ( ja har prøvd ) og aner ikke hvordan jeg skal holde ut dette... Gleder meg til jeg kan innføre mer fløte for da kan jeg få litt sauser til maten. sutrer og klager her jeg, men er litt fortvila bare. For jeg vil jo veldig gjerne klare dette!

Arwen35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 10:55   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Starter på vedvarende i dag, og syns dette er tungt..

Har du tittet på oppskriftsdelen av forumet her?
Er jo så utrolig mye man kan variere med! Ta deg litt tid til å gå igjennom en del oppskrifter og tenkt på hvordan du kan endre dem til sånn du liker i stede for å avskrive dem fordi det er noe i dem du ikke liker!

Du kan jo begynne med å se på Gerds ketolyseoppskrifter feks!

Og noen til!

Lykke til videre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:36   #3
Arwen35
Nytt Medlem
 
Arwen35 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 9
Arwen35 er på en erverdig vei

Sv: Starter på vedvarende i dag, og syns dette er tungt..

Var jo mange deilige oppskrifter der Sausene må jeg nok hoppe over foreløbig, men skal prøve noen av kjøttrettene derfra... Takk for tipset

Arwen35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:37   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Starter på vedvarende i dag, og syns dette er tungt..

Bare hyggelig!
Er jeg ekstra matlei og fantasien har gjemt seg godt, har disse sidene vært redningen mang en gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tjukke må betale ekstra. Hva syns dere om dette? trillian78 Nyheter / media 42 26-04-09 16:41
Tungt fordøyelig = usunt? Manina Generell ernæringsdebatt 5 16-04-07 20:56
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
Forfærdelig tungt nå... cathrine Induksjonen 10 24-02-04 14:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no