Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Bali kyllinggryte

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-12, 00:47   #26
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Kos deg i Belfast - og drøm om kyllimggryta du
Her går vi for ny runde allerede på lørdag - men denne gangen MYE større kjele

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 22:00   #27
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Dytter opp en gang til jeg, i tilfelle noen lurer på hva de skal lage seg for noe godt til uka

Og dere, slå i like mye vann som kokosmelk, og det blir en fantastisk kyllingsuppe!

Som gryterett er den god med blomkålris, men den trenger det ikke om man ikke vil, for den er så god slik den er.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 03:56   #28
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Mandelsmør ja, det tenkte jeg å lage igjen, for jeg har også tenkt å prøve det i nettop slik gryte. Det er lenge siden jeg lagde sist, men det er veldig godt!

Jeg testet med mandelsmør. Kjempegodt! Smaken ble liksom litt mer balansert da.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 16:15   #29
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Bali kyllinggryte

Denne skal jeg prøve - den ser nyydelig ut

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 22:45   #30
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Opprinnelig lagt inn av Karrbis, her.

Denne skal jeg prøve - den ser nyydelig ut

Jeg har ikke servert den til noen som ikke liker den enda.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 21:31   #31
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Takk til Dietta som nevnte denne i en annen tråd! Tror jeg skal prøve å få lagd den i morgen, og dytter samtidig til glede for andre

Men ble litt forvirret her, mener du det man får kjøpt som "karri" eller curry?

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Så flott at du likte den. Hot curry eller vanlig karri blir jo ca det samme. Jeg synes ikke det er mye forskjell på hot curry og vanlig curry. Bruker som regel hot curry, den smaker litt bedre synes jeg.

Åh, nå er det lenge siden jeg har laget denne. Tror det blir en stooor porsjon i dag. Denne gryta er enda bedre dagen etter når smakene har satt seg skikkelig.

Jeg synes "norsk" karri og curry er veeeeldig forskjellig jeg ... vet det i utgangspunktet er samme sak, men det er jo forskjellige krydder i dem. Jeg er ikke så glad i den karrismaken som er i pulver i grunnen, så tror det må bli noe currypaste av noe slag


Sist redigert av Huldr : 25-10-12 kl 21:39.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 21:39   #32
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Takk til Dietta som nevnte denne i en annen tråd! Tror jeg skal prøve å få lagd den i morgen, og dytter samtidig til glede for andre

Men ble litt forvirret her, mener du det man får kjøpt som karripulver eller indisk curry?Jeg synes "norsk" karri og curry er veeeeldig forskjellig altså ... vet det i utgangspunktet er samme sak, men det er jo forskjellige krydder i dem. Jeg er ikke så glad i den karrismaken som er i pulver i grunnen, så tror det må bli noe currypaste av noe slag

Jeg var heldig med den skjønner jeg

Jeg har et norsk krydderglass som det står hot curry på. Bruker det, i tillegg til currypasta. Liker det hot.
I går fikk jeg masse krydder fra Iherb, bl.a. curry. Neste gang skal jeg prøve det

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 21:28   #33
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Men ble litt forvirret her, mener du det man får kjøpt som "karri" eller curry?Jeg synes "norsk" karri og curry er veeeeldig forskjellig jeg ... vet det i utgangspunktet er samme sak, men det er jo forskjellige krydder i dem. Jeg er ikke så glad i den karrismaken som er i pulver i grunnen, så tror det må bli noe currypaste av noe slag

Jeg kjenner ikke så mye forskjell på karri og curry... Men det er jo en krydderblanding, så litt forskjeller er det jo. Jeg pleier å bruke den som heter hot curry. Currypaste bør vel gå det også, men har ikke så mye erfaring med det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 15:05   #34
Ladejarlen
Juniormedlem
 
Ladejarlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 38
Ladejarlen er ny på veien

Sv: Bali kyllinggryte

Lagde denne i går, veldig godt. Glad i sånne gryter.

Ladejarlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 10:38   #35
Ninasju
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergensområdet
Innlegg: 131
Ninasju er ny på veien

Sv: Bali kyllinggryte

Denne fortjener å bli dyttet opp igjen.

Ninasju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 20:27   #36
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Hipp hopp! Jeg dytter på denne fordi den er så god og jeg akkurat har lagd den

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 19-10-13, 03:11   #37
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Mmm, ja nå er det lenge siden jeg har hatt denne. Må lage den snart.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 16:38   #38
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bali kyllinggryte

Åååå, denne skal jeg prøve idag! Elsker kyllinggryte men har alltid laget den fra toro *kremt* Så ble så glad når jeg fant denne Tusen takk for flott oppskrift!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 18:24   #39
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Bali kyllinggryte

Okei, denne var FANTASTISK!

Jeg har hatt så lyst på kyllinggryte lenge nå, men jeg har alltid brukt toro sin posemiks og den er det for mye karbohydrater. Denne er jo faktisk bedre! Tusen takk for flott oppskrift <3

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 20:46   #40
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Bali kyllinggryte

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Okei, denne var FANTASTISK!

Jeg har hatt så lyst på kyllinggryte lenge nå, men jeg har alltid brukt toro sin posemiks og den er det for mye karbohydrater. Denne er jo faktisk bedre! Tusen takk for flott oppskrift <3

Så flott å høre at du likte den.

Bali Kyllinggryte fra Toro-pose er kjempegodt. Det var en av mine favoritter før. Så jeg ble glad da jeg klarte å lage en lavkarboversjon av den.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kyllinggryte i baconost Agnetak Middag 0 22-02-11 17:48
Kyllinggryte med rømme Anitave Middag 7 13-02-11 18:54
Kyllinggryte Gerd Middag 14 31-08-10 14:08
Kyllinggryte willemo Middag 1 06-10-08 19:01
Kyllinggryte eno Middag 5 05-08-06 22:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no