Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Litt morsomt å handle i dag

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-11, 17:51   #1
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Litt morsomt å handle i dag

Var innom Cubus og fant en knallfin kjole og jakke i henholdsvis str 40 (!!!!!) og 42 (!!!!!!) SOM PASSET MEG SOM ET SKUDD!!!

Herregud det må være noe galt med størrelsene der i år for jeg kan ikke huske sist jeg passet noe i 40/42... Er cubus store i størrelsene?

Jaja moro var det ihvertfall selv om gildet ble noen kroner mer enn jeg hadde tenkt :knegg: Lommeboka hyler og det er enda en uke til lønning. Jaja skal kose meg meg ny kjole og belte jeg. Fant nemlig et belte som passet i en annen butikk (belter er dyrt!). Har ikke eid et belte som passer siden ungdomsskolen..

Tror mannen syntes jeg var fin da jeg viste meg frem i dag *stolt*

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 17:56   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: litt morsomt å handle i dag

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Var innom Cubus og fant en knallfin kjole og jakke i henholdsvis str 40 (!!!!!) og 42 (!!!!!!) SOM PASSET MEG SOM ET SKUDD!!!

Herregud det må være noe galt med størrelsene der i år for jeg kan ikke huske sist jeg passet noe i 40/42... Er cubus store i størrelsene?

Jaja moro var det ihvertfall selv om gildet ble noen kroner mer enn jeg hadde tenkt :knegg: Lommeboka hyler og det er enda en uke til lønning. Jaja skal kose meg meg ny kjole og belte jeg. Fant nemlig et belte som passet i en annen butikk (belter er dyrt!). Har ikke eid et belte som passer siden ungdomsskolen..

Tror mannen syntes jeg var fin da jeg viste meg frem i dag *stolt*

Kos deg glugg med ny fin kjole og en beundrende mann!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 18:01   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: litt morsomt å handle i dag

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kos deg glugg med ny fin kjole og en beundrende mann!

Signerer Kanutten
(Størrelsene på cubus er helt normale)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 18:13   #4
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: litt morsomt å handle i dag

Takk dere! Jeg er litt ispinn her kjenner jeg.. Måtte prøve mannens varmedress her istad (han er høy og tynn og jeg har truet med at den dagen jeg passer den så er den min. Men ingen av oss har egetnlig trodd jeg kom til å passe den) og den PASSET! Litt trang over hoftene, men den var PÅ og LUKKET. Hadde aldri trodd det..

Nå veier jeg 91/92 kg +/- og er ca 8kg unna 30 bmi. Gleeeeder meg (men skjønner ikke at det er "for real" enda).

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 23:54   #5
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: litt morsomt å handle i dag

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Takk dere! Jeg er litt ispinn her kjenner jeg.. Måtte prøve mannens varmedress her istad (han er høy og tynn og jeg har truet med at den dagen jeg passer den så er den min. Men ingen av oss har egetnlig trodd jeg kom til å passe den) og den PASSET! Litt trang over hoftene, men den var PÅ og LUKKET. Hadde aldri trodd det..

Nå veier jeg 91/92 kg +/- og er ca 8kg unna 30 bmi. Gleeeeder meg (men skjønner ikke at det er "for real" enda).


Digg digg
Gratulerer

Hadde noe av det samme her forrige uke. Har ikke shoppa bukser eller gensere på leeenge, har alltid måtte ta det største de har på de "kule butikkene". Men nå hadde jeg gått ned fra 36 til 30 i jeans og fra xxl til large..var så deilig. Går nok ikke ned noen størrelser til nå, men kan i alle fall stramme opp fisken mer så det ser bedre ut.

Stå på videre, jeg følte i alle fall å komme under 30 i bmi var en magisk grense(noe må jo motivere) og etter det har det bare gått lettere.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt morsomt om ufrivillig inntak av karbohydrater. Iza Spørsmål og svar 9 18-01-11 17:23
Hva skal jeg handle? MorStine Ketolysekuren 30 14-09-10 21:55
Et litt morsomt luksusproblem med klær Lillevoff Livets lyse side 6 28-02-10 09:31
Handle i USA Benzo Induksjonen 2 04-09-05 10:25
Morsomt lite spill om kosthold og ernæring Albertine Generell diskusjon 2 29-08-05 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no